wheehehehequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef amvrosios het volgende:
fipo
Doodverwensing --> ban.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, Brian kan goed live spelen.
vooral zijn gitaarwerk is zeer fascinerend.
True.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Die kansloze paupers zullen binnekort wel weer allemaal door mijn pittoreske dorpje trekken.
Zwaaien jullie dan wel even naar mij als ik langskom?quote:
jouw postquote:
't hardequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands.
Die kansloze paupers zullen binnekort wel weer allemaal door mijn pittoreske dorpje trekken. Het gros is echt kankerlelijk en ziet er onverzorgd uit. Dood moeten ze zeg ik je, dood.
rotterdamquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Snakey het volgende:
Meander.
Amsterdam.![]()
TMF.![]()
![]()
Geef maar een seintje zodra je in Rotterdam speelt. [afbeelding]
Zal ik doen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef Snakey het volgende:
Meander.
Amsterdam.![]()
TMF.![]()
![]()
Geef maar een seintje zodra je in Rotterdam speelt. [afbeelding]
uhuh.. ligt ermaar net aan hoelaat je komt, bij het station zeker drukte daar altijdquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zwaaien jullie dan wel even naar mij als ik langskom?![]()
Ja, stel je toch eens voor dat er mensen zijn die een andere smaak hebben dan jij. Die zijn dan natuurlijk direct inferieur.quote:
Aangezien m'n broertje naar Lowlands gaat en ik het even voor hem opneem, zeg ik je: jij kan de tering krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands.
Die kansloze paupers zullen binnekort wel weer allemaal door mijn pittoreske dorpje trekken. Het gros is echt kankerlelijk en ziet er onverzorgd uit. Dood moeten ze zeg ik je, dood.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent als je in zo'n gat daar ergens in Flevoland woont,quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands.
Nou nou nou zeg, ze proberen zich alleen maar aan te passen aan de lokale bevolking.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands.
Die kansloze paupers zullen binnekort wel weer allemaal door mijn pittoreske dorpje trekken. Het gros is echt kankerlelijk en ziet er onverzorgd uit.
Ik kom ze wel eens tegen met bandjes van een jaar of 5 oud.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef deepart het volgende:
Heeft iedereen weer de rest van het jaar van die half verteerde lowlands bandjes om zijn arm
Ja, dat is wel ranzig. Zeker als het mensen zijn met een bandje van Lowlands 1999 ofzo. Persoonlijk vind ik die bandjes heel kut en doe ze direct na het festival af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef deepart het volgende:
Heeft iedereen weer de rest van het jaar van die half verteerde lowlands bandjes om zijn arm
Maakt wel indruk hè? Vooral omdat ik daar niet geweest benquote:
Zelfs dat laatste weet ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maakt wel indruk hè? Vooral omdat ik daar niet geweest ben
Muha, dat ga ik 'ns even naar TMF mailen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Succes guitarist.nl
Ik kom niet, omdat ik andere dingen te doen heb en ik niet naar amateurbandjes wil gaan kijken. Bovendien ga ik nog liever dood dan dat ik op TMF te zien ben.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:08 schreef deepart het volgende:
Sorry, te ver weg, anders kwam ik wel ff kijkequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]Allemaal naar het Meander in Amsterdam komen vrijdag, daar moet ik spelen met de band.
Er worden ook tv-opnames gemaakt voor TMF.
Entree is ¤ 5,-
D'r spelen nog 3 andere bands:
- Woordlooiers
- Gravy
- Portray
(En ja ik ga wel naar Lowlands. Direct na de opnames weer terug naar Biddinghuizen.)
Wauw! Geestelijk gehandicapt zijn en toch in staat zijn om op een forum te posten! Ik ben blij dat jouw soort mensen toch nog wat mogelijkheden hebben, ondanks jullie beperkingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands.
Niks tegen mensen die in gaten in flevoland wonen jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent als je in zo'n gat daar ergens in Flevoland woont,.
Lowlands,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |