Gelukkig wel ja, dat weekend verstoort iedere keer mijn ritmequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
Onderverdeling in klustopics en andere topics is gesneuveld?
Blijkbaar kunnen we je feliciteren !?quote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef MMach het volgende:
Mijn broer gaat alleen gaan wonen! Hij heeft 2 weken geleden een appartemnt gevonden in Brussel, gebouwd in 2007, met garage enzo. Het is wel nog helemaal leeg, maar vandaag gaan we kijken.![]()
Dat wil wel zeggen dat ik nog meer alleen thuis ga zijn.
Gefeliciteerd dat hij wat gevoden heeft (en jouw nu meer de vrije hand geeftquote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef MMach het volgende:
Mijn broer gaat alleen gaan wonen! Hij heeft 2 weken geleden een appartemnt gevonden in Brussel, gebouwd in 2007, met garage enzo. Het is wel nog helemaal leeg, maar vandaag gaan we kijken.![]()
Dat wil wel zeggen dat ik nog meer alleen thuis ga zijn.
Ehhhh ja, maar is dat niet heel fout, als avatarquote:Op donderdag 6 september 2007 09:58 schreef Gurb het volgende:
https://secure.structures(...)/visual_bouwhelm.gif
plaatje doet het niet, maar het is een blauwe bouwhelm
ik dacht:quote:Op donderdag 6 september 2007 22:20 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ehhhh ja, maar is dat niet heel fout, als avatar![]()
Tot er een beter idee komt, accepteer ik je redenatiequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:15 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik dacht:
een moderator is een soort van uitvoerder die op het internet net als op de bouw / klus ervoor zorgt dat alles vlekkeloos loopt. Een uitvoerder moet dan ook altijd het goede voorbeeld geven, en dus altijd een helm dragen.
En jij bent blauw, want je bent moderator.
Dus: een blauwe helm![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tot er een beter idee komt, accepteer ik je redenatie![]()
Die maak ik nooit schoon. Ik bewaar ze in Alu-folie tot ik er klaar mee ben en dan gooi ik ze weg...quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:55 schreef becky27 het volgende:
even een vraag, hoe maak ik het beste lakrollers schoon (voor de vloer)??
doe ik ook zoquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die maak ik nooit schoon. Ik bewaar ze in Alu-folie tot ik er klaar mee ben en dan gooi ik ze weg...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die heeft niet zo'n rafelig verklein-randje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |