Een hond moet je opvoeden; bij een kat kun je je de moeite besparenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Een kat lijkt me ook geweldig maja zus is allergisch en zon ding moet je opvoeden en daar heb ik dan weer weinig zin in
Anders schijt tie toch het hele huis onder ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hond moet je opvoeden; bij een kat kun je je de moeite besparen
Ik had het al wel gedachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
Yup, me is softy.
Welnee joh. Poezen zijn vrij makkelijk zindelijk. Ik heb er nog nooit een hoeven opvoeden in dat opzicht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef MouzurX het volgende:
Anders schijt tie toch het hele huis onder ?
Ook een kat voed je op, veel stimuleren en begeleiden, pas dan komt het beestje echt uit de knop....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een hond moet je opvoeden; bij een kat kun je je de moeite besparen
Dat nou weer niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef purplerose het volgende:
*hand opsteekt*
Vind ook dierenleed erger dan mensenleed, het doet me meer laat ik het zo zeggen
Dan hangt het er misschien van af wat je onder 'opvoeden' verstaat. Natuurlijk moet je er goed voor zijn, mee spelen, aandacht geven, etc. Maar een poes opvoeden zo je een hond moet opvoeden? Je mag volgens mij blij zijn als je 'm ooit, incidenteel, poes-volente, iets kun afleren. Een beetje dan en soms. Zoals bijvoorbeeld dat ze je planten niet mogen opeten, of dat ze de schone was niet van het wasrek mogen plukkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ook een kat voed je op, veel stimuleren en begeleiden, pas dan komt het beestje echt uit de knop....
Welkomquote:sucker for animals meldt!![]()
![]()
Dat heb ik ook, hongerkindertjes in Afrika of rampen doen me meestal niks, maar als ik zo'n mishandelde trilhond zie dan oeeoh heb ik zin om iemand te verbouwen en wil ik hem in huis nemen, een luxueuze mand schenken en hem de hele dag kippenbouten voeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef purplerose het volgende:
*hand opsteekt*
Vind ook dierenleed erger dan mensenleed, het doet me meer laat ik het zo zeggen
Idd ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:54 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hongerkindertjes in Afrika of rampen doen me meestal niks, maar als ik zo'n mishandelde trilhond zie dan oeeoh heb ik zin om iemand te verbouwen en wil ik hem in huis nemen, een luxueuze mand schenken en hem de hele dag kippenbouten voeren.![]()
Soms kan ik er heel goed naar kijken. Dan ben ik blij van het goede werk dat ze doen. Maar als ik maar een beetje niet goed in mijn vel zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:58 schreef purplerose het volgende:
Idd ja!Zaterdagnacht nog ff stoned animal planet zitten kijken, is nie aan te raden trouwens!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |