Nee, dit soort mensen zijn juist modieus! En daarom is mode het achterlijkste wat er is......quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
Goed topic. Ik zie er steeds meer mensen mee lopen, als het waar een hype.. Die dingen zijn zó ontzettend lelijk dat ik zin heb om voor elk a-modieus type met die schoenen stil te gaan staan en ze uit te gaan lachen. Lang en hard.
Tja, volgens mij kan dan zelfs een vuilniszak bestempeld worden met "modieus".quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit soort mensen zijn juist modieus! En daarom is mode het achterlijkste wat er is......
Uggs etc.. te lelijk voor woorden, maar "in de mode" dus men koopt het.
Wat moeten die fashion-nicht-designers toch buikpijn hebben van het lachen! : Ze doen het nog aan ook!!!!!.
Amen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:37 schreef BoNi het volgende:
Het is wachten op de eerste 'ze zitten onwijs lekker' reactie......
Verschrikkelijk lelijk en onbegrijpelijk dat volwassen mensen met deze gedrochten aan hun voeten durven te lopen.
idd zijn net van die dingen die kleine kinderen aandoen in het zwembadquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Chowi het volgende:
Goed topic. Ik zie er steeds meer mensen mee lopen, als het waar een hype.. Die dingen zijn zó ontzettend lelijk dat ik zin heb om voor elk a-modieus type met die schoenen stil te gaan staan en ze uit te gaan lachen. Lang en hard.
hmm ik heb er pas 1 gespot een vrouw van 30+quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef reospeedwagon het volgende:
Toen ik van de week in Tilburg was liepen er keiveel mensen mee rond
Dat valt nog wel mee als je mijn foto straks zietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm ik heb er pas 1 gespot een vrouw van 30+
quote:
zo kwam er ook pas een familie binnen bij onze muziekverenigingquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee als je mijn foto straks zietDe hele familie liep daar mee
![]()
Was een paar te duur...?quote:
Die heb ik al verscheidene malen gehoord...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:37 schreef BoNi het volgende:
Verschrikkelijk lelijk en onbegrijpelijk dat volwassen mensen met deze gedrochten aan hun voeten durven te lopen.
Net zoals paupers met een vriendin en dan zo: "Ja maar ze is wel heel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:37 schreef BoNi het volgende:
neequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Biancavia het volgende:
Echt te erg inderdaad.
In Disneyland hadden ze die zelf met in plaats van rondjes, rondjes met mickey-oren erin. Maar ja, dan blijven al die hippe versiersels die je in die rondjes kan doen natuurlijk weer niet goed vast zitten.
UGLYquote:
Ik wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef classpc het volgende:
Ik loop ook niet met m'n blote leuter door de stad omdat ik dat lekker vind
Nee, je hebt ook laarzen en teenslippers. Maar goed, dat terzijde, crocs zijn triest. En ik vind het gemeen dat meteen Uggs er weer mee worden vergeleken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:55 schreef Schnabbeltje het volgende:
er hingen overal van die crocs binnen. Het leek wel dat er maar 1 model werd verkocht
Al eens bij de Êntre Deux geweest de laatste tijd? Een hele winkel VOL met die krengen in elke mogelijke kleur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Te lelijk die gare schoenen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Elvi het volgende:
Maar wacht! Het kan nog erger!!![]()
[afbeelding]
Teenslippersquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Die teenslippers zijn ok.
wahahahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Teenslippers![]()
Vooral als mensen vadsige voeten hebben.
Ik had al een keer roze strikjes in mijn haar gedaan in de stijl van pipi langkous. Dat vond ik voorlopig eigenlijk wel weer even voldoende.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wahahahaha
FOBO check!!!
jij moet Roze crocs kopen man!!!
dan ben je de eerste Goth op Crack eeh Crocs
lol...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik had al een keer roze strikjes in mijn haar gedaan in de stijl van pipi langkous. Dat vond ik voorlopig eigenlijk wel weer even voldoende.
Heb je Ozzy Osbourne wel eens op Crocs gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lol...
nou dat in combinatie met je roze crocs
u get all the chicks!!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:02 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Al eens bij de Êntre Deux geweest de laatste tijd? Een hele winkel VOL met die krengen in elke mogelijke kleur.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef Elvi het volgende:
Je kan ze misschien nog camoufleren door hysterische sokken aan te doen:
Zo zie je maar weer : het kan altijd nóg ergerquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:16 schreef Elvi het volgende:
Je kan ze misschien nog camoufleren door hysterische sokken aan te doen:
[afbeelding]
Crocs zijn voor mensen die vast anticiperen op de zeespiegelstijgingquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef LekkerWijf het volgende:
De opvolger van deze?
[plaatje van waterschoenen]
![]()
jezusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
O my God !!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Iedereen die zijn kinderen dat aantrekt zou opgepakt moeten worden wegens kindermishandeling of zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef honda1990 het volgende:
Dit doe je je kind toch niet aan[afbeelding]
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ballerinas zijn ook vreselijk, je loopt toch niet in een balletschool rond. Wat is er mis met normale schoenen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:12 schreef goedlokje het volgende:
[afbeelding]
je hebt ze ook in de ballerina vorm
en voor de echte creatievelingen onder ons, kan je ook nog eens helemaal wild worden met de versiering van je croc![]()
![]()
[afbeelding]
ik vind ballerina`s best mooi staan bij vrouwenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die ballerinas zijn ook vreselijk, je loopt toch niet in een balletschool rond. Wat is er mis met normale schoenen?
En alsof een Croc ineens beter wordt als je er een bloemetje of een vlinder opplakt. Dan loop je alleen maar nog meer voor lul in mijn ogen.
Ik heb dan ook weinig verstand van vrouwen denk ik. Sommige vrouwen staan ze best leuk, maar het merendeel valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vind ballerina`s best mooi staan bij vrouwen![]()
KLopt ze moeten wel staan en poezeligequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weinig verstand van vrouwen denk ik. Sommige vrouwen staan ze best leuk, maar het merendeel valt me zwaar tegen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
KLopt ze moeten wel staan en poezeligevoetjes hebben anders kun je beter laarzen aan doen
Je hebt me overtuigd. Waar koop ik ze?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef SwiffMeister het volgende:
Die krengen moeten volgens mij ontzettend goed lopen, want er lopen hele volksstammen hele dagen op rond bij ons in de Efteling. En iedereen weet dat als je dan geen fijne schoenen aan doet, je savonds een klote humeur hebt.
En waar leef jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die dingen in Nederland pas 1x in het wild gezien. Gelukkig..
Ik zag het weekend zwarte, en ik moet zeggen, die 'gingen' nog wel... verder vind ik het kinderschoenen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:57 schreef DarkElf het volgende:
af-grij-se-lijk
dat mensen daarop lopenook al 'lopen ze nog zóó lekker" ...
Ik vind het net Playmobil schoentjesquote:
No offence, maar t ziet dr niet uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef Bigs het volgende:
Pff.. komt er nog een achter
Crocs![]()
![]()
[afbeelding]
Hoop dat jij dat niet bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef Bigs het volgende:
Pff.. komt er nog een achter
Crocs![]()
![]()
[afbeelding]
Wat is precies de logica achter die redenering?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef Ellatjuh het volgende:
op mn werk dragen veel mensen die dingen.
maarja werk dan ook in de zorg.
Collega heeft zulke gekocht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
Veel lopen door een ziekenhuis of zorginstelling de hele dag und soquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat is precies de logica achter die redenering?![]()
Da's nou juist het geheim van de Crocs hè, dat je er geen zweetpoten in krijgt. En het klopt hoor, en ik kan het wetenquote:
Ik stem voor een wet die iedereen preventief van de straat haalt als ze in die dingen gaan lopen. Walgelijk !!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:01 schreef Bigs het volgende:
Jullie nay-sayers moeten er toch maar aan wennen.. ik heb zelf al 3 mensen geconvert naar Crocs en zij zelf op hun beurt ook alweer. Er komen dus alleen maar meer Crocs op straat
En degene die die oerlelijke dingen heeft uitgevonden lacht zich krom met al die sukkels die in de rij staan voor die dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hier in nijmegen heb je zelfs al een ''crocs'' winkel EEN hele winkel vol met crocs![]()
.
In een hele drukke straat![]()
Wat denk je dat er gebeurt als er zo'n moeder op knalroze crocs met kind op knalroze crocs de lift inkomt. Ik wist dus echt niet waar ik moest kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb nog nooit mensen met deze pauperdingen gezien. Is maar goed uit want degene die ze wel draagt word hard door me uitgelachen
_!
Dan nog kunnen ze beter zoiets aandoenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
KLopt ze moeten wel staan en poezeligevoetjes hebben anders kun je beter laarzen aan doen
Jaaaaa, dat is de goede termquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind het net Playmobil schoentjes![]()
beter?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze beter zoiets aandoen
[afbeelding]
![]()
Omg omg omg omg... the horrorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef honda1990 het volgende:
[afbeelding] SnuggsAl kreeg ik geld toe dan zou ik dit nog nog niet dragen aaaalsjeblieft zeg
![]()
Voor een kind wel vind ik, opgroeiende voeten hebben goede ondersteuning nodig, nou loopt mijn dochter het liefst op blote voeten en dat mag ze ook maar buiten is dat niet echt handig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat ze lekker zitten is natuurlijk nog geen argument om ze in een belachelijke kleur (roze, rood, geel etc) te kopen.
Ik reageerde niet echt op jou hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:03 schreef KD-fotografie het volgende:
Voor een kind wel vind ik, opgroeiende voeten hebben goede ondersteuning nodig, nou loopt mijn dochter het liefst op blote voeten en dat mag ze ook maar buiten is dat niet echt handig.
En felle kleuren spreekt kinderen gewoonweg meer aan.
Op deze schoenen loopt ze het liefste, ze mag zelf uitkiezen welke schoenen ze aan wil en het zijn altijd de crocs.
die dus. nooit geweten dat die dingen zo lekker liepen.quote:
Ja, dat is afschuwelijk!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik reageerde niet echt op jou hoormaar je hebt gelijk, voor kinderen zijn die kleuren natuurlijk heel erg leuk. Maar ik doelde meer op de huisvrouw van 40 die ze naar eigen zeggen koopt omdat ze zo lekker zitten maar ze dan wel in het roze koopt, dat is natuurlijk gruwelijk.
en dat in combinatie met een leggingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:17 schreef Laton het volgende:
lelijkste schoenen op aarde. perfect voor te dikke vrouwen van rond de 40.
voor kinderen vind ik ze ook leuk, staan jolig dan, vanwege die kleurtjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:47 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik vind ze afschuwelijk, maar mijn dochtertje van 2 loopt er op en ze zitten toch echt lekker aangezien dit het enige paar schoenen is wat ze vrijwilliig aantrekt en niet na 5. min weer uittrekt of een poging tot doet.
Moet zeggen dat ik er zelf nooit op zou lopen, hoe lekker het ook zit.
oe, ik ga dat gelijk ff checkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:17 schreef Laton het volgende:
lelijkste schoenen op aarde. perfect voor te dikke vrouwen van rond de 40.
Crossreference tussen mensen in dieettopics en croc aanbid topics zullen schrikbarende resultaten opleveren vrees ik
http://www.youtube.com/watch?v=EyhVjW7KsVIquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:04 schreef CasB het volgende:
Het is nu wachten op het eerste filmpje van iemand die jumpt met crocs aan
Het is nu een kwestie van tijd totdat de eerste crocs met hoge hak in de winkels verschijnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan nog kunnen ze beter zoiets aandoen
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |