Is er al weer over het daten gesproken? Ik denk dat ie daar voor probeert weg te lopen... zo ver dat kan in DGK.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed voor de verbranding en niemand wil met hem aan tafel zitten misschien. Vanmiddag at hij ook alleen.
Hou eens op tipschquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die beoordeling kunnen we beter overlaten aan onze huisalcoholist FdW![]()
Ja, die schijnt er verstand van te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die beoordeling kunnen we beter overlaten aan onze huisalcoholist FdW![]()
Tis dat er tipsch boven je avatar staat anders had ik echt gedacht dat er iemand anders postte.quote:
Vies vies viesquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Mearloow het volgende:
pfff heb je dennis en nadia weer met hun peperemuntjes :S
nou nou, da's ook niet nodig he. ik ben het maar hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis dat er tipsch boven je avatar staat anders had ik echt gedacht dat er iemand anders postte.![]()
Watje, hij laat zich weer meteen onderzeiken (dat heeft die trut volgens mij nog steeds letterlijk in haar domme hoofd)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Mearloow het volgende:
pfff heb je dennis en nadia weer met hun peperemuntjes :S
Weet je dat ik dat lang niet meer zo'n terror vind als vroeger, na dat gezeik van nadia.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef pasjesjen het volgende:
brain terror op stream 1
heb je een puntquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat lang nie meer zo'n terror vind als vroeger, na dat gezeik van nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |