Ik heb Oger en Douglas op de PC ook al meermalen voorbij zien komen. Hebben we hier een pathologisch leugenaartje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet beter dan dat ze bij Ralph Lauren heeft gewerkt.![]()
Oger was vorige week ergens toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Oger en Douglas op de PC ook al meermalen voorbij zien komen. Hebben we hier een pathologisch leugenaartje?
Volgens mij ook, ja. Douglas helemaal in het begin, als ik het goed heb onthouden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
Oger was vorige week ergens toch?
Yep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ook, ja. Douglas helemaal in het begin, als ik het goed heb onthouden.
En die Monique snuif Smit is het zusje van Jantje?
tis toch ook nixquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Nadia over de relatie met Dennis: Het kwam echt uit het niks.
Nieuwe virusjes?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Oger en Douglas op de PC ook al meermalen voorbij zien komen.
Ja, die krijg je als je je creditcard teveel gebruikt.quote:
Oger en Douglas zijn volgens mij beide acteurs. Ik denk dat we daar de oplossing kunnen vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die krijg je als je je creditcard teveel gebruikt.
acteren kan ze als de beste, presenteren totaal niet en marokkaans zal ze toch ook al wel sprekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Nada wil een acteer , presentatie en talencursus gaan doen. Zal mij benieuwen of zij het wel allemaal krijgt.
Ik denk dat Nadia van alle bewoners het best in haar natuurlijke rol is als ze helemaal niks doet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Nada wil een acteer , presentatie en talencursus gaan doen. Zal mij benieuwen of zij het wel allemaal krijgt.
ho onderschat dellie nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia van alle bewoners het best in haar natuurlijke rol is als ze helemaal niks doet.
Ze kunnen niet schrijven maar ook niet lezen dus, of ze doelen op DGK forum.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wij willen natuurlijk jou, de bezoeker, hartelijk bedanken dat jullie in zulke grote aantallen onze website bezocht hebben. Het was een feest om dagelijks zo'n innovatief en interactief platform voor julie te maken. Gezien de vele positieve reacties hebben jullie dat ook zo ervaren. Jullie waren top!
Talpa Interactive
laatst las ik een berichtje (weet niet meer waar) van iemand die beweerde dat Nadia in veel winkels maar heel kort gewerkt heeft en weer snel ontslagen werd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Oger en Douglas heb ik ook gehoord.
Ralph Lauren is nieuw voor mij.
Ja ze haalde voor iedereen postzegels in de Pc Hoofdstraat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Oger en Douglas op de PC ook al meermalen voorbij zien komen. Hebben we hier een pathologisch leugenaartje?
HBB was veel erger hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Mearloow het volgende:
streamlock?wat een dom slap triest KUTprogramma word dit zeg
![]()
Dan kijk toch lekker niet zeikwijf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Mearloow het volgende:
streamlock?wat een dom slap triest KUTprogramma word dit zeg
![]()
anders houd jij je bek effe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dan kijk toch lekker niet zeikwijf!( moest er ff uit
)
Slettebak..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
16:17 - "K*t Party!"
“Waar is Andries?”, roept Amanda boos. Vinnig wijst ze met haar vinger op de Party: “Ik word door hem ‘sletje’ genoemd!” Joop begint te lachen: “Aah joh, dat betekent gewoon stoeipoes!” Maar Amanda ziet dat duidelijk anders: “K*t Party!” We zijn benieuwd naar welke stempel Andries op Nadia gaat drukken…
Bron: Tien.
Dat begreep ik hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Slettebak..( Nadia bedoel ik hoor
)
Voor alle zekerheid..quote:
Ach ja, het ging weer over het feit dat Lieke op een jongen lijkt, geen tieten, kont en een mannelijk hoofd heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor ineens Amanda tegen Lieke schelden dat ze kleine tieten heeft...sjeess..het bezoek is net weg en het gescheld begint al![]()
Ik heb dat ook hoor, niet altijd maar soms denk ik........eng mens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:03 schreef Desii het volgende:
Lieke: ik weet best veel persoonlijke dingen van je, die ik niet 1-2-3 tegen je zou gebruiken
Huub: oh, dus niet 1-2-3..... dat zal ik onthouden
soms krijg ik echt een rotgevoel bij Lieke
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:06 schreef F04 het volgende:
Is dat die Andries van de EO?
Ach, als het er op aankomt en hij het idee heeft dat Lieke niet eerlijk is of tegen hem is zal hij ook alles gebruiken om haar de villa uit te krijgen. (Zie het Erik verhaal).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor, niet altijd maar soms denk ik........eng mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |