Goed voor de verbranding en niemand wil met hem aan tafel zitten misschien. Vanmiddag at hij ook alleen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
Waarom eet Dennis lopend...
Ja mgoed, deze mormels denken dat de mate van vrouwelijkheid is af te meten aan de cupmaat. Dat is ook waarom ze Lieke een manwijf noemen (wat ze beslist niet is), vanwege die cupmaat. Amanda denkt dat ze meer vrouw is met grotere tieten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zei Lieke dus ook en toen begon Amanda te blaten dat Lieke niet snapte dat ook alleen je borsten groter kunnen worden, en de rest slanker wordt of hetzelfde blijft.![]()
Ik geef het op, probeer het later nog een keer of niet, vreselijk dit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
dennis wil je me pluggen? ben je boos? sorry dat ik boos ben (incl piepstemmetje en herteogen)
dennis wil je met me knuffelen AAAAAHHHHHHHHHHHH![]()
Die beoordeling kunnen we beter overlaten aan onze huisalcoholist FdWquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef blomst het volgende:
Nu wil Amanda Brian overhalen om samen een borrel te drinken
Het is dus echt een probleem voor Amanda.
Is er al weer over het daten gesproken? Ik denk dat ie daar voor probeert weg te lopen... zo ver dat kan in DGK.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed voor de verbranding en niemand wil met hem aan tafel zitten misschien. Vanmiddag at hij ook alleen.
Hou eens op tipschquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die beoordeling kunnen we beter overlaten aan onze huisalcoholist FdW![]()
Ja, die schijnt er verstand van te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die beoordeling kunnen we beter overlaten aan onze huisalcoholist FdW![]()
Tis dat er tipsch boven je avatar staat anders had ik echt gedacht dat er iemand anders postte.quote:
Vies vies viesquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Mearloow het volgende:
pfff heb je dennis en nadia weer met hun peperemuntjes :S
nou nou, da's ook niet nodig he. ik ben het maar hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis dat er tipsch boven je avatar staat anders had ik echt gedacht dat er iemand anders postte.![]()
Watje, hij laat zich weer meteen onderzeiken (dat heeft die trut volgens mij nog steeds letterlijk in haar domme hoofd)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef Mearloow het volgende:
pfff heb je dennis en nadia weer met hun peperemuntjes :S
Weet je dat ik dat lang niet meer zo'n terror vind als vroeger, na dat gezeik van nadia.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef pasjesjen het volgende:
brain terror op stream 1
heb je een puntquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat lang nie meer zo'n terror vind als vroeger, na dat gezeik van nadia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |