Gewoon voor de veiligheid.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef blomst het volgende:
Waarom moet |Huub de muntenverzameling inleveren?
neejoh nadia mag alles toch? (zei ze net zelf)quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Tissik het volgende:
Is het herhaaldelijk en opzettelijk niet dragen van een zender en het afschermen van een camera met een handdoek tegenwoordig geen exit meer waard?![]()
+ "Ze zijn gegroeid"quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef blomst het volgende:
Amanda haar borsten doen pijn toch zwanger?
Net zo "onschendbaar" als Natasia zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Mearloow het volgende:
[..]
neejoh nadia mag alles toch? (zei ze net zelf)
Buiten de kooi was het, ik ben te dik -> operatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef Mearloow het volgende:
en ze heeft ook altijd hetzelfde aan nadia![]()
dat is ze nu aan het omruilen voor een te strak temeieroutfitquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef Mearloow het volgende:
amanda heeft zelfs binnen 5 minuten een jurkje aanstaat haar leuk trouwens.
![]()
ach op de kleren kun je de miljonairs niet echt beoordelen, "achter" beslist welke kleren er de villa in mogen en volgens mij hebben ze heel veel gladde bloesjes in gekocht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef Mearloow het volgende:
en ze heeft ook altijd hetzelfde aan nadia![]()
ik vind amanda minder erg dan nadia, echt wel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Buiten de kooi was het, ik ben te dik -> operatie
Binnen de kooi is het, amoebe is een hoer, dus ik ook
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Mearloow het volgende:
nadia loopt weer es van spiegel naar spiegel. zou ze zichzelf nou echt zo leuk vinden?
Nadia is dan ook mentaal niet in orde... Amanda heeft het verstand van een 12 jarige maar geen aandoening als Nadia ofzeuwquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef Mearloow het volgende:
[..]
ik vind amanda minder erg dan nadia, echt wel!
Natuurlijk wel, het is gewoon vetweefsel (voornamelijk). Dus als je meer vetweefsel krijgt, dan groeien vooral ook je borsten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda kunnen borsten spontaan groeien en heeft Lieke daar geen verstand van omdat Lieke geen borsten heeft.
Call me crazy, maar borsten groeien na een bepaalde leeftijd niet meer, alleen als je zwanger bent.
Maar Amanda zegt dat ze afvalt, alleen haar borsten exploderen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is gewoon vetweefsel (voornamelijk). Dus als je meer vetweefsel krijgt, dan groeien vooral ook je borsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |