Brian liet Huub er niet door. Brian was boos omdat Huub Amanda sletje noemde wat ook in de Party staat.quote:
Extra beveiligingquote:
Klopt, dat is Amanda.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie nog steeds iemand met gewichten langs de heg door de knieën gaan, dan zal het wel meevallen.
Da's echt belachelijk.... Brian is voor het gemak maar vergeten dat Lieke Huub's vriendin is en niemand ook maar een poging heeft gedaan een normaal gesprek aan te gaan met haar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
Niet normaal, Huub wil langs Brian lopen en raakt daarbij zijn schouder aan, streamlock.
Brian boos omdat Huub Amanda pest, terwijl Amanda al de hele tijd als een viswijf loopt te kijven.
ah, ja, dat is hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zie nog steeds iemand met gewichten langs de heg door de knieën gaan, dan zal het wel meevallen.
alsof die iets door hebben in hun omgeving behalve de spiegels...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Dames gaan nog steeds door met trainen, zal wel mee vallen hoor.
Brian liet Huub er niet langs, en huub loopt wel langs, en zo geeft brian hem nog een duwtje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Brian liet Huub er niet door. Brian was boos omdat Huub Amanda sletje noemde wat ook in de Party staat.
Hij stond te giechelen als een meid gisteren, en vond het enig, vanmorgen was hij meteen weer in heilig boontje modus tegen Palma, slechte stoute Lieke en Huub! Foei!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's echt belachelijk.... Brian is voor het gemak maar vergeten dat Lieke Huub's vriendin is en niemand ook maar een poging heeft gedaan een normaal gesprek aan te gaan met haar.
Maar ik denk dat Brian opgefokt is door het eier gedoe gisteren. Hij vind het niet eerlijk dat gisteren de grenzen weer op zijn gezocht. In Brian's beleving natuurlijk
Of een vooraf opgenomen scene...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Extra beveiligingBij BB was het zelfs een logo, denk dat het niet lang meer duurt voordat DGK ook een logolock gaat gebruiken
Juist, kom nu maar weer op het het beeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian liet Huub er niet langs, en huub loopt wel langs, en zo geeft brian hem nog een duwtje.
het was niet erg, maar Brian gaf nog wel een zetje aan huub mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
Er was niks eigenlijk, Brian zat te mopperen dat Huub Amanda pestte met dat sletjegebeuren, Brian doet alsof Amanda heilig is, maar madam scheld al een uur op Huub en Lieke, homo, lelijk wijf etc. Huub wilde Carlos wat drinken brengen, Brian staat in de weg, Huub vraagt of hij er langs mag, Brian zegt nee, Huub gaat er gewoon langs, zachtjes schuren van schouders........ thats is.
Amanda die ongestoord en zonder zeuren doorgaat met de oefening die ze van Carlos moet doen...quote:
Die gozer spoort dus niet. Dan heb ik nog niet eens gehoord hoe Huub Amanda sletje noemt, als hij het met een knipoog richting haar en Party zou zeggen, is dat gewoon humorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's echt belachelijk.... Brian is voor het gemak maar vergeten dat Lieke Huub's vriendin is en niemand ook maar een poging heeft gedaan een normaal gesprek aan te gaan met haar.
Maar ik denk dat Brian opgefokt is door het eier gedoe gisteren. Hij vind het niet eerlijk dat gisteren de grenzen weer op zijn gezocht. In Brian's beleving natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |