Kan hem alleen digitaal terugvinden, weet niet of je dat ook genoeg vindt?quote:
Geen probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Collega wil hem hebben. Hij gaat zo een account aanmaken. Zou je hem voor mij willen reserveren?
Tenzij jij de collega van G.Fawkes bent, die terug in de tijd is gegaan om een account aan te maken en wat te posten heb je waarschijnlijk pech.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef zalkc het volgende:
Ja, doe maar hier!
Je krijgt de vraagprijs en ik haal hem vanavond op.
Geen probleem. Kan wel zijn dat het dan ongeveer 10 minuten duurt voor ik reageer, ik ga denk ik wat andere dingen doen ondertussenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat is niet mijn collega. Als je nog een uur hebt aibimi, hij is er mee bezig. moet even rondbellen. Alvast mijn eeuwige dank trouwens!
Toevallig ben ik wel een grapjas die een account heeft aangemaakt... maar goed... ik ben wel de echtequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Aibmi het volgende:
Ik zou graag van G.Fawkes nog even een bevestiging willen hebben dat Koentebaf inderdaad zijn collega is. Zou jammer zijn als een grapjas even een account heeft gemaakt
En afwezig is de persoon die het kaartje krijgt als Koentebaf(of zijn vriend) het niet wilt hebben.
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef zalkc het volgende:
Jammer, ik dacht dat ik eerder was als afwezig
Het is aan TS om te beslissen niet aan mijquote:
Indeed!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Roellio het volgende:
Respect voor de TS. Gelukkig zijn er ook nog eerlijke mensen die fans die misgegrepen hebben het kaartje gunnen!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef Koentebaf het volgende:
Nou Klazien uit zalkc.... ik maak jou grote blij!
Maatje van mij heeft helaas niet genoeg knaken om de volle mep uit te zitten at Lowlands. Jammer dat ie niet mee gaat!
Zalkc, have fun @ Lowlands!![]()
@ TS: Super relaxed van je dat je de kaart vast wilde houden!!![]()
Vooralsnog wel ja... denk niet dat zalkc zo stom is dit te laten schieten. Als ik geen kaartje had gehad, had ik het wel geweten... en om mijn maat nu c.a. 400,- te sponsoren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:16 schreef baNEEL het volgende:
Begrijp ik nou goed dat het kaartje verkocht is?
Ach... ik had hem toch kunnen kopen en weer door kunnen verkopen voor een hoog bedrag. Zou ik lousy vinden t.o.v. de TS. Hij biedt zijn kaart aan tegen de normale prijs. Dat had hij niet hoeven doen. Hij zou ook ff snel kunnen cashen.... Alleen maar hulde voor die gast!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef djdano het volgende:
En morgen staat dit kaartje op marktplaats voor 400 euro....
Het is gewoon vraag en aanbod. Ik snap niet dat je iemand waar je geen relatie mee hebt zomaar 150 euro kunt geven. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaartes voor low lands te kopen. Als je het toen niet gedaan hebt dan heb je zelf een riscico genomen en dat kost nu eenmaal geld.
Maar mocht je hem nog hebben dan heb ik wel interesse (6)
Nee hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef djdano het volgende:
Het is gewoon vraag en aanbod. Ik snap niet dat je iemand waar je geen relatie mee hebt zomaar 150 euro kunt geven. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om kaartes voor low lands te kopen. Als je het toen niet gedaan hebt dan heb je zelf een riscico genomen en dat kost nu eenmaal geld.
Zoals ik al zei, er bestaan ook nog mensen die niet overal beter van hoeven te worden. Ik heb vorig jaar ook 2 tickets gewonnen terwijl ik er al 1 had gekocht. 1 daarvan heb ik aan een maat gegeven die op dat moment geen geld had en de ander heb ik voor 115 verkocht aan een jongen die als enige van zijn groep geen kaartje had kunnen krijgen, het was toen al uitverkocht dus had voor die 2 kaartjes minstens het driedubbele van 115 euro kunnen krijgen, maar ik maak er liever iemand echt blij mee, dat vind ik veel meer waard dan dat geld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef djdano het volgende:
Yup... die bestaan zeker! Maat van mij heeft 2 kaarten gewonnen bij 3FM. Ik was de gelukkige die voor de som van ¤ 0,00 met hem mee mocht!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er bestaan ook nog mensen die niet overal beter van hoeven te worden. Ik heb vorig jaar ook 2 tickets gewonnen terwijl ik er al 1 had gekocht. 1 daarvan heb ik aan een maat gegeven die op dat moment geen geld had en de ander heb ik voor 115 verkocht aan een jongen die als enige van zijn groep geen kaartje had kunnen krijgen, het was toen al uitverkocht dus had voor die 2 kaartjes minstens het driedubbele van 115 euro kunnen krijgen, maar ik maak er liever iemand echt blij mee, dat vind ik veel meer waard dan dat geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |