Echt kleuterklas niveau.. Mag ik jou dingetje zien dan mag je de mijne ook zien.... pffffquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef pasjesjen het volgende:
Omg nadia
Dennis durf je te plassen waar ik bij ben
Waar gaat dit over![]()
Ik las dat vanmiddag hier al, ik denk dus een dag zonder streams.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Borga het volgende:
BREAKING NEWS ????
http://www.nieuwnieuws.nl(...)rijdag_op_zwart.html
dit ook alquote:
Aha dan is het vrijdagavond in ieder geval niet saai en als ze weg zijn zijn Huub en Amanda dronken en wie weet wat er dan volgtquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Borga het volgende:
BREAKING NEWS ????
Ik kan zo genieten van jou commentaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:33 schreef Mearloow het volgende:
als ik dennis was zou ik die hoer echt verrot schelden klein kind.
Ben benieuwd of de Gouden kooi dan stopt daarnaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef Borga het volgende:
[..]
dit ook al
''Het programma komt rechtstreeks uit de villa van De Gouden Kooi''
Gaaf hoop dat ze dennis als de kop van jut gaan gebruiken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:37 schreef Borga het volgende:
BREAKING NEWS ????
hahaha hoezo? ik word echt gek van dat wijf ken je nagaan dan zit ik nog geeneens in dat huisquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik kan zo genieten van jou commentaar![]()
![]()
[..]
Ben benieuwd of de Gouden kooi dan stopt daarna
Yep, er bestond alleen nog wat onzekerheid over de zender waarop het uitgezonden zou worden, maar op basis van dit bericht kan ik dus concluderen dat het op Tien zal zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef Borga het volgende:
[..]
dit ook al
''Het programma komt rechtstreeks uit de villa van De Gouden Kooi''
je schrijft zo geweldig uit je hartquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:42 schreef Mearloow het volgende:
[..]
hahaha hoezo? ik word echt gek van dat wijf ken je nagaan dan zit ik nog geeneens in dat huis![]()
Dennix volgens mij, hij heeft al vaker gevraagd of ze met hem in de buurt kan plassen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Naadje een groot liefhebster van Urolagnie is oftewel plassex
tien voor zeven was het ik heb het bijgehoudenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:43 schreef Mearloow het volgende:
wedde dat nadia binnen nu en een kwartier nog geen kleren aanheeft en ze heeft nu al bijna een uur om!![]()
Idd en dit waren de eerste hints naar dennix toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Naadje een groot liefhebster van Urolagnie is oftewel plassex
hahaha achja..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
je schrijft zo geweldig uit je hart![]()
kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
tien voor zeven was het ik heb het bijgehouden
uit verveling![]()
ze is er gek genoeg voor jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
hahaha achja..![]()
N: baby wil je ook wat hete olie voor in je haar? ze gaat toch straks haar haar verven wat heeft dat nou weer voor nut..wedde dat ze het straks ook nog gaan fohnen en tangen voordat amanda gaat verven![]()
Uit het bericht: ''Gevolg is dat Tien vrijdag zijn laatste uitzending beleeft.'' geen Tien dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, er bestond alleen nog wat onzekerheid over de zender waarop het uitgezonden zou worden, maar op basis van dit bericht kan ik dus concluderen dat het op Tien zal zijn
Goed plan, vet in het haar, dan pakt de verf ook zo goed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
hahaha achja..![]()
N: baby wil je ook wat hete olie voor in je haar? ze gaat toch straks haar haar verven wat heeft dat nou weer voor nut..wedde dat ze het straks ook nog gaan fohnen en tangen voordat amanda gaat verven![]()
Nada uit zich regelmatig over de ijdeltuiterij van Dennix en ik denk andersom ook, alleen hij zegt het nog niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
Het verbaast mij tussen Nadia en Dennis eigenlijk het meest dat ze zich nog niet ergeren aan de onbegrensde ijdelheid van de ander.....
Lekker slim danquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
hahaha achja..![]()
Had je ook even de keren dat ze recht in de camera keek moeten bijhouden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
tien voor zeven was het ik heb het bijgehouden
uit verveling![]()
Dennis vroeg haar onlangs of hij erbij mocht zijn toen ze ging plassen, en dat mocht toen niet. Dus Nadia is niet de eerste hiermeequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Idd en dit waren de eerste hints naar dennix toe.
Het wordt vrijdag live uitgezonden..... Tien heeft vrijdag zijn laatste uitzending.... wel Tien dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Uit het bericht: ''Gevolg is dat Tien vrijdag zijn laatste uitzending beleeft.'' geen Tien dus
En waarom is ze dan boos?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Mearloow het volgende:
jaaaaahooooooooooooooor en nu is ze weer boos op dennis nahh. ik kan hier gewoon niet van bij ik word helemaal para hier![]()
Nog verder denk ik: doe is een beetje rustig zegquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt vrijdag live uitgezonden..... Tien heeft vrijdag zijn laatste uitzending.... wel Tien dus.
Zaterdag beginnen de uitzendingen van RTL 8 op die zender.
Verder denk ik dat het een discussie is die hier meer thuishoort: [DGK] Tien wordt RTL 8, waar zijn de DGK uitzendingen??
heeft ze nog steeds niet om wat een achtelijk wijf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia voor de zoveelste keer je zender om
Ze moet toch wat verzinnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vraagt Dennis zich nu ook af, hij dacht nog dat het een grapje was.
haha oow nou ik weet het zelf ook niet misschien omdat hij 1 minuut niks tegen haar zei ofzo? het was uit het niets, aandachtstrekkertje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, ik moet het van de commentaren hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |