BE zit in Zuid-Afrika en ik ben gewoon aan het werk overdag. Zulke dringende dingen kunnen er toch niet zijn dat het niet even kan wachten tot ik klaar ben?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik voel me zelf trouwens ook net een kind. Maar dan zonder juf. Al de hele dag geen modje gezien hier in OUD.... modjes? Waar zijn jullie? Iemand moet op de koters passen!
Ik had al zo'n vermoeden dat het die kant uitging bij het interview en heb dus snel weggezapt voordat de vraag kwam. Ik vond het trillipje al teveelquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zat me oprecht boos te maken. Agos dat arme ventje.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:56 schreef Vivi het volgende:
Zeg Sugar, jij hebt dan wel een Storm, maar ik heb een orkaan!![]()
Het was ook helemaal niet verwijtend bedoeld, hoor.... meer een gevoelquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:54 schreef Maggie het volgende:
Nou we zijn toch allemaal groot, en er zijn toch geen rampen gebeurd?
BE zit volgens mij in Zuid Afrika, en ik neem aan dat Lois om deze tijd wel iets anders aan haar hoofd heeft?
Mocht je écht niet zonder kunnen, is er altijd nog het modjes-lok-knopje [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/mod.gif]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef PM-girl het volgende:
Vief, ik dacht vanmorgen inderdaad aan jullie, toen de nieuwslezeres zei dat Dean in kracht toe zou nemen!
Ach gossie, het arme kindquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, al vragen naar de bekende weg, maar het jochie knikt nog van ja, ondanks zijn trillipje. Maar toen kwam het hoor. Welke briljante vraag stelt deze verslaggever vervolgens.... "Waar is je mama?"
Grote dikke tranen over dat koppie "Naar huis..!"
Nu weet ik wat er steeds ergens in mn achterhoofd zit als ze het over die orkaan hebben... haha. De naam kwam me al zo bekend voorquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef PM-girl het volgende:
Vief, ik dacht vanmorgen inderdaad aan jullie, toen de nieuwslezeres zei dat Dean in kracht toe zou nemen!
ik heb mijn weekend donderdag en vrijdag toegekendquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:24 schreef m@x het volgende:
Moet je niet werken dan Ynske? Ik wil nog steeds een mooie fotoserie van Kai en mij maar ik moet jammer genoeg vrijdag gewoon werken.
dan moet ik helaas van 9 tot 22 uur werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |