Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.
Zulke geintjes hoor je niet te pikken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Het Real Madrid-topique is een deur verder.
Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.
Als dat maar meer vast staat dan de 'Sneijder blijft nog één jaar'..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht ook al gelijk aan Huntelaar ---> Manchester door de blessure van Rooney... maar dat zal V Geel dus niet meer laten gebeuren
Uit het oog, uit het hart?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Het Real Madrid-topique is een deur verder.
Suarez:"Ik heb pijn."quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.
Wie is toch die Wesley waar jullie het de hele tijd over hebben?quote:
Motta is geen vervanger van Sneijder, het is een verdedigende middenvelder die eventueel links centraal achterin kan spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Stakky het volgende:
Hoe zet het met Motta van Barcelona dat misschien de vervanger van sneijder?
Waar baseer je die vraagprijs op?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Chivu het volgende:
Omdat Medunjanin van AZ komt en AZ 328 miljoen zal vragen.
Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:13 schreef Everett het volgende:
[..]
Waar baseer je die vraagprijs op?
Er wordt hier over Riquelme en Van der Vaart gesproken...dan lijkt Mednujanin mij haalbaarder.
Drie weken geleden ook al.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Die is bijna rond met AC Milan.
Ok, maar als Van Geel gisteren aangeeft bij Studio Voetbal dat hij bij Real Madrid heeft gevraagd naar een overbodige speler en schrikt van de salariseisen, dan denk ik niet dat dat bij Motta anders is. Ik denk dat we het vooral moeten zoeken in talenten van subtop-clubs, waardoor ik automatisch meer denk aan Boussafa, Defour etc.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef BB-boy het volgende:
Medujanin... Dat ventje kon nog geen basisplek bij sparta afdwingen en moet maar de beste middenvelder van Nederland vervangen?
Ontzettend zwaar geblesseerd was ie in groningenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Suarez niet meer geblesseerd?
Ach, Suarez is wel gewend om te duiken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.
Zo kan je het ook zeggen idd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |