Ik heb hem net binnen. Schijnt toch ook wel weer erg goed te zijn. Wel bijzonder dat hij dat album 40 jaar na dato gewoon nog even integraal speelt! Knap. Ga het zo luisteren/kijken!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft bijna al zijn albums, op een paar verzamelwerkjes na. Mijn muzikale opvoeding was goedHeeft iemand die nieuwste dvd al, Astral Weeks live?
aah die heb ik niet! Ik vroeg me al af van welk album Lately en Whenever God Shines His Light kwamenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zou daar graag Avalon Sunset aan toevoegen hoor Norrage, die is ook zeker de moeite waard.
Dan wens ik jullie een prettige dag in Peer, België!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef Lov1 het volgende:
Ik wacht nu op het moment wanneer Van the Man weer in de buurt is, dan gaan mn paps en ik erheen
Ik heb toevallig net ook heel Into The Music opgezet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef Farenji het volgende:
Ik vind Van The Man bijna op gelijke (eenzame) hoogte staan als His Royal Bobness. Heb erg veel zin om hem op NSJ te gaan zien; dat wordt de eerste keer dat ik hem live zie. De laatste tijd draai ik zijn platen weer regelmatig. Ik heb nu Into the music weer eens opgezet, lekker hoor! Grootste favoriet blijft toch wel Astral weeks, dat was ook het eerste album dat ik ooit te horen kreeg van hem.
Net toen ik je post las begon dit nummer te spelen. Geweldig mooi nummer inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net ook heel Into The Music opgezet.
Dat album is van blijheid en vrolijke ontspannen nummers waanzinnig, maar ook een van de allerbeste nummers ooit staat erop: And The Healing Has Begun.
Geniaal album, een van de beste albums ooit
Oew! Heel fijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:56 schreef Lov1 het volgende:
Ga nu maar als troost mn nieuwste vinyl van Van opzetten, Avalon Sunset
Hmm, nooit echt geassocieerd met commercieel. Maar nu je het zegt..quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:49 schreef Norrage het volgende:
Avalon Sunset vind ik dan een beetje een zeik-album eigenlijkBeetje teveel van het goede wat betreft emotinele nummers, ligt er wat te dik bovenop...iets te commercieel ofzo :/
Vind Have I Told You Lately wel heel mooi natuurlijk....maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |