Wie gaat er dan ook vrijwillig naar dat soort landen op vakantie, met de auto en in de drukste tijd van het jaar. Sorry, maar dat is gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef Rave_NL het volgende:
De driebaanssnelweg van Spanje naar Frankrijk (E15 Barça - Lyon) was afgelopen zaterdag al bomvol, mede door kijkfiles en overbeladen caravans maar de grootste schijtzooi moest nog komen... De poorten van de grensovergang, die sinds 1991 enkel nog een symbolische waarde heeft, moet met 10 km per uur gepasseerd worden. Nou prima, maar van de 12 beschikbare poorten hebben die arrogante klotefransen er geen 12, geen 6 maar welgeteld 1 enkele geopend. Waardoor de reistijd met anderhalf uur was verlengd, chapeau!
Klacht: arrogante kutfransen die nadrukkelijk laten weten de ze gewoonweg schijt hebben aan elk levend wezen dat niet ontbijt met stokbrood en paturain.
Het goede weer opzoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig naar dat soort landen op vakantie, met de auto en in de drukste tijd van het jaar. Sorry, maar dat is gewoon vragen om problemen.![]()
daarvoor is het vliegtuig uitgevondenquote:
te makkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
daarvoor is het vliegtuig uitgevonden![]()
Het alternatief is er, maar dat wil je kennelijk niet.quote:
Het mooiste was nog die borden bij de grensovergang, wegens verhoogd risico hebben ze voor ETA-terroristen een eigen parkeerplaatsje gemaaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:00 schreef Klonk het volgende:
Fransen hebben gewoon gevoel voor humorik zie ze helemaal zitten in de berm op een bankje, stokbroodje, wijntje en zich helemaal de pleuris lachen over die megafile doordat ze maar 1 hokje hebben opengemaakt
Terwijl die borden boven de poortjes maar 1 bij 1 meter groot zijn én een bak licht uitstralenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:13 schreef Klonk het volgende:
Weet je wat ook leuk is, een hollander met caravan die niet achteruit kan rijden en dan in het credit card poortje staat en geen credit card heeft
We hadden wel een Belgische Marokkaan in een turkenbus met meubels op het dak, die dacht dat ie nog onder de 2 meter was om onder dat bord heen te kunnen, moesten 3 zoontjes naar buiten om te kijken of alles goed ging, en vervolgens de gehele file luid toeterend naar achter om ze dr weer uit te halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Terwijl die borden boven de poortjes maar 1 bij 1 meter groot zijn én een bak licht uitstralen
Haha, daar hebben wij dan waarschijnlijk ook in gestaan, en als diegene voor je 1 plaatsje vooruit schoof er met maximale toeren achteraanquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Ik stond er zaterdag ook in![]()
Wel gezellig voor de tolhuisjes met tientallen Nederlanders een claxonconcertje geven![]()
![]()
wij op 28 juli, zwarte zaterdag, ook amper last, maar wij hadden godzijdank dan ook al bij Lyon even overnacht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef daReaper het volgende:
op maandag 30 juli reden mijn vriendin en ik terug uit het zonnige barcelona, amper een seconde file gehad
Ik ben altijd doodsbang dat dat mij overkomtquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En een Nederlander die bij het creditcardpoortje contant wou betalen, toen ze zeiden dat dat niet kon in zn achteruit en dan naar het hokje links daarvan, wat ook voor creditcard was. Moest ie alsnog met de cc betalen
Of dan sta je anderhalf uur in de rij voor cash, kom je er bij betalen achter dat je je laatste contante geld bij het tanken hebt uitgegeven..quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:30 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik ben altijd doodsbang dat dat mij overkomtSta je al een uur in de verkeerde rij te wachten ofzo
snap je waarom veel vlamingen van de walen af willen? Die zijn ongeveer hetzelfde...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik aan een bevolkingsgroep een hekel heb dan zijn het wel die arrogante egoistische kutfransen. Wat een tering paupervolk is dat toch. Geven alleen om zichzelf en zijn onverschillig.
Praat je na wat je hoort of zeg je wat je denkt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik aan een bevolkingsgroep een hekel heb dan zijn het wel die arrogante egoistische kutfransen. Wat een tering paupervolk is dat toch. Geven alleen om zichzelf en zijn onverschillig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |