5.000 lijkt mij wel een redelijk aantalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
half miljoen nog wat keys gepulsed voor de megapulse!
Nou kenne we weer verder pulsen.. Zou ik hem op auto zetten en zoja op hoeveel zou ik hem doen?
dat we door een megapulse keyz kwijt zouden raken had ik je wel van te voren kunnen vertellen.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:12 schreef fate het volgende:
Als ik het zo lees zijn we door die megapulse wel heel wat keys kwijtgeraakt...![]()
Als je je nou eens verhoogd tot dit niveau, dat heeft het voor jou ook enige waarde om met dit grote project mee te doen.. Heb je ooit op Fok! zo'n groot project gezien waarbij men dagelijks bezig is met zo'n bijna 1000 actieve leden om Fok! aan de top te brengen? Ik dacht het niet... Daarnaast zou ik bijna willen zeggen, open een WhatPulse account en doe gezellig mee.. Als je niet weet waar je over praat, doe er dan ook geen uitspraken over... En als je met je verkeerde been uit bed bent gestapt, bleef er dan lekker in liggen.. Dat scheelt natuurlijk een hele hoop van dit soort opmerkingen van mijn kant, maar daardoor kan ik wel wat extra keys in de MegaPulse van heden 15 augustus stoppen... En wat betreft betere dingen doen, je merkt niet eens dat je aan het verzamelen bent van toetsjes en clickjes, omdat wij ook gewoon onze normale dagelijkse dingen doen, het wordt alleen bijgehouden wat je doet.. En pulsen doe je dus ook niet iedere dag, maar eens per maand of juist opsparen voor de MegaPulse van vandaag...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef Markster het volgende:
omg wat een nutteloze bedoeling weer, hebben jullie nou echt helemaal geen betere dingen te doen?
als je het nutteloos vindt, blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef Markster het volgende:
omg wat een nutteloze bedoeling weer, hebben jullie nou echt helemaal geen betere dingen te doen?
Kssst, weg jijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef Markster het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je je nou eens verhoogd tot dit niveau, dat heeft het voor jou ook enige waarde om met dit grote project mee te doen.. Heb je ooit op Fok! zo'n groot project gezien waarbij men dagelijks bezig is met zo'n bijna 1000 actieve leden om Fok! aan de top te brengen? Ik dacht het niet... Daarnaast zou ik bijna willen zeggen, open een WhatPulse account en doe gezellig mee.. Als je niet weet waar je over praat, doe er dan ook geen uitspraken over... En als je met je verkeerde been uit bed bent gestapt, bleef er dan lekker in liggen.. Dat scheelt natuurlijk een hele hoop van dit soort opmerkingen van mijn kant, maar daardoor kan ik wel wat extra keys in de MegaPulse van heden 15 augustus stoppen... En wat betreft betere dingen doen, je merkt niet eens dat je aan het verzamelen bent van toetsjes en clickjes, omdat wij ook gewoon onze normale dagelijkse dingen doen, het wordt alleen bijgehouden wat je doet.. En pulsen doe je dus ook niet iedere dag, maar eens per maand of juist opsparen voor de MegaPulse van vandaag...
Nog een fijne dag vandaag, en als je niet meedoet, kun je maar beter dit topic verlaten..
De rest heb je dus gewoon niet gelezen l0z3r.. ga maar weer verder spelen in de zandbakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:53 schreef Markster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verlaagd zul je bedpelen, maar alley ik ben al weg
Waar kun je dat zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef freiss het volgende:
We zitten vooralsnog op zo'n 11 miljoen keys vandaag.
Een bijkomend voordeel is dat er dan structureel mooie ronde getallen gepulsed worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
5.000 lijkt mij wel een redelijk aantal
Baggeruser...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef Markster het volgende:
het totaal wat dar staat - het totaal van de stats van vanochtend denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef yosander het volgende:
[..]
http://whatpulse.org/stats/teams/1882/
Ik heb net ook zo'n 280K keys en 180K clicks gepulsed.
Je bent mij voorbij gegaan in de vakantiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Een bijkomend voordeel is dat er dan structureel mooie ronde getallen gepulsed worden.![]()
Over mooie getallen gesproken, waar is onze getallenvirtuoos Bruce117 eigenlijk de laatste weken?
Kom eens melden!![]()
Ik heb het wel gelezen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
De rest heb je dus gewoon niet gelezen l0z3r.. ga maar weer verder spelen in de zandbak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |