Jammer, had er wel zin in. Komt er nog een andere meet binnenkort?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, te weinig aanmelders die op tijd waren........![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:06 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Jammer, had er wel zin in. Komt er nog een andere meet binnenkort?
Misschien leuk om met z'n allen naar Rotterdam te gaan zondag...of houden jullie niet van vierwielers?
Ik kreeg een mail van Hiesj. En waar Rib-i en Roderick grapjes over maakten was andere content.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:19 schreef worldpimber het volgende:
En waarom krijg ik geen mails. [afbeelding]
Pepijn?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kreeg een mail van Hiesj. En waar Rib-i en Roderick grapjes over maakten was andere content.
Dat heb ik reed gefilterd voor u. [afbeelding]
Heeft hij nog nooit achterop gezeten!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ontopic, WB kan volgend weekend wel op zaterdag meeten.
Of als Nick durft gaatíe a.s zaterdag/zondag achterop.![]()
Wanneer gaat uwes, vanavondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Moet nog verschillende processen aan de vinger aan de pols houden tot -en nadat- ik weg kan naar Zandvoort.![]()
Beetje rare post voor iemand die vakantie heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, dat was een mooi staaltje stressmanagement. Meer problemen in uur dan de drie maanden daarvoor.![]()
8~9 uur probleem op probleem, 9~10 brand meester.
Zweet als een otter.![]()
Moet nog verschillende processen aan de vinger aan de pols houden tot -en nadat- ik weg kan naar Zandvoort.![]()
But I still got it baby.![]()
Ontopic, WB kan volgend weekend wel op zaterdag meeten.
Of als Nick durft gaatíe a.s zaterdag/zondag achterop.![]()
Bekend probleem. Vorige week meerdere problemen opgelost. En als beloning mag ik van de klant nog meer werk doen deze week.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, dat was een mooi staaltje stressmanagement. Meer problemen in uur dan de drie maanden daarvoor.![]()
8~9 uur probleem op probleem [afbeelding], 9~10 brand meester.
Zweet als een otter.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef -XX- het volgende:
Tuscen II berge in een dal!![]()
![]()
Machmen in dat foreest comen!!
Dat suldi nu bekinnen wale, Ende beneden op ene rivire.
Kan iemand lezen wat -XX- allemaal blaat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:29 schreef -XX- het volgende:
joncfrouwe, geeft mi dat hondekin!?
![]()
Dus es hi weder comen te pleine!?![]()
Kan iemand dat ooit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand lezen wat -XX- allemaal blaat?
Jij ook al?quote:
Kan me zeker niet meer opgeven om ze daar ff te pwnen he???quote:Zandvoort vengeance 14-08-07![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Kan iemand lezen wat -XX- allemaal blaat?
Ik maak er geen wijs uit.
vaag spelquote:
ze zeggen het ja. Ik zie het wel als ik 30 wordquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
Dat is pas van vorig jaar. (tot en met nummertje 20 in lijn ofzo) waren het nette motoren.
Maar jij weet net zo goed dat het verval na de dertig komt. Jij hebt dan niet anders gedaan.![]()
Uit problemen KAN je zakelijk gezien sterker uitkomen dan ooit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
Bekend probleem. Vorige week meerdere problemen opgelost. En als beloning mag ik van de klant nog meer werk doen deze week.![]()
![]()
Zelfde parkeerplaats, anders motor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:29 schreef -XX- het volgende:
Heeft hij nog nooit achterop gezeten!?
![]()
En wel minibike's bereiden!?![]()
Rond half vier, hoop ik.quote:
Scheveningen? Of ergens anders in de buurt van de Randstad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef -XX- het volgende:
[..]RWP
komt ook!!!!!!! Daar waar jij op doel
![]()
Als ik kon had ik zeker gekomen!![]()
![]()
Heb zondag al een meetink!![]()
Ja zaterdag kan er ook gemeet worden JAWOHLLLLLLLLLL!
Als men plaats weiß, ich bin da!
Morgen![]()
Het enige gevecht die ik aanga is met het asfalt zelf. En wel niet dichter bij dan 1 meter hoog.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:41 schreef worldpimber het volgende:
Oh, zie nu net Pep's sig..
[..]
Kan me zeker niet meer opgeven om ze daar ff te pwnen he???![]()
nu naar rechts blazenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
Miljaar, gaat het regenen. Zit alles netjes te plannen, maar er zijn dingen die zich niet laten sturen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef bvvt het volgende:
Japanse motorrijder rijdt door zonder been
wil niet zeiken, maar hier is het vandaag ook kut, gisteren mooi. komt ook nog bij dat de bouwer (zolderverbouwing aant doen) besloten heeft een gigantische steiger voor mijn garage te zetten, zodat mijn brommer er niet meer uit kan voor zeker twee weken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kut Engelsen .. hun weer!!![]()
Ik had ze vanochtend al onder druk gezet.![]()
Dudeeee!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef nitraM_Br het volgende:
[..]
wil niet zeiken, maar hier is het vandaag ook kut, gisteren mooi. komt ook nog bij dat de bouwer (zolderverbouwing aant doen) besloten heeft een gigantische steiger voor mijn garage te zetten, zodat mijn brommer er niet meer uit kan voor zeker twee weken.
ZUIGT!!!
achterdeur?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef nitraM_Br het volgende:
[..]
wil niet zeiken, maar hier is het vandaag ook kut, gisteren mooi. komt ook nog bij dat de bouwer (zolderverbouwing aant doen) besloten heeft een gigantische steiger voor mijn garage te zetten, zodat mijn brommer er niet meer uit kan voor zeker twee weken.
ZUIGT!!!
Ga je voor jezelf beginnen of zoek je een pooierquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik reed zo snel! Dat je me niet gezien heb!
Haha.![]()
Wow vette jeans dan![]()
![]()
Zeg dat t een fotosoep isquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker, ging me al afvragen waar Geerd nou toch was.![]()
[afbeelding]
Hoe ben je er uit gekomen?![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Ik schat toch wel 200 km.De vorige verversing bleek het erg lang uitgesteld.
Dan krijg je de eerste keer dit .. en misschien de tweede keer ook.![]()
(eigenlijk had ik nog willen spoelen met een speciale reiniger, verse olie, na enkele km weer verversen)
Aan de peilstok zag het er overigens nog vrij helder uit, maar zo in de massa dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magere poging tot pakking regeneren. De achterste ring hangt toch wel in de vlam.![]()
![]()
[afbeelding]
Dus maar iets vaster aangedraaid. [/beun]![]()
[..]
Dat is pas van vorig jaar. (tot en met nummertje 20 in lijn ofzo) waren het nette motoren.
Maar jij weet net zo goed dat het verval na de dertig komt. Jij hebt dan niet anders gedaan.![]()
WB aan de heroïne
![]()
nooooooooooooOOOOOOOOOOOOoooo
![]()
Dude...net zo laag als een heupbroekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ga je voor jezelf beginnen of zoek je een pooier
En hoe reed het?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef -XX- het volgende:
Net lekker stuk gereden met ninja (ex wp bike! tochh)
Alleen hier zat me er toch een uitlaat onder!!, wat een geluidvlammen er uit! Prachtig.
![]()
Ik mocht ook even op zijne rijden!!![]()
Wel sloeg ik dit aanbod afnatuurlijk wel even zitten! VOELEN
Haha me hoofd zo groot!!!!!!!!!!
Nu rainyyyyyyy!![]()
Smooth!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En hoe reed het?
ZX-6R... echte beginnersmotor.
En waarom zijn er zoveel mensen met een ontiegelijk slechte smaak voor kuipruitjes?![]()
Weet jij waar Pepijn nou bij rijdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is al gefixt [afbeelding][afbeelding]
Mac Zandvoort ofzo
?
nope, gaat niet door helaasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Eejz.. Roderick45634657.... dus paintball gaat niet door? [afbeelding]
Maar serieus, .. ik weet niet of je grappen aan het maken bent (hoezo, FokMC is altijd bloedserieusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Eejz.. Roderick45634657.... dus paintball gaat niet door?
Van welke pooier was die ZX-6R dan? Bron: Koffiekoekjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Smooth!![]()
![]()
Nee maar ik ga niet op ander mans motor rijden!
Stel je voor als ik hem onderschat...KADNEKKKKKKdoorflappende wheelie
Nee op zich best licht dingentjezwaartepunt is echt anders als bij mijne!
dacht ut wel maar kan het niet bijhouden allemaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef worldpimber het volgende:
Weet jij waar Pepijn nou bij rijdtMac Zandvoort ofzo
?
Klotequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht ut wel maar kan het niet bijhouden allemaal [afbeelding]

Geen achterdeur op de garage. Mooiste was wel mijn buurman. Die merkte op : "Nu kan je je motor niet meer uit de garage halen, als je dat geweten had had je em wel ff in de mijne kunnen zetten".quote:
je ken nog altijd iets zuidelijker gaan vrijdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef worldpimber het volgende:
Was ik maar gisteren naar de rIng gegaan nospang.![]()

Neh, duurt te langquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je ken nog altijd iets zuidelijker gaan vrijdag [afbeelding][afbeelding]
Wtf is dat toch met Gelredomequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee doe maar Gelredome, dan hoef ik tenminste maar 5 min te rijden @ meetingpoint![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dude...net zo laag als een heupbroekalleen wat meer stof naar boven!
Wellll!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
En verder.... dat is geen heupbroek(ter vergelijking) als een man zoiets dergelijks zou dragen, hete het een klote-broek
goed zoeken dan vind je het antwoord heel missch in mijn vorige postquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef -XX- het volgende:
Wtf is dat toch met Gelredomeis daar iets speciaals ?
Dat stukje 'naaisel' is gewoon een mislukte afgekapte tuinbroekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wellll!
Heupbroek met leuk stukje naaisel er boven.![]()
Wat heeft Zandvoort te bieden?quote:
gierende koekblikken :!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat heeft Zandvoort te bieden?
Juist ja, helemaal en totally niks. Ha PFfuuUUU Noohzhz![]()
We shall see.....
Dus het gaat niet doorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nope, gaat niet door helaas
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar serieus, .. ik weet niet of je grappen aan het maken bent (hoezo, FokMC is altijd bloedserieus) maar gaat niet door
Misschien van die gast die -XX- in een ovenwant liet lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van welke pooier was die ZX-6R dan? Bron: Koffiekoekje![]()
Jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dat stukje 'naaisel' is gewoon een mislukte afgekapte tuinbroek![]()
Oude grapzak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus het gaat niet door [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Misschien van die gast die -XX- in een ovenwant liet lopen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
smaak misschien niet, maar hij ziet wel wanneer er groepskorting te halen valt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
smaak misschien niet, maar hij ziet wel wanneer er groepskorting te halen valt
I rest my casequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef -XX- het volgende:
@koffiekoekje![]()
Dit is de heupbroek.
[afbeelding]
Die ander is net zo.
Alleen iets lager => met wat meer stof boven.
Hehe...
OMG
dit kan echt niet!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
![]()
Een heupbroek dragen als je geen heupen heb.
![]()
![]()
![]()
En verdomde moeilijk, en kost aanmeunig veel tijdquote:
Zelfs met een Brazilianen wax ziet zo'n broek er niet uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet iedereen laat zijn schaam haar in het wilde weg groeien!!!!!![]()
True!! Mijn broers zijn er soms ook mee bezig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En verdomde moeilijk, en kost aanmeunig veel tijd. Khoop het aankomend jaar wat beter te leren
, kleine dingen gaan nu nog wel, maar zo'n motor
![]()
Lelijke kleurkeuze trouwens![]()
Je liegt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zelfs met een Brazilianen wax ziet zo'n broek er niet uitneem dan alleen een string
is nog goedkoper ook
![]()
Welk programma dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
True!! Mijn broers zijn er soms ook mee bezig.
Heb ook eens dat programma geprobeerd.
Een ronde bal maken met leuke texture is al knap lastig voor me![]()
![]()
in sep/okt gewoon weekendje Ringh pakkenquote:
hmmz zou beter zijnquote:Trouwens, las op gayMF dat je tegenwoordig in Duitsland met een blerpijp wel mag doorrijden en een boete van 25 euro krijgt. (Europese regels)Dat zou wel tov zijn, volgens mij kreeg die tjappie die mijn motor altijd fixed ook laatst zo een boete.
![]()
Dus wellicht kan de FokMC juridische afdeling dit even verifiëren?![]()
Even op MF checken waar Pepijn kan zijn, rij ik wel ff naar Zandvoort... moet toch wat doen![]()
3d maxquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Welk programma dan?![]()
Hondje uitlaten en eten
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:45 schreef worldpimber het volgende:
Nah, blijf toch maar thuis zitten.
Wat ben je toch ook een simpel hoofdje heHquote:
Alsof een heupbroek niet voor redlightzonechicka's is ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dude...net zo laag als een heupbroekalleen wat meer stof naar boven!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef ikookhier het volgende:
Haar en motor hebben nu de zelfde kleur
![]()
hmmmmmm heb je dat nu nog niet op googlemaps gezocht?????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf is dat toch met Gelredomeis daar iets speciaals ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |