Dat is vrij irritant vind ik.quote:
Ik vind het wel lachen als je zoiets neer gooit en je hoort een van je teamgenoten, het liefst een amerikaan roepen: OMG!!! Which one of you M*f*ckers is trowing teargas here...I*'m seeing shit...F*ck!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:59 schreef Sandyman het volgende:
Dat teargas is zo nutteloos, net zoals smoke grenades. Ik bedoel door smoke kun je gewoon heen kijken met je thermal vision (die iedereen gratis bij zich heeft) en teargas heeft geen zin, want als je daar mee gooit, zet iedereen een masker op en je loopt er gewoon door heen. Het kan 1x werken als je het midden in het spel selecteert, maar anders is het allemaal vrij nutteloos....
Que?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Kruip maar weer terug onder je steen Bigorequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Laat nou net iedereen een bepaald spel een flutgame zijn, maar dat jij `m wel fantastisch vind.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.
het is niet WoW achtig maar wel een kut spelquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Argumenten? en Oblivion lijkt me eigenlijk niks, aan het hoesje te zien leek het me een beetje WOW achtig, waar ik dus niet van houd, Speel graag in Deze tijd, en niet 1000 jaar geleden
Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Spider-Man? Ik heb me niet ingelezen, maar meestal sucken filmgames. En gamefilms trouwens ook.
Spiderman 3 is verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...
iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spiderman 3 is verschrikkelijk slecht![]()
niemand die wat over spiderman zij mjaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:49 schreef DrDentz het volgende:
Zo zie je maar wat een paar goede adviezen kunnen doen. Heb je toch je droomgame gevonden
het is aan jezelf natuurlijk:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Is Spider-man echt zo vet? Waarom zegt iedereen dat het een kutgame is en jij niet? Nou twijfel ik ook
Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het slingeren is het enige wat leuk is, de rest is zo saai en repetetief als de pest![]()
Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderen![]()
Dank je wel
Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:13 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!![]()
![]()
Klopt...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met me![]()
En niet eens via fok, via Tequilla dacht ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |