hehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef Razor21 het volgende:
Hier wat voorbeelden :
SYSTEEMBEHEREN EN DOORSTUDEREN?!
Champion IT - Standplaats: Utrecht
Wil jij ook een basisplaats als Systeembeheerder? Als systeembeheerder word je gedetacheerd bij onze opdrachtgevers. Binnen deze functie bez...
BEN JIJ DE NIEUWE SYSTEEMBEHEERDER?!
Champion IT Professionals - Standplaats: Utrecht
Wil jij ook een basisplaats als Systeembeheerder? Als systeembeheerder word je gedetacheerd bij onze opdrachtgevers. Binnen deze functie bez...
2007-06-08 - Bewaren
ICT SERVICE EN SOFTWARE ENGINEER
ICT staff - Standplaats: Almere
Beheer, softwareontw. implementatie en support ook extern.
2007-08-11 - Bewaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al sinds begin dit jaar weg bij Peak..en inderdaaad champion heeft ook met Peak te maken....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:05 schreef simplemouse het volgende:
[..]
hehehe
champion IT = Peak it
en ik ben per 1 oct ook van peak af
maar goed er zijn wel genoeg banen te vinden hoor
http://www.felton.nl/vacatures.html <--- m'n nieuwe werkgever
helpdeskquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:11 schreef Razor21 het volgende:
Felton Helpdeskmedewerker / Werkplekondersteuning
Functieomschrijving
Door Felton wordt je gedetacheerd bij een van onze klanten als helpdeskmedewerker of werkplekondersteuner. In teamverband lever je vervolgens 1e of 2e lijns ondersteuning aan de eindgebruikers, waarbij je alle ICT gerelateerde problemen en vragen op moet lossen. Daarnaast adviseer en ondersteun je uiteraard je collega's.
Adviseren van de gebruikers bij storingen op ICT gebied;
Ondersteunen van de gebruikers, dmv. remote als telefonisch of per e-mail;
Registeren en coördineren van gemelde incidenten;
Afhandeling bewaken van gemelde incidenten;
Installeren van software/hardware;
Verzorgen van diverse reportages.
Functie-eisen
Afgeronde MBO of HBO opleiding Informatica;
Goede hardware en software kennis (Microsoft);
Beheersing van de Nederlands en Engelse taal;
Minimaal 1 jaar relevante werk en/of stage ervaring;
Goede communicatieve vaardigheden.
Dit bedoel ik nou![]()
quote:Felton Systeem / Netwerkbeheerder
Functieomschrijving
Door Felton wordt je gedetacheerd bij een van onze klanten, in de functie van beheerder. Hier ben je in een team of zelfstandig verantwoordelijk voor het gehele beheer. Als beheerder sta je niet te kijken van ingewikkelde IT vraagstukken en ga je de uitdaging niet uit de weg.
Stemt af met de teamleider met betrekking tot wijzigingen, offertes en planning;
Is vraagbaak voor andere systeembeheerders;
Stelt gebruiksprocedures en documentatie op, bewaakt deze en adviseert inzake beveiligingsvoorschriften in afstemming met de teamleider;
Levert een actieve bijdrage aan productontwikkeling;
Adviseert in commerciële trajecten;
Bewaakt of werkzaamheden binnen het contract, offerte of SLA vallen (overige werkzaamheden vallen onder meerwerk)
Verricht audits en keuringen op server apparatuur en adviseert over maatregelen;
Bewaakt de server infrastructuur en -beveiliging;
Signaleert, analyseert en verhelpt met name de meer complexe storingen;
Verzorgt tweedelijns en derdelijns support;
Installeert apparatuur en programmatuur zelfstandig;
Verzorgt het capaciteitsbeheer en ondersteunt het wijzigingsbeheer;
Functie-eisen
Windows (migratie ervaring XP/NT/4 / 2000 / 2003) ;
Windows (MCSE, of in opleiding)/unix /Cisco/ HP ProCurve;
Opzetten nieuwe omgevingen onder Windows 2003;
Kennis van Linux;
Installatie Office200X, Exchange, SMS;
Bijdrage leveren aan productontwikkeling binnen Felton en bij onze klanten;
Signaleert, analyseert en verhelpt met name de meer complexe storingen;
Evalueert de exploitatie van de servers, analyseert knelpunten en doet vanuit debeheerpraktijk aanbevelingen
Is beschikbaar voor piketdiensten;
Is bekend met ITIL;
Afgeronde MBO of HBO opleiding Informatica;;
Goede hardware en software kennis;
Beheersing van de Nederlands en Engelse taal ;
Minimaal 3 jaar relevante werk en/of stage ervaring;
Goede communicatieve vaardigheden.
Arbeidsvoorwaarden
Naast uitdagend werk en goede opleidingsmogelijkheden bieden wij uitstekende arbeidsvoorwaarden en een leuke sfeer om in te werken
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met je uitgebreide CV! Je kan dit sturen naar info@felton.nl. Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met info@felton.nl.
Ja dat bedoel ik...maar dan wordt je wel weer gedetacheerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:15 schreef simplemouse het volgende:
[..]
helpdesk![]()
dit zijn de banen
[..]
Ja, je woont immers toch al in Almere...Wait...Nevermind.quote:
nope de kans is dat je op project basis wordt gedatacheerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik...maar dan wordt je wel weer gedetacheerd.
Wat is dat tegenwoordig met a die kut bedrijven en het betaalt nog kut ook.
en zo verdienen 10 mensen hun brood aan jouw werkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ach ik werk bij een bedrijf waar ik door een uitzendbureau word ingehuurd door een extern trainingsbedrijf en dan aan het werk word gezet voor het bedrijf... ingewikkeld he
Ik < Uitzendbureau < Trainingsbedrijf < Bedrijf < Werkplek
Veul meur!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef Empedocles het volgende:
[..]
en zo verdienen 10 mensen hun brood aan jouw werk
Echt waar bij Peak verdiende ik een jaar lang iets van 1450 bruto...hield ik maar een krappe 1200 van over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:23 schreef simplemouse het volgende:
[..]
nope de kans is dat je op project basis wordt gedatacheerd
maar goed ik ga bij hun er ruim ¤ 500 + betere auto op vooruit
.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef RWest het volgende:
Ook ik heb m'n CV recentelijk op zo'n site gezet, en Razor21 heeft echt helemaal gelijk: alleen maar detacheerders! In 1 dag heb ik er ruim 18 e-mails van mogen ontvangen. Vanochtend zelfs de NS of ik conducteur wilde worden (WTF???)
Vraagje trouwens: waarom zuigt Champion IT / Peak IT zo?
Ik denk dat het wel mee valt. Als een detacheerder (of welke werkgever dan ook) jou echt wilt hebben zijn ze best bereidt om een beter salaris.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
....
Dus ik ben bang als ik nu weer via een detacheerder ergens ga werken dat ik een hele stap achteruit ga met mijn loon
Nou vertel ....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb juist wel goeie ervaringen met gedetacheerd werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |