Ik weet van mezelf dat ik die vraag gewoon goed had, maar ik cross gewoon doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef TNA het volgende:
Ik dacht trouwens dat militaire colonnes alleen in theorieboekjes bestonden![]()
Ja preciesquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef TNA het volgende:
Ik dacht trouwens dat militaire colonnes alleen in theorieboekjes bestonden![]()
Ja, net alsof ze niet 3 seconden later op een oefening aan mogen komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef MdMa98 het volgende:
eigenlijk maar belachelijk die militaire colonnes.. kijk als er nu oorlog zou zijn in dit land.. okay geef ze voorrang.. of ander een boete aan de overtreder.
Misschien reden ze wel naar Irak om gevangenen te "martelen"!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ja, net alsof ze niet 3 seconden later op een oefening aan mogen komen.
OMG, TS is een verzetsheldquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien reden ze wel naar Irak om gevangenen te "martelen"!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eigenlijk is TS een verzetsheld!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef TNA het volgende:
Naar Irak rijden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien reden ze wel naar Irak om gevangenen te "martelen"!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eigenlijk is TS een verzetsheld!
Denk dat 't dan 50 Euro wordt, gezien http://www.om.nl/boetebase/quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Officier van justitie moet de boete bepalen![]()
anders moeten ze 500 push-ups doen, en hebben ze allemaal corveequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef TNA het volgende:
Hier ging het al fout...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik was wat aan het suffen in de auto, en stond een beetje op de automatische piloot.
Wat is daarquote:
Ken je klassiekers....quote:
Pas op, je roept hiermee wel de toorn van ErwinRommel, onze plaatselijke legerfanaticus, over je af. Hel ende verdoemenisquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
geweldigquote:
Ik weet, moet eigelijk 157 riverside avenue zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ken je klassiekers....
Alleen zijn ondertitel klopt niet helemaal....
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Keine zimmer frei, aber lekka blijve plakken he?![]()
Man, je hebt nog geluk gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik was wat aan het suffen in de auto, en stond een beetje op de automatische piloot.
Komt er ineens een militait voertuig voorbij, dus ik ga gewoon de weg over na dat hij verder was. Wat blijkt nu, ben ik door een militaire colonne gereden, niet eens gezien. En alle pech van de wereld, reed er ook een politieauto achter die me liet stoppen.
Godver! godver!
Wel op de vlaggetjes letten, anders beland je er middeninquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
idd, heb zelf ook nog nooit zo'n colonne gezien. Zou er denk ik uit meligheid achteraan rijden, zie ik meteen waar de militaire basissen zijn
![]()
Moet je pantserwagentje het wel kunnen natuurlijk. Als je een pantser in je spiegel ziet afkomen en ziet dichter & dichter komen wordt die 120/u max wel héél onbelangrijk, en het lijkt me niet dat zo'n pantsertje 150/u kan gaan (wat gelijk welke auto al aankan)quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Kiegie het volgende:
Vroeger mocht ik met mijn pantserwagentje gewoon over burgers heenwalsen als ze zich ertussen waagden.
Klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:35 schreef Athmozz het volgende:
Moet je pantserwagentje het wel kunnen natuurlijk. Als je een pantser in je spiegel ziet afkomen en ziet dichter & dichter komen wordt die 120/u max wel héél onbelangrijk, en het lijkt me niet dat zo'n pantsertje 150/u kan gaan (wat gelijk welke auto al aankan)
en groen is nu niet echt een schutskleur meer. Als het nu grijs met raampjes & een deur geschilderd was is het nog enigszins camouflage, maar groen valt wel héél goed opquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef Kiegie het volgende:
Mijn pantsertje moest het hebben van haar schutkleur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |