Complot? Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toe
Ik heb een slechte invloed op jequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik post alleen maar...
Maar ik heb het van de beste geleerd natuurlijk![]()
![]()
![]()
Nou ja! Hoe durf je zoiets te denken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toe
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We moeten de dosis verhogen zussie..![]()
Daar had ik helemaal niks mee te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dus daar komt het vandaan! Dat verklaart ook die gigantische kater die ik zondag had![]()
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verbandquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niks mee te maken![]()
Mangothee is gezond!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verband
ik eigelijk ook wel ja. ik moest gewoon bier drinken dit weekend, om weer op krachten en mn volle verstand te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verband
Ja!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mangothee is gezond!
Die flessen whiskey waren de oorzaak
Ga ik doenquote:
In mn huissie ook niet..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
Mangothee gaat nooit meer hetzelfde zijn hier
En ik aan jou bij ieder pistoletje eiersalade met bieslookquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
In mn huissie ook niet..
Bij ieder kopje moet ik aan jullie denken![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
In mn huissie ook niet..
Bij ieder kopje moet ik aan jullie denken![]()
Die eet je nu niet meer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik aan jou bij ieder pistoletje eiersalade met bieslook![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, wat me meteen enorm in de war brengt, wat dat was je niet![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |