En wat zijn je argumenten daarvoor?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef bleiblei het volgende:
Ridge racer 7 in ieder geval niet. Wat een boutgame is dat.
Argumenten? en Oblivion lijkt me eigenlijk niks, aan het hoesje te zien leek het me een beetje WOW achtig, waar ik dus niet van houd, Speel graag in Deze tijd, en niet 1000 jaar geledenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Call of Duty 3 of Oblivion
Download de demo maar van PSN. Zegt genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
En wat zijn je argumenten daarvoor?
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef disjfa het volgende:
Over elke aankoop wil je ons dat we je handje vasthouden héHoe moeten wij nou weten wat jij leuk vind. Koop ze gewoon allemaal en ontwikkel een mening
![]()
Goed idee, ga ik gelijk ff doen, NFS vond ik wel leuk altijd btw, en ga ook zeker die nieuwste kopen in oktober.quote:
En wat als in mijn ogen een game heel erg leuk is, en jij het dan uiteindelijk geheel niets vindquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.
En op de PS3 ook. Vooral online is het zeker lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:21 schreef Leonos het volgende:
Rainbow Six: Vegas op de 360 is iig een topspel
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
En wat als in mijn ogen een game heel erg leuk is, en jij het dan uiteindelijk geheel niets vindNet zegt er al iemand tegen je dat je oblivion moet kopen. En jij zegt vervolgens dat je dat niets lijkt
Waarom zet je dan zo`n game op je lijst
Wat vind jij leuk?
quote:
Yup, uit dat lijstje zeker RB6V.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef janrad het volgende:
RB6 en dan vooral online spelen. Kom je ons ook nog eens tegen.
Tegoedbon die tm morgen geldig is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil je persé morgen een nieuwe game kopen, je kunt toch ff wachten tot er ECHT vette games beschikbaar zijn
Jee man heb jij de SP uitgespeel, ik zit nog steeds te k*tten in dat Theaterquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Yup, uit dat lijstje zeker RB6V.
Oké het verhaal is niet je van het maar de gameplay maakt veel goed.
Als je een of andere rambo tekeer gaat ben je vrij rap dood, dus als je van rambo spelen houdt is dit niet allesHeb vandaag SP uitgespeeld, open einde
![]()
En online is zeker tof![]()
de camera stand bij genji ver****t het hele spel...ninja gaiden sigma is dan wel weer een uber spelquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef wdn het volgende:
Van dit rijtje: Oblivion of Rainbow 6.
Oblivion vanwege de verhouding kosten/uren plezier. Er is geen PS3 game met hetzelfde aantal speluren.
Ik zelf vind Genji en Ninja Gaden Sigma goed maar die stonden er niet tussen en zijn niet algemeen als goed ervaren![]()
Die cameraopzet bij Genji is anders/afwijkend. Maar het was een kwestie van wennen voor mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
de camera stand bij genji ver****t het hele spel...ninja gaiden sigma is dan wel weer een uber spel
Eens met Cybquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Resistance en Motorstorm niet? Dat zijn toch wel dé PS3 games.
Maar als ik uit dit rijtje moest kiezen zeg ik: Oblivion en Rainbow Six Vegas. Laatst genoemde is erg sweet, vooral onlineEn ja Oblivion ben je gewoon weken mee zoet, een dijk van een game is het.
Watje. Blote vuisten is pas hard corequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eens met Cyb![]()
Oblivion moet je echt gewoon proberen want dat is echt een vette game!
En als je zwaarden enz niet leuk vind dan ga je maar vuurballen schieten of pijl en boog![]()
Ik denk dat ik jou niet snap. Van de 30 posts zeggen zo'n 10 mensen dat RB6 het beste is, of anders oblivion. En dan zeg jij aan het eind van het topic dat je toch RR7 gaat kopen, terwijl dat door iedereen niet als een al te best spel ervaren wordt. Vraag dan niet een meningquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef ryangozer het volgende:
BTW ik heb motorstorm en resistance al. heb veel revieuws gelezen en denk nu aan ridge racer 7, aangezien ik wel van arcade hou, naja ik denk er nog even over na...
sorry hoor, ik weet t nog niet, rr7 iig niet, demo is al flink kut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:06 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou niet snap. Van de 30 posts zeggen zo'n 10 mensen dat RB6 het beste is, of anders oblivion. En dan zeg jij aan het eind van het topic dat je toch RR7 gaat kopen, terwijl dat door iedereen niet als een al te best spel ervaren wordt. Vraag dan niet een mening![]()
![]()
kutspelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef ryangozer het volgende:
en spiderman3 dan? free roaming lijkt me ook geweldig, iemand ervaringen met dit spel?
Als free roaming je geweldig lijkt moet je Oblivion kopen, uuuuuuuuuuuuuuuuren gegarandeerd zoet mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:01 schreef ryangozer het volgende:
en spiderman3 dan? free roaming lijkt me ook geweldig, iemand ervaringen met dit spel?
Kun je ook co-open in een spel waar je al een tijdje mee bezig bent? en loopt dat dan over internet of via een lan verbinding. Ik kan namelijk wel een beetje hulp gebruiken af en toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef JDizzle het volgende:
Vegas, online helemaal top replay. Nu nog een patch zodat er een lobby komt...
Daarnaast is co-op op realistisch met een vriend of vriendin ook wel leuk. Wel moeilijk, we hebben ongeveer 10 uur tijd erin gestoken en maar 3 levels gehaald.![]()
Je kan wel co-oppen. maar volgens mij niet vanwaar je bezig bent. En het kan zowel als LAN als via internet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:40 schreef janrad het volgende:
[..]
Kun je ook co-open in een spel waar je al een tijdje mee bezig bent? en loopt dat dan over internet of via een lan verbinding. Ik kan namelijk wel een beetje hulp gebruiken af en toe.![]()
Klopt inderdaad, het maakt niet uit als je wint of verliestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:46 schreef janrad het volgende:
@ryangozer
Ga RB6 nou maar halen, das een hoop plezier zowel on als offline. en als je het niets vind zet je hem op e-bay te koop. Ik ben er trouwens achter dat je ook stijgt in rang door ervaring die je op doet in het spel, ook al heb je niet zoveel kils.
Ja hij is idd geweldig online. Tussen de verschillende games door ff lekker kleppen met amerikanen enzo om ze dan in het spel regelmatig om te leggen. Ben zo,n beetje iedere avond op het net te vinden met RB6. Rfom speel ik ook nog steeds online maar dat is meer ala Ramboquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef DeToXiC het volgende:
Online is hij pas vet...
Teargas... ook mooi!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef janrad het volgende:
gisteren heb ik eens C4 gebruikt ipv frag granaten. Mooi man je plak er ergens een op en drukt op je knopje als er iemand niets vermoedend langs loopt.![]()
Dat is vrij irritant vind ik.quote:
Ik vind het wel lachen als je zoiets neer gooit en je hoort een van je teamgenoten, het liefst een amerikaan roepen: OMG!!! Which one of you M*f*ckers is trowing teargas here...I*'m seeing shit...F*ck!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:59 schreef Sandyman het volgende:
Dat teargas is zo nutteloos, net zoals smoke grenades. Ik bedoel door smoke kun je gewoon heen kijken met je thermal vision (die iedereen gratis bij zich heeft) en teargas heeft geen zin, want als je daar mee gooit, zet iedereen een masker op en je loopt er gewoon door heen. Het kan 1x werken als je het midden in het spel selecteert, maar anders is het allemaal vrij nutteloos....
Que?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Kruip maar weer terug onder je steen Bigorequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Laat nou net iedereen een bepaald spel een flutgame zijn, maar dat jij `m wel fantastisch vind.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.
het is niet WoW achtig maar wel een kut spelquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Argumenten? en Oblivion lijkt me eigenlijk niks, aan het hoesje te zien leek het me een beetje WOW achtig, waar ik dus niet van houd, Speel graag in Deze tijd, en niet 1000 jaar geleden
Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Spider-Man? Ik heb me niet ingelezen, maar meestal sucken filmgames. En gamefilms trouwens ook.
Spiderman 3 is verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...
iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spiderman 3 is verschrikkelijk slecht![]()
niemand die wat over spiderman zij mjaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:49 schreef DrDentz het volgende:
Zo zie je maar wat een paar goede adviezen kunnen doen. Heb je toch je droomgame gevonden
het is aan jezelf natuurlijk:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Is Spider-man echt zo vet? Waarom zegt iedereen dat het een kutgame is en jij niet? Nou twijfel ik ook
Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het slingeren is het enige wat leuk is, de rest is zo saai en repetetief als de pest![]()
Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderen![]()
Dank je wel
Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!![]()
![]()
Klopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met me![]()
En niet eens via fok, via Tequilla dacht ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |