Maar, ik gebruik de Wi-Fi stick, dan hoeft dat toch allemaal niet? Hoefde eerst ook niet. En ik heb geen idee wat DHCP isquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
"renew" je DHCP in je router. Misschien helpt dat.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
De User(s) die de mist in zijn gegaan zullen de gevolgen wel gaan merken.
quote:Op zondag 16 september 2007 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb alleen een vraag beantwoord over moonshell, een afspeelprogramma voor mediabestanden. die kon toch wel blijven staan,
* Maraca haalt weer opgelucht ademquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar niet alle users waarevan ik net berichten heb verwijderd hebben een probleem hoorWees maar niet bang
![]()
Niet kopen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Fentoozler het volgende:
Iemand van jullie die gelijk deze week al MySims gaat kopen voor DS?
Mijn zusje wilt hem waarschijnlijk kopen en stiekem ben ik zelf ook wel erg nieuwsgierig
Geen. Zeker niet nu er gare schermen in omloop zijn. Gewoon hier in NL kopen zodat je em kan ruilen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef JimmyJames het volgende:
He,
Nu je zo veel dollars krijgt voor één euro welke amerikaanse site raden jullie me aan om een DS lite te kopen?
Nog gaarder dan zo gaar dat je de hele stad moeten afstruinen naar een DS zonder scherm dat dwars zit om het uiteindelijk maar op te geven? Wat is er nu weer aan de hand?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen. Zeker niet nu er gare schermen in omloop zijn. Gewoon hier in NL kopen zodat je em kan ruilen.
Ik een stuk of tienquote:Op zondag 23 september 2007 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
En ik heb nog nooit een scherm dat dwars of scheef zit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |