Dear, ik was niet aan het mierenneuken, het is een uitstekende OP, maar ik dacht: als je er dan toch nog in gaat zitten editten dan kan de naam van die man met staart er ook gelijk bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje kriegel van als ik eerlijk mag zijn. Sommigen openen nooit een COS en bij anderen kan er geen fatsoenlijke OP af... en dan wordt er op de mijne gemiereneukt terwijl ik beide toch vrij vaak en redelijk doe.
Maar goed, hij staat erin. Kan ik nu eindelijk ook eens verder COSsen?![]()
Dat wat komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
En Palma denkt dat het komt omdat Palma is geinterviewd door de Party.![]()
J hebt weer een top OP geleverdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje kriegel van als ik eerlijk mag zijn. Sommigen openen nooit een COS en bij anderen kan er geen fatsoenlijke OP af... en dan wordt er op de mijne gemiereneukt terwijl ik beide toch vrij vaak en redelijk doe.
Maar goed, hij staat erin. Kan ik nu eindelijk ook eens verder COSsen?![]()
Is het trouwens mierenneuken of miereneuken? Ik ben het opeens kwijt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dear, ik was niet aan het mierenneuken, het is een uitstekende OP, maar ik dacht: als je er dan toch nog in gaat zitten editten dan kan de naam van die man met staart er ook gelijk bij
Whahahaha die wist ik, daar heb ik met een andere mierenneuker al een keer een discussie over gehadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het trouwens mierenneuken of miereneuken? Ik ben het opeens kwijt.
Dat mens denkt echt dat ze koningin, prime minister en paus van Sheba is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:43 schreef mootie het volgende:
Dat Lieke vervelend doet tegen baas Palma.
Ik denk niet dat die 2 halfzussen nog van Nadia's bestaan (willen) wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank.
Ik hoor nu voor het eerst dat Nadia 2 halfzussen heeft (vader).
Ohquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha die wist ik, daar heb ik met een andere mierenneuker al een keer een discussie over gehad
Mierenneuken
Die hebben waarschijnlijk ook een iets andere opvoeding gehad, als papa zich daar wel mee heeft bemoeidquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die 2 halfzussen nog van Nadia's bestaan (willen) weten![]()
Tuurlijk, nieuwe spelling..... net zo belachelijk als pannenkoekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
OhWeet je dat ik steeds vaker twijfel door al die veranderingen? Eens wist ik het meeste trefzeker.
Even een ouder woordenboek gepakt: Zie je wel?!? Die n is er ook bij gekomen![]()
Liever niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Marrije het volgende:
Nadia doe niet zo achterlijk, natuurlijk herkent je vader je.
Dat zie je goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:50 schreef Marrije het volgende:
Zie ik dat nou goed? wordt andries een beetje kaal?
Maar toen had ze veel langer haar, met heeel veeel krullen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Nada denkt dat haar vader niet weet dat ze in de Kooi zit omdat hij haar misschien niet hertkent, terwijl ze hem 2 jaar geleden nog heeft gezien.
Op zeker dat als Brian haar zou proberen te versieren, ze erop in gaat. Om vervolgens, als het uit dreigt te komen, jankend naar Amanda te gaan om te verkondigen dat het per ongeluk ging en dat Brian alle blaam treft. Opportunistische, onscrupuleuze bitch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef Meganog het volgende:
Brian is meer het type van Nadia dan Dennis, maar ze voelt niks voor hem omdat hij iets met Amanda heeft.
De naam zal hem ook niets zeggen... net zoals de videoboodschappen van haar moederquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Nada denkt dat haar vader niet weet dat ze in de Kooi zit omdat hij haar misschien niet herkent, terwijl ze hem 2 jaar geleden nog heeft gezien.
het gaat eigenlijk over niks andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ik val even binnen bij Nada en het gaat dus wederom over sex.
Denk even aan de tongkus van Brian met Nada. Amanda ontplofte bijna maar Nada wist er een leuke slinger aan te geven en olie op het vuur te gooien door te zeggen dat ze Brian wegduwde, anders was Brian veel verder gegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker dat als Brian haar zou proberen te versieren, ze erop in gaat. Om vervolgens, als het uit dreigt te komen, jankend naar Amanda te gaan om te verkondigen dat het per ongeluk ging en dat Brian alle blaam treft. Opportunistische, onscrupuleuze bitch.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker dat als Brian haar zou proberen te versieren, ze erop in gaat. Om vervolgens, als het uit dreigt te komen, jankend naar Amanda te gaan om te verkondigen dat het per ongeluk ging en dat Brian alle blaam treft. Opportunistische, onscrupuleuze bitch.
en de kus daarna, die Nadia op de lippen van Brian plantte, Bwian dat meteen zeggen tegen Mannie en Mannie wordt boos op Bwian want ze heeft er geen zin in om dat elke keer te moeten horen. Mannie heeft wel gezegd tegen Nadia dat ze dat beter niet meer kan doen omdat er anders gezeik van komt. Waarop Nadia zei: wat zei Bwian dan, dat ik mijn tong in zijn keel duwde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk even aan de tongkus van Brian met Nada. Amanda ontplofte bijna maar Nada wist er een leuke slinger aante geven en olie op het vuur te gooien door te zeggen dat ze Brian wegduwde, anders was Brian veel verder gegaan.
Als ze het strax in de Party terugleest gelooft ze het zelf ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
En Nada maar verkondigen dat ze geen relatie heeft met Dennix.
Vanmiddag vroeg ze nog aan Dennix: Ik ben toch je vriendinnetjuuuuuh?
Nee. Dan gaat ze janken "Maar dat heb ik helemaal niet gezehegd, Dennis."quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
Als ze het strax in de Party terugleest gelooft ze het zelf ook
Daar was ik op aan het wachten. Hoe reageerde ze? Laat me raden: ze vindt het een complimenteuze geuzennaam..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hha Amanda heeft 'sletje amanda' gezien
kut party.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar was ik op aan het wachten. Hoe reageerde ze? Laat me raden: ze vindt het een complimenteuze geuzennaam..
En waarschijnlijk is het allemaal niet waar, of ze heeft bij allemaal een keer broodjes mogen bezorgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap er echt geen moer meer van, nu werkte Nadia bij Ralph Lauren.
Het was eerst Douglas, toen Oger, nu is het Ralph Lauren geworden.
Dat is alles?quote:
Ik weet niet beter dan dat ze bij Ralph Lauren heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
Ik snap er echt geen moer meer van, nu werkte Nadia bij Ralph Lauren.
Het was eerst Douglas, toen Oger, nu is het Ralph Lauren geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |