Ligt eraan wat je allemaal wilt doen, welke programma's enzo. Meestal ben ik ongeveer 7 euro kwijt.quote:
Gek!quote:
that's my middle namequote:
quote:Opmaandag 13 augustus 2007 22:58schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal wilt doen, welke programma's enzo. Meestal ben ik ongeveer 7 euro kwijt.
Dus jij heet eigenlijk M-M !?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
that's my middle name
eigenlijk is dat maria, maar ssssst
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:59 schreef JortK het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, morgen weer vroeg eruit want ik moet naar Amstelveen![]()
Fijne avond nog allen
quote:
heb je al een banaan gegeten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
waar ik vanmiddag last van had, is nu voor de 7e keer gebeurd vandaag
of je zaagt de te lange poten af tot de juiste hoogte. vijltje erover heen, en klaar!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
ik heb vanmiddag overigens een tof krukje bij de hema gekocht, was afgeprijsd voor 3 euro. Heel tof in het knalblauwO+
das handig om op te gaan staan als ik mijn zonwering naar beneden wil doen, ik kan er anders namelijk niet bij:@
kom ik heel blij thuis, zegt mijn vader: wil je daar op gaan staan?!
ik: ja natuurlijk!
hij: ik zou het niet doen.... dat ding is hartstikke scheef!
ik::?
hij: kijk dan!
toen hij hem op tafel zette zag ik het.... de linker en rechterkant scheelt wel een centimeter of 3!:o
levensgevaarlijk-O-
die gaat dus weer mooi terug naar de hema:')
het is een metalen krukjequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
of je zaagt de te lange poten af tot de juiste hoogte. vijltje erover heen, en klaar! [afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een metalen krukje:@
ik ga wel even langs de ikea voor een tof krukje:Y
Wat moet je daar in godesnaam dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
ja, en ik zat nog eens bij de mac ook
Heel keurig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
na het werk ga ik altijd ef een bakkie doen.
maargoed, ik had dus nog niet gegeten die avond en me moeders had wel gekookt. en ik had beloofd thuis te eten, dus ze had nasi bewaard. kan ik dus niet maken om me vol te stouwen bij de mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |