Was ik nog mee bezig, kijk nu eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
goede OP
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was ik nog mee bezig, kijk nu eens.
Is er trouwens al iets bekend over waar en of Wesley komt ie te spelen? Voor 27 miljoen mag je wel een basisplaats, maar hij is niet de enige pannekoek bij Real.
Ik ook, ben ook echt niet anti-Wesley, mooi juist een speler van Ajax die naar het grote Madrid gaat, vind de bedragen van tegenwoordig alleen belachelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik maak me geen zorgen om Wesley, die gaat er vast een plek verdienen
Guti.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:42 schreef teamlead het volgende:
met wie moet hij de concurrentie aangaan in Madrid eigenlijk
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
hij is best wel breed hoor dus daaraan zal het niet liggen, kopduels ok dat wint hij niet. Maar een schouderduw tegen hem is nog moeilijlker dan je denkt.
Flashwin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie was die dildo ook alweer die maar bleef herhalen dat ie nooit naar een grote club zou gaan?
Zie hier, voor een recordbedrag ook nog eens.
Wel erg erg erg zonde en een onwijze aderlating voor Ajax.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef Flashwin het volgende:
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.
Die gast eindigt bij een club als HSV.
Maar niet zo breed als Daniëlquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
hij is best wel breed hoor dus daaraan zal het niet liggen, kopduels ok dat wint hij niet. Maar een schouderduw tegen hem is nog moeilijlker dan je denkt.
Is dat die gast die zijn ''goddelijke'' speler Ryan Babel constant de hemel inprijst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |