Dat heb ik inderdaad ook al geprobeerd, maar aangezien ik haar normaal alleen bij haar volledige naam noem als ik boos ben, reageerde ze hier niet al te goed op, hahaha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Misschien kun je beginnen met haar Romy Noa te noemen in plaats van Romy? En dan na een tijdje Romy weg te laten.
Hmquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zag eens op een ander forum iemand die had twee meiden. En blijkbaar vonden ze Anne en Marie mooie namen.... Want de ene dochter heette: Anne Marie en de andere dochter heette: Marianne.
quote:
Whiej!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef owlet het volgende:
[..]
Die staat hier op het lijstje voor een toekomstige tweede
Haha! Wij hebben echt halve rollenspellen gespeeld toen we over Thies zijn naam nadachten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:26 schreef lcicle het volgende:
Vaak heb ik de indruk dat mensen daar niet over nadenken, hoe een naam bij een volwassene klinkt.
hier in de buurt ken ik meerdere kinderen met de naam senne en het zijn allemaal jongetjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft een dochter met die naam. Vind het ook wel leuk, maar kan me er dus geen jongetje bij voorstellen.
Wij gingen in dat rollenspel nooit verder dan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha! Wij hebben echt halve rollenspellen gespeeld toen we over Thies zijn naam nadachten!
"Hallo, ik ben Thies Piep."
"Thies Piep is aan de beurt."
"Onze keus is gevallen op Thies Piep."
En nee. Hij heet géén Piep van zijn achternaam.![]()
Wél een éénlettergrepige naam.
Ik fin Finn ook best als volwassen naam kunnen hoor. Joey daarentegen...
Maar dat heeft wrs meer met mijn algehele aversie tegen van die Engels verbasterde namen te maken...
Onze poes heet Pluk. Dat is raar om te lezen. Een hond die pluk heet. Maar goed dat is geheel offtopic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, wij roepen onze hond ook Pluk met achternaam als hij niet luistert![]()
PV, Simons papa had jouw naam gehad als hij een meisje was geweest!
Wij krijgen nog steeds leuke reacties op Simon, als in eenvoudig maar toch bijzonder. Ben nog steeds blij met die keus!
Haha! Ik had het getypt en meteen dacht ik eigenlijk precies hetzelfdequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:17 schreef texelonia het volgende:
En ik vind Joey wel voor een volwassene kunnen, maar dat komt wrs door mijn verslaving aan de serie FriendsHoewel dat niet de meest volwassen persoon is
Neuh, verbasterd was ook geen goed gekozen term. Maar ik bedoel van die trendy Engelse namen, liefst ook nog fout gespeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef Igraine het volgende:
Joey is toch niet echt een verbasterde naam?
Zoals 'Thies' bedoel je?quote:Maar ik heb dan weer een aversie tegen oubollige hollandse namen.
Jawel, het komt van Joseph af...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef Igraine het volgende:
Joey is toch niet echt een verbasterde naam?
Ehm, ja Thies is niet mijn smaak, maar daar doelde ik niet eens opquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, verbasterd was ook geen goed gekozen term. Maar ik bedoel van die trendy Engelse namen, liefst ook nog fout gespeld.![]()
Ik heb ooit een Jhonney in de klas gehad...
[..]
Zoals 'Thies' bedoel je?![]()
Ja dat weet ik, maar onder verbasterde namen versta ik meer namen waarbij er een creatieve spelling op na wordt gehouden of 'originele' samentrekkingen van twee andere namen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, het komt van Joseph af...
Bij mij, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:19 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Joey en Tiemen allebei niets, waar hoor ik nu bij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |