En verder was er de vraag aan Lishe hoe je Luuke uitspreekt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:19 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik vind Jasmijn een hele mooie naam. Ik word altijd ook wel aangetrokken tot Noorse namen, zoals Kaya, Rune, Runa.
Dat dacht ik ook, maar ik ging twijfelen toen je zei dat die anderen hem letterlijk uitsprakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef Lishe het volgende:
Gewoon zoals je het schrijft ja, met uu.
Lishe wij waren in Blijham en zaten in een huisje en daar de buren hebben ook een Luuke!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Lishe het volgende:
Jette...![]()
Wij kregen gisteren een mailtje van de vader van nog een Luuke. Zo leuk vond ik! Zij hadden de naam van het Deense Lykke, wat geluk betekent, en de uitspraak letterlijk genomen.... Luuke dus. Vind het een mooie extra betekenis!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef Sugar het volgende:
Maar Lila kan dan weer echt niet, Smoezie.
Leve de mening van je vent.![]()
Dat weet ik vrijdag pas als het goed is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:06 schreef pinquit het volgende:
ben jij zwanger????
En? Ben je al gewend aan de naam? Ik heb het natuurlijk niet voor niks gedroomd he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Olivier vind ik een lieve naam, maar mischien wat te 'netjes' voor onsIk weet niet, moet hem ff laten bezinken
Ik zie de connectie met Linda niet zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:03 schreef Mibos het volgende:
Kaith heet officieel Kaithlynn Demi Thirza die vonden wij goed bij elkaar klinken. En meteen vernoemd naar mijn zusje. Linda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |