Juk, óók zo'n naam!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:29 schreef Noli. het volgende:
Als het heel normale mensen zijn vind ik de naam echt leuk. Maar als het kinderen van juppen zijn dan heb ik meteen zoiets van JUK!
Hmm, mag ik er nog een nachtje over slapen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En? Ben je al gewend aan de naam? Ik heb het natuurlijk niet voor niks gedroomd he.
ben je niet bang dat heel veel mensen het toch als Mielena gaan uitspreken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:27 schreef Deceit het volgende:
Euhm, Mileena als in (Ma-Lie-Na)
Niet als in Milena (Mie-Le-Na)
Op z'n engels dus
Hmmm, dan zou ik eerder gaan voor Malina dan Mileena, want ik denk ook niet dat dit zal blijven hangenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:27 schreef Deceit het volgende:
Euhm, Mileena als in (Ma-Lie-Na)
Niet als in Milena (Mie-Le-Na)
Op z'n engels dus
Maar Dean is al met Dana verloofdquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:49 schreef Smoezie het volgende:
VievIk vind Vivi nog steeds een ubercute naam hoor
![]()
![]()
Maar als wij dan later in die Italiaanse boomgaard zitten en mijn dochter wil met jouw Dean trouwen, dan is het gek als je schoondochter hetzelfde heet als jij, toch? Zie je? Ik heb er over nagedacht!
En 'Jet(te) en Dean' klinkt wel lief![]()
Milaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Welke namen vinden jullie leuk bij Demi passen? wij houden van korte krachtige namen.
Hmmja het is op zijn engels.. de Mi beetje inslikken, Muh-lee-nahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmm, dan zou ik eerder gaan voor Malina dan Mileena, want ik denk ook niet dat dit zal blijven hangen
eerlijk gezegd zou t niet mijn keuze zijn, juist omdat anderen er vaak niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja het is op zijn engels.. de Mi beetje inslikken, Muh-lee-nahPrachtnaam, toch
Euhm..jukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:28 schreef S_oepstengel het volgende:
Maneki.Neko wat denk je dan van Olaf?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |