Ik vind het meer... ehm... hoe zeg ik dat... op z'n Spijkenisses?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:27 schreef Deceit het volgende:
Euhm, Mileena als in (Ma-Lie-Na)
Niet als in Milena (Mie-Le-Na)
Op z'n engels dus
De vriendin van mijn beste vriend heeft 3 koters genaamd Daan, Demi en Do(minque). Over Tim en Tom gevoel. Totaal mijn smaak niet om 3 koters allemaal met dezelfde letter te laten beginnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:27 schreef Pruk het volgende:
Demi en Dani zou ik niet doen. Geeft zo'n Tim en Tom gevoel.
Dochterje van een neef heet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:50 schreef Vivi het volgende:
Ik vind "Faye" ook zo lief voor een meisje
Toevallig heet het dochtertje van een kennisje van mij zo, en ze vertelde me laatst dat Faye "Dean" had geheten als zij een jongetje was![]()
Ik ken een Loris, hij is Italiaans, en Luano klinkt ook wel zuidelijk. Misschien kids van Italiaanse ouders?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Op de creche van mijn dochter heb je een jongetje genaamd Moos, een meisje genaamd Moon, een jongen genaamd Loris, een jongetje genaamd Luano. Wel aparte namen. Misschien typisch voor A'dam?
Zou best kunnen dat mams italiaans is hoor. Moos is voor mij echt nieuw qua naam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:58 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik ken een Loris, hij is Italiaans, en Luano klinkt ook wel zuidelijk. Misschien kids van Italiaanse ouders?
Moos is gewoon een oer-hollandse naam, die hoor je wel vaker.
Nou dan klopt dat wel met het Amsterdamsequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Moos is volgens mij al heel oud en heeft, dacht ik een joodse achtergrond?
Uit al die Sam en Moos moppen?
De klank vind ik mooi alleen hoe het er staat moet ik meteen aan een krentenmik denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Lois het volgende:
Een geboortekaartje op kantoor: Mik.
Hoe meer ik erover nadenk hoe leuker ik die naam vind, het klinkt heel knusMik
.
Eh, nee, dat is het toch niet..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Pruk het volgende:
Vrienden van mij zijn sinds gisteren de trotse ouders van Xander Yarno, roepnaam Xarno
De eerste reacties waren dan ook "Waarom heb je er geen XYZ van gemaakt" en "tja, dat was zeker de enige naam waar het domein nog beschikbaar van wasquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh, nee, dat is het toch niet..
Mick vind ik ook leuk trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |