quote:Goedenavond zaans_boefje,
Ik zag op Marktplaats dat u op zoek bent naar een nieuwe uitdaging om een (extra) inkomen op te bouwen. Graag maak ik van de gelegendheid gebruik om u een zeer goede opportunity aan te bieden waarmee u financiele onafhankelijkheid kunt opbouwen.
Ik ben op zoek naar iemand die graag gezond oud wil worden en die bereid is zich persoonlijk te ontwikkelen. U kunt uw eigen uren indelen en zelf bepalen wat uw inkomsten zijn. Indien u interesse en/of vragen heeft, dan maak ik graag een afspraak met u.
Met vriendelijke groet,
Is het mogelijk dat mensen die dit soort mail stuurt en sowieso wie multilevel marketing bezigen te verzamelen op rottumerplaat en indien vol de plaat om te draaien?quote:Beste *******,
Jammer dat het ontbreekt aan een correcte Nederlandse tekst. Uw voorstel word hierdoor twijfelachtig met een vleugje dubieus.
Gezond oud worden doe ik zeker, dank je wel.
Oppurtunity? Wat is dat? Bijt het? (www.vandale.nl).
U bent op zoek naar iemand? u mailt mij dus ben ik het niet, zoekt u gerust verder, zie de website van de tros, voor het programma vermist.
Bereid tot persoonlijke ontwikkeling? Lees mijn teksten eens, een HBO studie Maatschappelijk werk en dienstverlening staat duidelijk vermeld, uw tekst krijgt hierdoor een beledigend karakter. Mijn studie geeft genoeg progressie en dat had u redelijkerwijs kunnen vermoeden.
Als ik interesse heb en.of vragen maakt u graag een afspraak? Het is mij duidelijk dat het om een concept gaat verwant aan of gelijkend op "multilevel" marketing, dus ik heb geen vragen, u maakt dus geen afspraak met mij. Jammer, had mij erop verheugd.
Met u zakelijk een relatie aangaan? Ik krijg nog geen eens een afspraak, u beledigt mij en uw beheersing van de Nederlandse taal doet vermoeden dat u geen Hoger onderwijs heeft genoten. Daarbij probeert u te lokken met financiën en bevat u bericht totaal geen inhoudelijke boodschap.
Ik vermoed dat u deze email tekst kopieert en plakt zeer onpersoonlijk en ongepast.
Zaken doen begint met manieren en wederzijds respect.
Ik wens u veel succes met uw verdere toekomst.
zaans_boefje.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer alleen dat in jouw e-mail ook diverse spel- en grammaticafouten staan, TS...
Dat moet natuurlijk 'wordT' zijnquote:Jammer dat het ontbreekt aan een correcte Nederlandse tekst. Uw voorstel word hierdoor twijfelachtig met een vleugje dubieus.
En:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef smesjz het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk 'wordT' zijnBeetje sneu TS....
u bericht? Bericht is hier geen werkwoord hoorquote:Daarbij probeert u te lokken met financiën en bevat u bericht totaal geen inhoudelijke boodschap.
"uw voorstel wordt" (basisschoolniveau!)quote:Uw voorstel word hierdoor twijfelachtig met een vleugje dubieus.
Gezond oud worden doe ik zeker, dank je wel.
In het originele mailtje staat wel gewoon opportunityquote:Oppurtunity?
tros moet TROS zijn en vermist (wegens eigennaam) Vermistquote:U bent op zoek naar iemand? u mailt mij dus ben ik het niet, zoekt u gerust verder, zie de website van de tros, voor het programma vermist.
"geen eens" is geen Nederlandsquote:Ik krijg nog geen eens een afspraak
Jouw beheersing van de Nederlandse taal ook niet...quote:, u beledigt mij en uw beheersing van de Nederlandse taal doet vermoeden dat u geen Hoger onderwijs heeft genoten.
"uw bericht"quote:Daarbij probeert u te lokken met financiën en bevat u bericht totaal geen inhoudelijke boodschap.
"e-mailtekst"quote:Ik vermoed dat u deze email tekst kopieert en plakt zeer onpersoonlijk en ongepast.
"Zakendoen"quote:Zaken doen begint met manieren en wederzijds respect.
Thnx, hier kan ik wat meequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef smesjz het volgende:
[..]
En:
[..]
u bericht? Bericht is hier geen werkwoord hoorHet moet gewoon zijn: UW bericht...
Voor de mensen die de basisschool hebben overgeslagen of niet hebben afgemaakt:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef zaans_boefje het volgende:
Uh, wanneer is het dan "word" en wanneer "wordT"(voel me stom, maar heb er echt wat aan)
![]()
"Nederlandse taal"quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef wijsneus het volgende:
Het is altijd gevaarlijk om iemands beheersing van de nederlandse taal af te kraken zonder iemand om te proef lezen. Ik zie dat smesjz verschillende mensen zich opwerpten om je volgende e-mails grondig te controlleren op spelling en gramatica.
Inderdaad, en 'iemand om te proef lezen' is uiteraard ook tenenkrommend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Nederlandse taal"
"controleren"
"grammatica"
Oke, duidelijk.quote:
Ik gebruik en Incredimail en de F7 toetsquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Nederlandse taal"
"controleren"
"grammatica"
Quote ipv editquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:37 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ik gebruik en Incredimail en de F7 toets
Kunnen jullie mee naar me mijn examen?![]()
Gaat goed
Blijf klagen over mijn taalgebruik!
Klaag.
Klaag.
![]()
Ik vraag me altijd af of dat in alle gevallen goed gaat. Zijn er uitzonderingen te verzinnen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor de mensen die de basisschool hebben overgeslagen of niet hebben afgemaakt:
Vervang "word" door "loop" en zeg het hardop.
Als je "loopt" hoort, dan is het dus ook "wordt".
Wellness International of Herbalife ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:09 schreef Kos het volgende:
Klinkt als Wellness... enge club...
Ja: Tjeezes, Herbalife bestaat nog steeds mên!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:35 schreef zaans_boefje het volgende:
*Klagen is ook welkom of jouw ervaringen met zulke lieden*
Ben ik toch benieuwd naar je schoonmoeder, kan je er iets over vertellen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja: Tjeezes, Herbalife bestaat nog steeds mên!
En mijn 'stiefschoonmoeder' is into Wellness International, die heeft mij ook proberen te bekeren
Als het een echt fanatieke Herbalifert is raakt ie inderdaad niet van de wijs van zo'n mailtje. Afgewezen worden is part of the jobquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
"Multilevel" marketeers kikken al na het lezen van de eerste alinea van het bericht van TS op delete
Ik heb geen idee eigenlijk. Het zou me niks verbazen als hun eigen verbruik van die spullen veel meer kost dan het verkopen ervan oplevert.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:46 schreef zaans_boefje het volgende:
Ben ik toch benieuwd naar je schoonmoeder, kan je er iets over vertellen?
Verdient het echt geld? Of is zij een werkpaard dat andere rijk maakt?
Pff wat een doorzettingsvermogen moet je dan hebben zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als het een echt fanatieke Herbalifert is raakt ie inderdaad niet van de wijs van zo'n mailtje. Afgewezen worden is part of the jobUit wat die gast die ik op bezoek had zei maakte ik op dat ze zelfs met face 2 face promoten binnen de eigen kennissenkring maar heel weinig mensen werven, dus als je het via zulke lamme mailtjes doet zal je nóg minder succes hebben.
quote:[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Het zou me niks verbazen als haar eigen verbruik van die spullen veel meer kost dan het verkopen ervan oplevert.
Ik ga er niet naar vragen ook.
Ik denk dat het bij veruit de meeste 'distributeurs' zo werktquote:
Dat ben ik niet met je oneens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij veruit de meeste 'distributeurs' zo werkt
Whehe. ging ff googelen en vond dit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Dames vonden het g-e-w-e-l-d-i-g, fijn naar bijeenkomsten, HOM (Herbalife Opportunity Meeting)
Dat suggereert TS. Ik kaats de bal terug naar hem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:32 schreef StallionJack het volgende:
quote:, u beledigt mij en uw beheersing van de Nederlandse taal doet vermoeden dat u geen Hoger onderwijs heeft genoten.
quote:
Jouw beheersing van de Nederlandse taal ook niet...
Alleen mensen met hoger onderwijs beheersen de Nederlandse taal?
Er zijn vast wel uitzonderingen. Het is en blijft de Nederlandse taal, nietwaar?quote:Ik vraag me altijd af of dat in alle gevallen goed gaat. Zijn er uitzonderingen te verzinnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |