Kerstkransjes in maart vinden mensen ook raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:38 schreef Soury het volgende:
Ach wat zal ik zeggen ik had de speculaaspop ook pas in juni op![]()
Normaal krijg je geen balkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Alleen de ads via Google worden gebklokkeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Ik heb de peugeot reklame niet meer maar nog wel selexyz ??? Moet dat ding ook niet weg zijn nu ?
Ik vermoed dat het door iets anders komt... ik was die eeuwige waarschuwingsbalk als ik hier een url of een afbeelding wilde posten ook zo verschrikkelijk zat, dus daarvoor heb ik eea veranderd in de instellingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, dan staat je beveiliging misschien wat lager. Ik krijg die balk niet weg zonder het systeem onveilig te maken.
Toevallig heb ik die mp3 gedownload, maar idd een foto van die gasten is niet te vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
http://nl.youtube.com/watch?v=haV2HT6evF8quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij vroeger wel eens wijs gemaakt dat ik op 1 van de shorts leek
Van de geweldige superhit:
Comment ca va
Comme ci comme ci comme ci comme ca
Ik weet nou nog niet hoe die knakker eruit ziet
Truste Yvonnequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef yvonne het volgende:
Ik ga slapen, het wordt toch niks meer vannacht
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen de ads via Google worden gebklokkeerd.
Mr. Ho, U is me nog een uitleg verschuldigd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Normaal krijg je geen balk![]()
Ga naar extra > internet opties > beveiliging > selecteer 'Het Internet' > klik op standaardniveau > ok
Ik bel je zo wel evenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mr. Ho, U is me nog een uitleg verschuldigd!![]()
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |