Sja, vrij zielig idd. Het is ook een vrij onzekere jongen volgens mij, sneu dat ze juist dat soort mensen strikkenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef PlarkPlark het volgende:
Direct weglopen, en doodzwijgen die mensen.
Daarom noemde 'ie bij mij de naam Herbalife pas aan het eind denk ikquote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Na 2x bedankt herballife te hebben gehoord ben ik weggelopen.![]()
wat is ephedra?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zit er ephedra in die pillen? Zo ja, pm me dan maar.
Jij was toch ooit ONZ mod? Dat hoeft niet te betekenen dat alles wat op andere subforums staat allemaal bloedserieus is he slimmiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef Janetje het volgende:
Handelen in die troep doe je maar ergens anders, ok?
Nee hoor, ik ben altijd al de KLB-huiszuurpruim geweest..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jij was toch ooit ONZ mod? Dat hoeft niet te betekenen dat alles wat op andere subforums staat allemaal bloedserieus is he slimmie
Daar heb ik wel pilletjes tegen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef Janetje het volgende:
ik ben altijd al de KLB-huiszuurpruim geweest..
Zo'n bumpersticker: I love herbalife.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef kikoooooo het volgende:
Hier in de buurt zit ook zo'n reseller. Zn ramen van zn huis vol met herbalife posters en zn auto ook volgeplakt
Een natuurlijk stof waar je een energierush van krijgt. Herbal XTC.quote:
WTFquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:32 schreef ehqo het volgende:
Zij denkt ook dat een roodborstje in haar tuin haar overleden vader is.
Alternatieve bumpersticker: Ik rem niet voor Herbalife-stickersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Nemain het volgende:
[..]
Zo'n bumpersticker: I love herbalife.
![]()
Zo eentje rijdt er bij ons in de buurt ook..
quote:In 1996 Herbalife reached $1,000,000,000 in annual sales. In 2000, Hughes died at the age of 44 from an overdose of alcohol and doxepin after a four-day drinking binge.
Wees blij dat je niet in kringen verkeert waar ze zich met dat soort dingen bezig houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Maar... Herbalife? Heb ik onder een steen geleefd of ben ik gewoon te jong?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |