Ik kreeg een doos /zak met 5 liter wijn en daar zit een soort van kraantje aan .. Ik heb dat ding dus niet zo als het blijkbaar hoort opengemaakt en er was meer wijn over de vloer dan in het glas. Het tuitje gaf de nodige hillariteitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet helemaal begrepen wat jullie met dat tuitje bedoelen.![]()
Ik ga ook zo. Droom maar lekker van je toekomstige schone taak hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
Maar goed........ sigaret bijna op... tijd om te gaan slapen
Truste All![]()
![]()
5 jaar ouder en die vond het nog nodig om me te beschermen toen ik al 25 wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Etterbakjes zijn het! Jonger of ouder? Die van mij is jonger, die vond het wel eens leuk mij dwars te zitten.
Dus een doos, én een zak, én een tuitje? Sjongejongequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een doos /zak met 5 liter wijn en daar zit een soort van kraantje aan .. Ik heb dat ding dus niet zo als het blijkbaar hoort opengemaakt en er was meer wijn over de vloer dan in het glas. Het tuitje gaf de nodige hillariteit
hierMaar goed ik heb het kreng nu wel onder controle
![]()
Als het image slecht is zal Danny niet aarzelen om die stekker eruit te trekken. Het is zijn forum, zijn imago en hij is de man in huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel meer subfora zijn waar Danny niets mee heeft, en ook die bestaan al geruime tijd.
Verder zit Yvonne hier regelmatig, en het lijkt me sterk dat Danny een uistekend lopend subforum uit eigen afkeer de nek om zal draaien.
Oh, dat had me nou wel leuk geleken, zo'n oudere broer. De mijne is 4,5 jaar jonger, een vrij groot verschil dus toen we kinderen waren. Pas toen we wat ouder waren begonnen we elkaar te snappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
5 jaar ouder en die vond het nog nodig om me te beschermen toen ik al 25 was... Maar ik hou wel van hem hoor
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De COS zou er enorm van opknappenEn het summum van geweldige COSsen: jij en ik samen de zweep erover!
Zo'n ding maar door mijn gesloop hing het kraantje er al zielig bij voordat de eerste druppel er uit kwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus een doos, én een zak, én een tuitje? Sjongejonge![]()
Nou, dat zal dan wel. Ik vind ons wel aardig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker rustig ook![]()
Ik zei het een tijdje geleden al tegen iemand op MSN:
Heibel met Disana hebben is lastig, heibel met mij hebben is lastig, en deemoticons kwamen al tevoorschijn als Disana en ik met elkaar een relletje hadden...
Maar volgens mij is het voor een hoop mensen hun worst nightmare om heibel met jou en mij te hebben![]()
Anyway... nu echt weg! Toedeledokie![]()
Ik heb nog nooit iemand geslagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ey;
Bij Kung Fu is het de kunst om te stoppen bij agressie en alleen uit te halen als het niet anders kan![]()
Dat is zo ... We hebben wat af gevochten maar tis de liefste broer van de wereld nuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat had me nou wel leuk geleken, zo'n oudere broer. De mijne is 4,5 jaar jonger, een vrij groot verschil dus toen we kinderen waren. Pas toen we wat ouder waren begonnen we elkaar te snappen.
Wat een mooi ding, simpel doch doeltreffend... áls je dus het tuitje goed handeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n ding maar door mijn gesloop hing het kraantje er al zielig bij voordat de eerste druppel er uit kwam[afbeelding]
Een muis met 5 liter wijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een doos /zak met 5 liter wijn en daar zit een soort van kraantje aan .. Ik heb dat ding dus niet zo als het blijkbaar hoort opengemaakt en er was meer wijn over de vloer dan in het glas. Het tuitje gaf de nodige hillariteit
hierMaar goed ik heb het kreng nu wel onder controle
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus een doos, én een zak, én een tuitje? Sjongejonge![]()
Ben van alle markten thuisquote:
Dat is Kung Fuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geslagen.![]()
![]()
Ze motten BQ mod maken, die is vaak aanwezig tenminstequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker rustig ook![]()
Ik zei het een tijdje geleden al tegen iemand op MSN:
Heibel met Disana hebben is lastig, heibel met mij hebben is lastig, en deemoticons kwamen al tevoorschijn als Disana en ik met elkaar een relletje hadden...
Maar volgens mij is het voor een hoop mensen hun worst nightmare om heibel met jou en mij te hebben![]()
Anyway... nu echt weg! Toedeledokie![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze motten BQ mod maken, die is vaak aanwezig tenminste![]()
Niks voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze motten BQ mod maken, die is vaak aanwezig tenminste![]()
En dit dan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:21 schreef Soury het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=N4Y8cMxXeWw
Whahahaha de sukkels
Dichtgekit zit nu in jou vuilniszakquote:
quote:
Henny Hammer uit Goorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dit dan!
http://www.youtube.com/watch?v=X1bjPpq3WaA&feature=dir
En ik had al zo een volle zakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dichtgekit zit nu in jou vuilniszak![]()
Wat een mafkees heb je een levensdoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:30 schreef Talitha het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KRfdxQtIwUM&mode=user&search=
Cool.
Ik kan kinetic art wel waarderen, is vaal super inventiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een mafkees heb je een levensdoel![]()
Trusten Muis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:40 schreef Soury het volgende:
Ga maar ook richting bed ... Mazzels
Deze vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan kinetic art wel waarderen, is vaal super inventief
Is goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:50 schreef Talitha het volgende:
Eend? Zal ik vannacht de deur van de SC dicht doen?
Ik veeg de boel hier nog wel even aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:50 schreef Talitha het volgende:
Eend? Zal ik vannacht de deur van de SC dicht doen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 05:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik veeg de boel hier nog wel even aan.
[afbeelding]
Jij ook nog op?quote:
tja, al die mooie slaapliedjesquote:
quote:
Ian, ik zit in het proces van een tagje achter mijn naam krijgen, hoe heb jij jou tagje gerealiseerd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeiemiddag.
Maandenlang kekke OP's maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ian, ik zit in het proces van een tagje achter mijn naam krijgen, hoe heb jij jou tagje gerealiseerd?
Ik zie nog niets?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeeeeeeeee Oholeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeee![]()
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeeeeeeeee Oholeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Oi Nickski!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik heb ook 3 maanden moeten zeiken.
Jij denkt dat ik (Schnitzel) zelf heb bedacht!?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oi Nickski!
Ik ben gewoon nieuwsgierig welk tagje Peter voor zichzelf heeft uitgekozen.
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik (Schnitzel) zelf heb bedacht!?![]()
Ben ik nou de enige die hier geen hol van snapt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
hoi,
daar ben ik weer.
Day en Gert zullen nog langere tijd afwezig zijn.
Ik zal eens gaan bijlezen.
Vandaar mnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier geen hol van snapt?
PM staat aan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie dan wel?
En wat is er aan de hand Kleinzusje?Moet ik even naar je zwaaien?
![]()
Ik weet ook niet waarom Gert onaangekondigd gestopt is met modereren en posten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier geen hol van snapt?
PM staat aan
Op zijn thuisforum is hij ook al niet meer actief sinds de 10e. Zal dus wel niets met FOK! te maken hebben maar eerder iets privé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom Gert onaangekondigd gestopt is met modereren en posten.
Misschien iets in zijn privebestaan.
Day is al langer weinig aanwezig.
Nu doe je idd gek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef kleinzusje het volgende:
i.v.m gekte weggehaald.
Had hem al weggehaald, wil jij dat ook doen Peet ? ajbquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu doe je idd gek.
Als alles zomaar in de FB komt, is alle geheimzinnigheid en raadselachtigheid in 1 klap weg.
Volgens mij zou Day nu op vakantie zijn, en er staat nergens dat Gert gestopt is met modereren... er staat alleen dat hij "nog langere tijd afwezig" zal zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom Gert onaangekondigd gestopt is met modereren en posten.
Misschien iets in zijn privebestaan.
Day is al langer weinig aanwezig.
Dat beweer ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Leandra het volgende:
en er staat nergens dat Gert gestopt is met modereren...
The name is 6000.... Peter 6000quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook helemaal niet.
Maar hij is momenteel wel gestopt met modereren en posten.
Ik heb speurwerk verricht, vanmiddag.
Idd... als het maar iets leuks is waardoor hij zich niet laat zien...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef kleinzusje het volgende:
Wat het ook is, ik hoop niets ernstigs![]()
En ik mis hem als poster en als mod![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
2 maanden, 29 dagen en 4 uur sneller dan Ian.![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat Ian "achter" niet aan een touwtje heeft getrokken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd Peter!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Dat lijkt me duidelijk.... maar als we dat aan de kaak gaan stellen dan krijgen we voor we het weten een tagje met (Cie van Traa) achter onze namenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Er is in iedergeval zwarte handel gaande bij de Febo
of Milton ( in het zwart)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.... maar als we dat aan de kaak gaan stellen dan krijgen we voor we het weten een tagje met (Cie van Traa) achter onze namen
Gewoon, de juiste mensen (of eigenlijk enkelvoud) uhhhhhh ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Peter!![]()
Hoe kreeg je dat nou zo snel voor elkaar?
Geheime etentjes met Flugeltje denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Peter!![]()
Hoe kreeg je dat nou zo snel voor elkaar?
Leuke tag, Peter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Neuh... ik ben al knap van mezelf....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
Mike, wil jij ook een tagje ?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, ik loop er niet zo mee te koop hoor, verder.
Tis dat je erover begint.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb lekker een verzoek bij FOK ingediend, binnenkort heb ik ook iets tussen haakjes achter mijn naam staan, net als Ian.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Blijft je tagje nog geheim Peet ?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n blauw ding naast je naam![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg mijn tagje niet.![]()
Gelukkig werd het antwoord niet gemotiveerd, die confrontatie blijft me iig bespaard.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast over MIJN tagje te gaan communiceren terwijl Jappie jarig is.
Ik weet lekker Jappies leeftijd.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ian, ik zit in het proces van een tagje achter mijn naam krijgen, hoe heb jij jou tagje gerealiseerd?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maandenlang kekke OP's maken.
Met als kroon op dat alles mijn #1000 COS OP.
En een beetje hulp van bepaalde userts.
Staat je PM aan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:54 schreef Peter6000 het volgende:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeeeeeeeee Oholeeeeeeeeeeee Oleeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je onderschrift is ook geniaal trouwens, ik ken dat soort zinnetjes uit de dossiers die ik beroepsmatig lees en schrijf. Dat soort blaat teksten zijn er enkel en alleen voor bedoeld om de betreffende psych of goog zichzelf interessanter te laten doen zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Klopt trouwens ook geen hol van, het woord preoccupatie is hier absoluut verkeerd gebruikt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je onderschrift is ook geniaal trouwens, ik ken dat soort zinnetjes uit de dossiers die ik beroepsmatig lees en schrijf. Dat soort blaat teksten zijn er enkel en alleen voor bedoeld om de betreffende psych of goog zichzelf interessanter te laten doen zijn dan ze in werkelijkheid zijn. Klopt trouwens ook geen hol van, het woord preoccupatie is hier absoluut verkeerd gebruikt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |