neequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:56 schreef Chivu het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik nog steeds niet snap wat Real Madrid met Drenthe moet?
idd, zal wel wat invalbeurten krijgen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:05 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Ben benieuwd hoeveel speelminuten Drenthe gaat krijgen.![]()
of groeit uit tot een heldquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef msg2me het volgende:
[..]
idd, zal wel wat invalbeurten krijgen!
Wat is talent toch oneerlijk verdeeld, als degene die er als een mindere voetballer uit ziet toch veel beter blijkt te zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Drenthe ziet eruit als een betere voetballer
Ik zie dat nog gebeuren ook.quote:
Met zijn mentaliteit zit het wel goed, leergierig en lekker agressief.quote:
Idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk team om te volgen zo, met die Nederlanders.
Drenthe heeft inderdaad een goede techniek, maar het gaat nog wel eens fout op de simpele, korte passjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie mensen wel eens laatdunkend praten over de techniek van Drenthe. Maar het is mij opgevallen dat zijn techniek juist uitstekend is. Zijn aannames zijn nagenoeg perfect, hoge ballen, harde ballen, hij legt ze vaak in een keer stil. Ook zijn voorzet + schot zijn best redelijk. Zijn passeeracties en dribbelcapaciteiten zijn meer dan goed.
Zo'n techniek gekoppeld aan zijn passie en doorzettingsvermogen maken hem zeker een groot talent. Ik begrijp Real dus wel.
Tuurlijk heeft hij nog weinig bewezen, maar volgens mij heeft hij wel genoeg basiscapaciteiten om te slagen.
Natuurlijk het is wel te snappen.. maar heeft die vorig jaar nou zo een geweldig seizoen gespeeld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Drenthe heeft inderdaad een goede techniek, maar het gaat nog wel eens fout op de simpele, korte passjes.
Hij heeft een geweldig jeugd-EK gespeeld. En daar hield het ook wel weer bij op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:40 schreef msg2me het volgende:
[..]
Natuurlijk het is wel te snappen.. maar heeft die vorig jaar nou zo een geweldig seizoen gespeeld?
Misschien is het te vroeg, tijd zal het leren!
Lastig, want Schuster houdt nog niet echt vast aan een vast patroon.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat wordt eigenlijk de basiself?
idd daarom! Vandaar dat veel zeggen dat f noord de lachende 3de is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft een geweldig jeugd-EK gespeeld. En daar hield het ook wel weer bij op.
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen de aankopen bekend werden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Zyggie het volgende:
Pas op, straks krijg je het Barcelona-syndroom qua Neerlandse fans.
Ik ga me een shirtje op de kop tikken met Higuain - 20 achterop voor 30 euro.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht toen de aankopen bekend werden.
Gaat het alleen om een huurperiode of is hij verkocht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
Cicinho naar Roma
Voor 11 miljoen verkocht volgens de Belse teletekst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:24 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Gaat het alleen om een huurperiode of is hij verkocht?
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Zyggie het volgende:
Pas op, straks krijg je het Barcelona-syndroom qua Neerlandse fans.
Fan sinds 1997quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Wat ben jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |