Gedraagt is met een tquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef WinterWolvin het volgende:
Volwassen Broer(s) die zich puberaal gedraagdt
Ja, schoppen dan!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:05 schreef WinterWolvin het volgende:
Hij is al 4 keer het huis uit geweest en toen was het bij hem wel schoon en netjes![]()
Hij is gewoon lui.....en moet een schop onder zijn hol hebben![]()
Hij woont niet thuis met vriendin, zijn vriendin woont namelijk ook nog bij der ouders. Hebben beide een kind, zij een van 5 en mijn broer van 3.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef reospeedwagon het volgende:
Die gast verdient maximum respect.
30 jaar, thuiswonend met je vriendnin, en vrienden die thuis bier komen zuipen en alles neerplempen
Het is spellingscontrole, gewoon aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef WinterWolvin het volgende:
[..]
Nice een spellings controle op het forum![]()
Man zeik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het is spellingscontrole, gewoon aan elkaar.
www.spatiegebruik.nl
Dus jij hebt liever een Forum history met topics vol spelfouten??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:40 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een Forum history met topics vol spelfouten??
Beetje vreemde reactie hoor..Ik heb liever een topic dat vol staat met ontopic reacties ipv gezeik over spelfouten van users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is daar nu wel weer genoeg over geluld in dit topic.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
wat een triest sujet. geef hem idd een schop onder zijn hol en zeg dat je zijn gedrag niet langer goedkeurt.
Die zitten op een camping en gevener bijna geen gehoor aan tot ze thuiskomen en dan is het wie het eerst er is (vaak ik) die krijgt het ervan langs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Uhm, allemaal leuk en gezellig, maar als het huis al weken een teringzooi is....wat doen je ouders er dan aan?
Als ik het geld ervoor hadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef Deetch het volgende:
de vieze sokken van de overloop gewoon standaard in de vuilnisbak mikken (of biobak) en voor de rest is het aan je ouders om je broer erop aan te spreken.
Misschien kun je het goeie voorbeeld geven door zelf standig te gaan wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |