Flauwquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Zijn we gisteren even terug in de tijd gezet ofzo?
Ik had echt de TT aangepast en een berichtje aan vonk gepost.
Iets over dat het zijn topic was dus dat we alleen op zijn verzoek wijzigen etc.
Nou ja goed, dan houden we het maar op de zomer.

Stond een stukje hierboven.quote:Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef AnneX het volgende:
Floorplanner of zoiets ...
Floorplanner, maak zelf een plattegrond

Dat natuurlijk ook weerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet ook maar net weten dat hij hier nog stond natuurlijk.

Ah, toch. dank je.quote:

Lijkt mij leuk planquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ga morgen naar de beurs in Utrecht naar Electrotechniek 2007.
Hoop er een erg informatief dagje van te maken; misschien is het interesant om na afloop daarvan even een klein topicje te openen ?![]()

Tuurlijk, laat maar eens zien wat de nieuwe ontwikkelingen zijn op elektragebiedquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ga morgen naar de beurs in Utrecht naar Electrotechniek 2007.
Hoop er een erg informatief dagje van te maken; misschien is het interesant om na afloop daarvan even een klein topicje te openen ?![]()

precies, of er al draadloze stopcontacten zijn ontwikkeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat maar eens zien wat de nieuwe ontwikkelingen zijn op elektragebied

Je loopt achter, daar is allang een reclame over op TV.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef Gurb het volgende:
[..]
precies, of er al draadloze stopcontacten zijn ontwikkeld![]()

Reeds gemaakt door Nikola Tesla, gepatenteerd in 1900, experimentele opstelling gebouw op long island 1901, experiment werd afgeblazen van wege te verwachten storingen op antennes in het druk bewoonde gebied en vrees van het verlies van alle investeringen gemaakt in het elektriciteitsnet. In 1908 bewezen dat het werkt maar een oncontroleerbaar proces is. Als het experiment in 1901 was doorgegaan zou Long Island nu op de bodem van de zee hebben gelegen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef Gurb het volgende:
[..]
precies, of er al draadloze stopcontacten zijn ontwikkeld![]()

Kijk gewoon eens bij de bouwmarkt rond. Er zijn al ledfittingen die je gewoon in een armatuurtje schroeft omdat er een E27 of een E14 fitting aanzit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet aan gedacht eigenlijk.
Maar... dat roept gelijk de volgende vraag op: hoe kom ik daaraan en wat moet ik me daar voor armatuur(tjes?) bij voorstellen?

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens bij de bouwmarkt rond.
quote:Er zijn al ledfittingen die je gewoon in een armatuurtje schroeft omdat er een E27 of een E14 fitting aanzit.
Via de link van tnimble: [afbeelding]
http://www.olino.org/arti(...)ght_ledlamp_smd_2.4W
Of bijvoorbeeld: http://www.leditlight.net/?menu=article&categoryID=49500&articleID=933003
Heeft een verbruik van 3 Watt, maar net zoveel licht als een gloelamp van 25 Watt.

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat maar eens zien wat de nieuwe ontwikkelingen zijn op elektragebied

Het was waaibomen plexquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:07 schreef Gurb het volgende:
Ff wat anders, weten jullie waar WBP voor staat bij multiplex?![]()

of benader eens de media, is er in België niet een soort van sbs6 met hart van Nederland / België?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef Solingjan het volgende:
Misschien is het zelfs nog beter om de voorzitter van de centrale direktie te contacteren. Deze staat weer boven de direkteur en heeft meer invloed.
Hier moet snel een oplossing voor gezocht worden. Desnoods zoek je het via de politiek.

Veel plezierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:44 schreef Gurb het volgende:
Ik ben er de komende 2 dagen niet, heb BHV cursus, dus als het goed gaat weet ik wat er moet gebeuren als er brand uitbreekt

Nou ontelbaar, want onze kerstvakantie in Tropische Oorden gaat niet doorquote:

O heerlijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat bedoelde ik wel.
Wat balen dat het niet gelukt is...
VVWW is ook erg leuk!Al enig idee welke steden jullie aan willen gaan doen?
Wij doen er ook nog eentje. Een laatste keer saampjes weg.
Weekendje texel dus. In een bungalow-huisje, dat is nu wat prettiger dan een hotelletje. Kan ik tenminste heel de dag in een superwijde pyjama bij de open haard hangen want heel veel meer zal er vast niet van komen.
De fietsen gaan overigens wel mee, just in case.

Het kan natuurlijk altijd, dus goed dat je daarover geinformeerd hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Het laatste stukje doen is toch zeer leuk!
De kers op de taart toch?
We gaan in het weekend van 9 November. En Sjeen is zo lief geweest uit te zoeken hoe het zit met ambulance vervoer van het eiland af mocht de baby zich veeeeeeeeeeel te vroeg aandienen.![]()
Nee hoor, geintje, dat zou echt veel te vroeg zijn dus daar gaan we maar niet vanuit.

Helemaal niet goedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het een tijdje terug aangepast nav de opmerking van Vonk, want het is tenslotte zijn topic, maar toen ging er iets mis met FOK, ene hikje ofzo en toen was het weer weg.
En daarna ben ik het gewoon vergeten...
Hoe is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |