Ik kan het gewoon niet gelovenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:12 schreef -J-D- het volgende:
Patrick Kluivert naar NEC (?)
Hij is in ieder geval voor de 8e keer in de buurt van de Goffert of een NEC-medewerker gespot.
Gedaald idd. Maarja, alles beter dan Pisvee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven
Prima dealquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hadiour toch nog naar Roda en dan haalt Willem II Nando Rafael als opvolger.
quote:United bid for Berba
Spurs were fighting off renewed Manchester United interest in Dimitar Berbatov last night, as United offered £21million for the Bulgarian. Sir Alex Ferguson is determined to add another striker to his squad following Wayne Rooney's broken foot and specifically wants someone who can add a taller, physical presence. Privately, Berbatov is flattered by United's interest and would like the chance to play for them and test himself further in the Champions League. However, Spurs, who rejected United's enquiries about a £17m deal in May, will stand firm. That leaves United considering their options, while Berbatov, who is struggling to shake off a groin injury in time to face the champions on Sunday, may now have to declare a desire to leave White Hart Lane in order to force the issue.
Neil Ashton, Daily Mail
Dan zou dat na dit seizoen wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:45 schreef DIGGER het volgende:
http://www.4-4-2.com/haup(...)-denkt-an-huntelaar/
Beter dat ze dan Andrea Barzagli halen, echt een geweldige verdediger!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Raggi of Zaccardo naar Inter (ivm lange blessure Materazzi)
Dat is 't niet, maar ik heb 't idee dat ie gewoon tekort komt voor de echte topquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Wat heeft iedereen toch een hekel aan Saha?
Dat die nog niet bij 'n echte topper speelt, snap ik echt niet eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter dat ze dan Andrea Barzagli halen, echt een geweldige verdediger!
quote:Dinamo Kiev wil salaris Sjevtsjenko overnemen
23/8/2007 22:50
AC Milan is niet de enige oude werkgever die met lede ogen aanziet dat Andrei Sjevtsjenko (nog) niet uit de verf komt bij Chelsea. Dinamo Kiev stelt pogingen in het werk de Oekraïense spits op huurbasis over te nemen.
'Ik ben bereid om zijn gehele salaris van Chelsea over te nemen en dat is een hoog bedrag', meldde Dinamo's voorzitter Igor Surkis tijdens een persconferentie. 'Ik weet niet precies hoe zijn situatie in Londen op dit moment is, maar ik zou Andrei graag in Kiev zien.'
Sjevtsjenko heeft er één seizoen opzitten bij Chelsea, maar kon op Stamford Bridge niet aan de hoge verwachtingen voldoen. Bij Dinamo Kiev, AC Milan en het Oekraïense nationale elftal had de spits een reputatie opgebouwd als goalgetter, maar bij The Blues kwam hij niet verder dan vier competitiedoelpunten.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
Dinamo Kiev wil Shevchenko huren.
gerucht word al wat sterkerquote:sc Heerenveen neemt Radoslaw Matusiak over van Palermo. Tenminste, dat meldt een fansite van de Italiaanse club op basis van berichten in de media daar. Het transferbedrag zou ongeveer 2,6 miljoen euro zijn.
Wat zeker is: sc Heerenveen krijgt nog versterking in de aanval. De club beloofde een vervanger voor Lasse Nilsson. Inmiddels is Paulo Henrique overgekomen van Atletico Mineiro, maar hij is volgens directeur Yme Kuiper niet die vervanger. Berichten over de komst van Matusiak kwamen eerder deze week al naar buiten. Deze Palermo-fansite meldt dat alles zo'n beetje in kannen en kruiken is. sc Heerenveen kan beschikken over de Pool Matusiak voor een transferbedrag van 2,6 miljoen euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |