Ja is ook logisch toch? Zagblad gaat onder invloed van de "belasting"wat zwabberen. En zal dus de splinterbescherming iets beschadigen. Dingen kosten iets van ¤2,50 exclusief voor 5 stuks, dus daar doe ik niet moeilijk over....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Heb jij ook dat het transparantje hulpstukje wat je kan plaatsen tegen splinters na een tijdje beschadigd wordt door het zaagblad?
zit er een nederlandse stekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Cybersijp het volgende:
happy happy , nou ja t werd tijd voor een wat zwaarder machientje:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in een makita HR 2440 ? Is niet te zwaar gebruikt, altijd netjes behandeld (als je me kent weet je dat dat klopt.....) en mag weg voor ¤100,- exclusief verzenden. Zit een koffer bij, sds borensetje , diepte stop, handvat etc.
[ afbeelding ]
Ja hoor, gewoon een nederlandse 240 volt uit de muur komende aangegoten stekkertquote:
Yup, and proud of it !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:14 schreef sanger het volgende:
Texel zit je toch Sijp?
"verdwenen" = geleend zonder te melden en retourneren :-)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Een nieuwe kombinatie tang omdat de vorige "verdwenen" is op de bouw.
"verdwenen" = gestolen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:50 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Yup, and proud of it !wou je hem ophalen dan? Of eens de "casa"bekijken? kan hoor, "onze dude" is ook al eens langs geweest toen ze een weekendje op Texel was
Maar ik baalde er wel van; zeker omdat ik mijn gereedschap toch zelf aan moet schaffen; en dan is het uiterst vervelend als het zomaar verdwijntquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
"verdwenen" = geleend zonder te melden en retourneren :-)
fijn tangetje! heb um zelf ook ( al jaren! )
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 10 maal 244x122cm ¤ 5.60/m2 Vuren NE 75x175mm geschaafd 1 maal 330 en 1 maal 480cm ¤ 3.94/m1 Vuren NE 50x50mm geschaafd 20 maal 300cm ¤ 0.71/m1 Vuren NE 50x75mm geschaafd 14 maal 240cm ¤ 1.09/m1 Vuren bt 22x125mm geschaafd op 12x121mm 5 maal 330cm ¤ 2.14/m1 Vuren kraaldeel 18x130mm 17 maal 450cm ¤ 2.00/m1 Multiplex populieren 18mm (interieur) 2 maal 250x125cm ¤ 13.75/m2 |
Fijn spul ja... Heb er ook een aantal liggen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Een nieuwe kombinatie tang omdat de vorige "verdwenen" is op de bouw.
"verdwenen" = gestolen
Mooi ding, idd steker afknippen kan als je spullen op 240 volt laat komen vanuit de Uk. maar festool heeft nu juist de "plug it " stekker. Voor alle machines het zelfde, je kan dus gewoon en los snoer bestellen met de nl. stekker er al aanquote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef mister_white het volgende:
Een festool rotex RO 125 ex:
[ afbeelding ]
Fijn schuren, grof schuren en polijsten in 1 machine. Voordeel van deze machine is ook dat hij niet zo krankzinnig veel toeren maakt als een gewone excenter schuurmachine en het toerental blijft ook constant, of je er nou hard op drukt of niet.
Gekocht in Engeland, waar het elektrisch gereedschap veel goedkoper is dan in Nederland (zelfs inclusief verzendkosten). Stekker afknippen en nederlandse stekker er op en klaar.
specs:
RO 125 FEQ-Plus
Technische gevens:
Opgenomen vermogen 500 W
Toerental Rotex combibaan 300-600 min-1
Toerental excenterbeweging 3000-6000 min-1
Schuuruitslag 3,6 mm
FastFix steunschijf Ø 125 mm
Aansluiting stofafzuiging Ø 27 mm
Gewicht 1,9 kg
Je bedoeld Topcraft?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
misschien een maffe vraag, maar wat vinden jullie dan van het gereedschap van de Aldi. Ik heb nl. de schroevendraaierset met magnetische kop gekocht en ik bemerk dat het echt een heel goed bitje is voor de DHZ die het regelmatig gebruikt (prijs kwaliteit). Ook heb ik de dopsleutelset ooit gekocht (sleutel 5 tm 32) en moet ook daarvan zeggen dat het me niet tegenvalt.
Voor "af en toe huishoudelijk gebruik" prima spul hoor, als ik iets nodig zou hebben wat ik ook maar zelden gebruik en het is in de aanbieding bij de aldi of de lidl zou ik het ook gewoon kopenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
misschien een maffe vraag, maar wat vinden jullie dan van het gereedschap van de Aldi. Ik heb nl. de schroevendraaierset met magnetische kop gekocht en ik bemerk dat het echt een heel goed bitje is voor de DHZ die het regelmatig gebruikt (prijs kwaliteit). Ook heb ik de dopsleutelset ooit gekocht (sleutel 5 tm 32) en moet ook daarvan zeggen dat het me niet tegenvalt.
Iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeur. Daarnaast is Makita lang zo duur niet meer als het voorheen was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:35 schreef bleiblei het volgende:
Zijn dat ook een beetje goeie bitjes?
Mijn ervaring is namelijk dat je juist in dat soort sets waar een serieuze hoeveelheid bitjes bij zitten een miserabele kwaliteit bitjes geleverd worden...
Waar komt eigenlijk die Makita hausse vandaan?
Er zijn zoveel meer mooie merken en imho komt Makita lang niet altijd uit de bus als de beste optie...
Precies... Dat is iig mijn ervaring erin... Is gewoon simpel spul wat erbij zit... Plus dat ik niet zit te wachten op een giga koffer met 1001 bitjes... Gebruikt er over t algemeen toch maar 5 van...quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:35 schreef bleiblei het volgende:
Zijn dat ook een beetje goeie bitjes?
Mijn ervaring is namelijk dat je juist in dat soort sets waar een serieuze hoeveelheid bitjes bij zitten een miserabele kwaliteit bitjes geleverd worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |