Hij vertoont geen verschijnselen van oriëntatiestoringen, verlies van het korte termijn geheugen, terug vallen in belevingen of verlies van eigenwaarde en verwaarlozing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hou het er maar op dat deze man een beetje seniel aan het worden is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met onze tijd: ze leven niet in de middeleeuwen, maar in 50 jaar geleden. Geen 500, maar 50 jaar!
Dat roept ook weer verkeerde associaties op. Tata-yaya klinkt wel vrolijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:58 schreef milagro het volgende:
ik ben trouwens meer voor een algemene naam met Griekse oorsprong, dus geen God, geen Allah , maar θεος oftewel Theo
Sorry, maar dat klinkt meer als een carnavalsnummer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef tnimble het volgende:
[..]
Dat roept ook weer verkeerde associaties op. Tata-yaya klinkt wel vrolijk
dat roept uitstekende associaties opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef tnimble het volgende:
[..]
Dat roept ook weer verkeerde associaties op. Tata-yaya klinkt wel vrolijk
Ik geloof dat het iets was als 86 tegen, 14 voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef JohnDope het volgende:
zijn er al peilingen, ik ben wel namelijk benieuwd na die uitspraken van die lompe boer.
Ga je nu milagro volgen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
Nu we het toch over woorden en hun betekenis hebben; "Islam" betekent letterlijk "kritiekloze onderwerping"... mooi he
Milagro heeft gewoon altijd gelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef Aoristus het volgende:
Ga je nu milagro volgen?
Nee, je staat soms in mijn AT, over de jaren peil je eens wat users uit. Je bent er niet op vooruit gegaan de laatste tijdquote:
Nou, laat me dan lekker met rust, je kent me helemaal niet, dus ik begrijp niet zo goed waar de kick in zit om mensen lukraak af te zeiken eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, je staat soms in mijn AT, over de jaren peil je eens wat users uit. Je bent er niet op vooruit gegaan de laatste tijd
Oh dear..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, laat me dan lekker met rust, je kent me helemaal niet, dus ik begrijp niet zo goed waar de kick in zit om mensen lukraak af te zeiken eigenlijk.
Word eens volwassen ofzo.
Het maakt ook niet uit hoe je het noemt, maar in dit tijdperk kan je je daar als voorman je niet zo over uitspreken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:16 schreef RM-rf het volgende:
Muskens heeft volkomen gelijk... het maakt weinig uit of je 'god' nu 'God' noemt of 'Allah', of desnoods 'Pim'
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Oh dear..
Zullen we met Muskens verder gaan? - als je er aan toe bent?
Ik denk dat Muskens vervangen wordt door een pro-vaticaan hielenlikker, zoals gister al geschetst werd bij eenvandaag. Wat denk jij?
Het interesseert me verder geen reet eigenlijk, maar zwaan-kleefaan types vervelen me.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie begint hier nu met op de man spelen, sinds vannacht al?!
En nu een beetje schijnheilig emmeren dat je ontopic wilt?
Ik wás al OT hoor, ik heb alleen geen enkele behoefte om op deze manier met jou op wat voor manier dan ook in discussie te gaan, gezien de wijze waarop jij je naar mij toe profileert..en kom nu maar weer met je "hihihi" reply...ik vraag me af wat jij onder " vooruit gaan" verstaat n.a.v je eigen posts, die getuigen namelijk niet van al te veel diepgang, als je in de veronderstelling bent een karakteranalyse van iemand te kunnen maken omdat diegene "toevallig af en toe in je MYAT staat".
Als je je normaal opstelt valt er misschien nog een leuke discussie te voeren, vind ik persoonlijk een stuk interessanter dan dit soort zouteloze en ongefundeerde afzeikers en in de ruimte geblaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |