abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52354800
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:36 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Teargas... ook mooi!
Dat is vrij irritant vind ik.
Daarnaast, iemand er mee dood krijgen doe je ook niet, en daarnaast moet je dan zelf eigenlijk al een gasmask dragen dus kan je geen andere granaten meenemen.

C4 is inderdaad wel tof
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_52355153
Ik zou voor Rainbow Six Vegas gaan.

Een woord:

Multiplayer! Elke avond met wat gozers online Amerikanen afknallen. Een genot als je de laatste gozer over de kling jaagt en je getrakteerd word op een gezellige Amerikaanse "FUCK YOU!!!" .

Plus daarbij ziet het spel er rete strak uit en bovendien kun je in rang stijgen. Daardoor speel je teminste voor iets. En dat houd je aan het gamen!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:59:11 #53
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_52356380
Dat teargas is zo nutteloos, net zoals smoke grenades. Ik bedoel door smoke kun je gewoon heen kijken met je thermal vision (die iedereen gratis bij zich heeft) en teargas heeft geen zin, want als je daar mee gooit, zet iedereen een masker op en je loopt er gewoon door heen. Het kan 1x werken als je het midden in het spel selecteert, maar anders is het allemaal vrij nutteloos....
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:39:43 #54
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52357308
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:59 schreef Sandyman het volgende:
Dat teargas is zo nutteloos, net zoals smoke grenades. Ik bedoel door smoke kun je gewoon heen kijken met je thermal vision (die iedereen gratis bij zich heeft) en teargas heeft geen zin, want als je daar mee gooit, zet iedereen een masker op en je loopt er gewoon door heen. Het kan 1x werken als je het midden in het spel selecteert, maar anders is het allemaal vrij nutteloos....
Ik vind het wel lachen als je zoiets neer gooit en je hoort een van je teamgenoten, het liefst een amerikaan roepen: OMG!!! Which one of you M*f*ckers is trowing teargas here...I*'m seeing shit...F*ck!!!
En dan zit ik daar achter hem met mijn gasmasker "Hello! I'm setting up a defensive perimeter"

[ Bericht 2% gewijzigd door DeToXiC op 14-08-2007 13:47:09 ]
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:10:54 #55
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_52361593
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Que?
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
pi_52361923
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 08:17 schreef bigore het volgende:
Face it, spellen op de PS3 is nog niet echt om naar huis te schrijven, het is of een oud spel, of een boutspel. De mooie spellen moeten helaas nog even wachten.
Kruip maar weer terug onder je steen Bigore
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52364326
Dus, wat is het geworden?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:46:50 #58
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_52364416
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin, ik vraag gewoon om julie meningen, zodat ik morgen geen flutgame koop.
Laat nou net iedereen een bepaald spel een flutgame zijn, maar dat jij `m wel fantastisch vind.
Laat je de game dan ok maar links liggen?
Je kunt toch op game websites kijken naar previeuws en scores?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_52366366
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Argumenten? en Oblivion lijkt me eigenlijk niks, aan het hoesje te zien leek het me een beetje WOW achtig, waar ik dus niet van houd, Speel graag in Deze tijd, en niet 1000 jaar geleden
het is niet WoW achtig maar wel een kut spel
Every war is different, every war is the same.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:05:36 #60
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_52366616
Ben zojuist bevorderd tot stafsergeant. Ik heb nu meer keus in wapens. Laat de Yanks maar komen vanavond.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_52371469
Het is zowel rainbow six vegas als spiderman 3 geworden, allebei gaaf btw. Alhoewel spiderman 3 toch wat verslavender is, je wilt echt blijven spelen, leuk joh!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_52372107
Spider-Man? Ik heb me niet ingelezen, maar meestal sucken filmgames. En gamefilms trouwens ook.
pi_52372183
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Spider-Man? Ik heb me niet ingelezen, maar meestal sucken filmgames. En gamefilms trouwens ook.
Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...
pi_52372850
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Nee serieus hij is echt geweldig, ik heb een kwartiertje rainbow six vegas gedaan, toen ging ik even een kwartiertje spider man doen en weer terug wisselen, maar dat is er niet van gekomen spider man is veel te leuk...
Spiderman 3 is verschrikkelijk slecht
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_52373134
heavenly sword een andere must game ken ik zo niet op de ps3 die binnenkort uit komt of al uit is
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_52375388
Oké hij heeft zijn game. Goede keuze. Geniet er van. Slotje graag.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:47:07 #67
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52378490
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Spiderman 3 is verschrikkelijk slecht
idd
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52378545
Zo zie je maar wat een paar goede adviezen kunnen doen. Heb je toch je droomgame gevonden
pi_52378916
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 00:49 schreef DrDentz het volgende:
Zo zie je maar wat een paar goede adviezen kunnen doen. Heb je toch je droomgame gevonden
niemand die wat over spiderman zij mja ben nu al verslaafd, rainbow six vegas is wel mooier, maar ook pittiger, allebei leuk
pi_52378950
Is Spider-man echt zo vet? Waarom zegt iedereen dat het een kutgame is en jij niet? Nou twijfel ik ook
pi_52379287
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Is Spider-man echt zo vet? Waarom zegt iedereen dat het een kutgame is en jij niet? Nou twijfel ik ook
het is aan jezelf natuurlijk:

De graphics zijn mooi, maar niet geweldig, gebouwen lijken soms wel veel op elkaar. Het slingeren is fantastisch uitgewerkt, je kunt er ook echt beter in worden (springen na een slinger zorgt dat je hoger gaat, l2 inhouden geeft meer snelheid) je unlocked ook steeds meer, vechttechnieken zijn erg vet (web gebruiken om iemand naar je toe te trekken, vervolgens in de lucht gooien erachteraan springen, hem daar in elkaar slaan, of hem naar de grond smijten is altijd leuk) het word wel steeds een beetje moelijker, daardoor blijf je bezig met jezelf ontwikkelen. (gewoon op de knoppen rammen werkt dus niet) je moet echt met de combo's werken. Het leuke vind ik dat je gewoon kan doen wat je wil... je moet t gewoon gespeeld hebben...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 07:16:20 #72
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_52380253
het slingeren is het enige wat leuk is, de rest is zo saai en repetetief als de pest
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_52380465
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 07:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het slingeren is het enige wat leuk is, de rest is zo saai en repetetief als de pest
Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderen

Dank je wel
  woensdag 15 augustus 2007 @ 08:13:16 #74
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52380544
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft niet van die moeilijke woorden gebruiken op deze vroege ochtend terwijlhet lijkt of alle treinen van Amsterdam CS door mijn hoofd heen denderen

Dank je wel
Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!
pi_52380568
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:13 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Blue-Eyed? GODDAMMIT! Je staat in mijn lijst!
Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met me

En niet eens via fok , via Tequilla dacht ik
  woensdag 15 augustus 2007 @ 08:26:14 #76
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_52380642
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 08:16 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Hehehe, het gaat nu in ene een stuk beter met me
En niet eens via fok , via Tequilla dacht ik
Klopt...
Die hadden het spel eerder...
pi_52380658
Oblivion
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52380712
Oh, hij heeft hem al.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52382804
Er was wel een keer zo'n spider-man game die ik heel gaaf vond maar die daarna kwam was weer heel kut, volgens mij was de kutte; spider-man the movie
En de eerste 3D spider-man game was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')