Lekker slim danquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
[..]
hahaha achja..![]()
N: baby wil je ook wat hete olie voor in je haar? ze gaat toch straks haar haar verven wat heeft dat nou weer voor nut..wedde dat ze het straks ook nog gaan fohnen en tangen voordat amanda gaat verven![]()
Had je ook even de keren dat ze recht in de camera keek moeten bijhouden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
tien voor zeven was het ik heb het bijgehouden
uit verveling![]()
Dennis vroeg haar onlangs of hij erbij mocht zijn toen ze ging plassen, en dat mocht toen niet. Dus Nadia is niet de eerste hiermeequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Idd en dit waren de eerste hints naar dennix toe.
Het wordt vrijdag live uitgezonden..... Tien heeft vrijdag zijn laatste uitzending.... wel Tien dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Uit het bericht: ''Gevolg is dat Tien vrijdag zijn laatste uitzending beleeft.'' geen Tien dus
En waarom is ze dan boos?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Mearloow het volgende:
jaaaaahooooooooooooooor en nu is ze weer boos op dennis nahh. ik kan hier gewoon niet van bij ik word helemaal para hier![]()
Nog verder denk ik: doe is een beetje rustig zegquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt vrijdag live uitgezonden..... Tien heeft vrijdag zijn laatste uitzending.... wel Tien dus.
Zaterdag beginnen de uitzendingen van RTL 8 op die zender.
Verder denk ik dat het een discussie is die hier meer thuishoort: [DGK] Tien wordt RTL 8, waar zijn de DGK uitzendingen??
heeft ze nog steeds niet om wat een achtelijk wijf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia voor de zoveelste keer je zender om
Ze moet toch wat verzinnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vraagt Dennis zich nu ook af, hij dacht nog dat het een grapje was.
haha oow nou ik weet het zelf ook niet misschien omdat hij 1 minuut niks tegen haar zei ofzo? het was uit het niets, aandachtstrekkertje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, ik moet het van de commentaren hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |