quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef GateWayX het volgende:
ik eis dat de TS rectaal opgerekt wordt door 3 dolle stieren.
ik wil met een schone lei beginnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef remlof het volgende:
Nou je wil in ieder geval geen mod meer worden. Ik zie dat als een vooruitgang murp, je bent op de goeie weg
Bijna twee keer zoveel als murp. En die heeft er al heel watquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Hoeveel notes heb ik eigenlijk knappe remlof?
Zeg dan even hoeveelquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijna twee keer zoveel als murp. En die heeft er al heel wat
Ga gewoon met een andere kloon verder, Registratieformulier bijvoorbeeldquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga gewoon met een andere kloon verder, Registratieformulier bijvoorbeeld
Die is toch van jou?quote:
Neuh, vraag maar aan je moeder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
PM mij dan ook gewoon die notes lieve snakey.
als ik ooit iets had kunnen betekenen, dan had ik beter mijn best gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef Chowi het volgende:
Je hebt niet zoveel te eisen, murp. Je bent immers een weinigbetekenende kutuser.
AHAHAHAHA DA'S EEN GOEIE.quote:
WTF, je bent de dochter van twee admins en je gaat hier vragen hoeveel notes je hebt???quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Hoeveel notes heb ik eigenlijk knappe remlof?
Keyloggers doen wonderen !quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF, je bent de dochter van twee admins en je gaat hier vragen hoeveel notes je hebt???![]()
Kijk gewoon een keer bij je vader of moeder of de schouder mee.
of log in onder hun account![]()
Jawoor, ze zijn weg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:42 schreef murp het volgende:
lekker serieus allemaal, maar zijn ze nou weg?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Je bent waarschijnlijk de meest saaie persoon op FOK!.![]()
*tjekt reg datum*quote:
regel dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik eis een /dev/null/ voor de TS.
als je heer eg goed je best doet en aardig en lief bent enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Gewas het volgende:
Notes? Wanneer krijg je zo'n note.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:35 schreef zarGon het volgende:
Ik eis een /dev/null/ voor de TS.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef DumDaDum het volgende:
Ik eis, jij eist, wij eisen een ijsje....
Uit de Sneeuwtrollen-aflevering van Mad Jack the Pirate!!
quote:
Die zien we nooit meer terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was er met die mod gebeurd die het ook daadwerkelijk had gedaan?.
Ow, het heeft geen nut om naar je notes te vissen trouwens. Die vertellen we toch niet. We schoppen nog liever je ballen terug naar waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
wedden dat ik heel veel notes heb?
blufquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, het heeft geen nut om naar je notes te vissen trouwens. Die vertellen we toch niet. We schoppen nog liever je ballen terug naar waar ze vandaan komen.![]()
*gniffel*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat was er met die mod gebeurd die het ook daadwerkelijk had gedaan?.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, het heeft geen nut om naar je notes te vissen trouwens. Die vertellen we toch niet. We schoppen nog liever je ballen terug naar waar ze vandaan komen.![]()
ja hoe weet ik nu of je echt gaat schoppen en en en en niet.......quote:
Wishfull thinking.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoe weet ik nu of je echt gaat schoppen en en en en niet.......![]()
wrom zou ik wensen dat jij keihard huilend weglooptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |