spuit 11quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
Of was ie hier al geplaatst?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
Dankje. Ik heb wat moeite met lezen, maar nu begrijp ik het.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Fides het volgende:
Er komen dus op zijn minst 2 spelers zegt van Geel dus.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Rosina en Motta lijken me goede opties.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef Fides het volgende:
Er komen dus op zijn minst 2 spelers zegt van Geel dus.
Hij ziet ook dat opvallend veel spelers uit de Nederlandse competitie direct doorstromen naar de topclubs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Rosina is zeker geen nummer 10, veel meer een speler die vanaf de flanken moet komen. Als vervanger van Davids is hij veel en veel te aanvallend. Heeft een uitstekende techniek, is snel maar een chocolade rechterbeen. Werkt hard en heeft een aardig schot. Goede speler.
Als dit soort spelers gaan besluiten naar Nederland te komen, zijn we écht op de goede weg.
Alleen als Dani Alves niet komt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Zou Riquelme komen?
Neuh, zijn salaris is nooit te betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Zou Riquelme komen?
Als jij nou oprot naar je eigen topic, scheelt dat al een stuk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja laat die topics niet zo hard gaan dan
Qua transferbedrag zie ik het wel rondkomen, alleen Riquelme zou dan wel een salaris van rond de 90.000 a 100.000 euro per week willen vangen ter compensatie van het spelen in een zwakkere competitie. En tekengeld van rond de 5 miljoen. Riquelme is een van de grootste ego's binnen het voetbal. Op jaarlijkse basis ben je dan naast het transfergeld 15 miljoen kwijt aan Riquelme. Ken je bloedzuigers? Riquelme is net zo'n bloedzuiger, alleen zuigt hij geen bloed maar geld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Zou Riquelme komen?
denk het niet.. struikelen over de salariseisen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
Zou Riquelme komen?
quote:PSV laat Aissati of Afellay niet naar Ajax vertrekken
Eredivisie - Ajax is op zoek naar twee nieuwe middenvelders na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Mochten ze aan de deur kloppen in Eindhoven zullen ze weinig geluid terug horen. PSV laat in het Eindhovens Dagblad weten dat Ibrahim Afellay (foto) en Ismail Aissati absoluut niet mogen vertrekken.
Al voor het vertrek van Sneijder werden de twee jonge Utrechters genoemd als mogelijke versterkingen voor het team van Henk ten Cate. Ze speelden zaterdagavond nog met PSV in de Arena tegen Ajax in het verloren duel om de Johan Cruijff Schaal.
Algemeen directeur Jan Reker laat geen twijfel in het Eindhovens Dagblad. "We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers." De beleidsbepaler liet tevens weten dat er vanuit Amsterdam nog geen officieel bod was binnengekomen. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax liet eerder al weten dat er minimaal twee versterkingen worden gehaald. Er zou al zijn gesproken met een aantal spelers.
Bron
Ik verwacht het ook niet hoor, maar voetbaltechnisch zou ik hem wel eens bij ons willen zien spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua transferbedrag zie ik het wel rondkomen, alleen Riquelme zou dan wel een salaris van rond de 90.000 a 100.000 euro per week willen vangen ter compensatie van het spelen in een zwakkere competitie. En tekengeld van rond de 5 miljoen. Riquelme is een van de grootste ego's binnen het voetbal. Op jaarlijkse basis ben je dan naast het transfergeld 15 miljoen kwijt aan Riquelme. Ken je bloedzuigers? Riquelme is net zo'n bloedzuiger, alleen zuigt hij geen bloed maar geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |