Alvesquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:27 schreef TornadoDK het volgende:
Wel balen dat Sneijder weg is. vooral zo vlak voor deze wedstrijd.
Ik verwacht wel nog heel wat van Ajax. 27+17+5 = 49 - 9 = 40 miljoen hebben ze nog over.
Daar moeten toch zeker 2 toppers voor kunnen worden gehaald.
Ik zeg Aissati, Dembele, Boussoufa, Alves. Laat hier maar twee spelers van komen. en dan nog een goede verdediger.
Die zul je niet snel vinden..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:41 schreef Schanulleke het volgende:
van Geel kan hier weinig aan doen, reken maar dat Wesley achter de schermen druk heeft gezet, zo 'loyaal' is hij wel.
Ben wel benieuwd wie er gaat komen, ik hoop echt op een creatievere speler dan Sneijder.
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.quote:
Plus een geweldige steekpass, een goed overzicht. Een geweldige vrije trap, een enorme werklust. Nooit opgeven en altijd blijven gaan. We gaan hem enorm missen. Wie we ook halen, we gaan er op zeker achteruit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.
Niet creatiefquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Och, zo creatief was Sneijder niet hoor, meer dan kappen schieten was het nauwelijks. Wel een verdomd goed schot, dat wel, maar niet echt creatief te noemen.
Yepquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:40 schreef Cordoba32 het volgende:
Motta is toch trouwens meer een cm dan een 10?
Dan zou ik snel 12 miljoen bieden.. Heb eigenlijk liever Aissati dan Affelay..quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:58 schreef Longmen het volgende:
laat Aissati/Affelay maar komen maar PSV zal de hoofdprijs (ik schat boven de 12 mil) vragen....
Hoeft van mij niet, die blijft ook niet langer dan 1 jaar... laat ze er maar een stuk of drie goeie spelers voor terughalen, da's voor de breedte veel beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Hij wil vast niet, maar vd Vaart nu halen zou wel cool zijn.
Denk niet, dat de spelers er oren naar hebben. Daarbij denk ik, dat Affalay op de 1e de beste training door Heitinga ko wordt geslagen.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:14 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dan zou ik snel 12 miljoen bieden.. Heb eigenlijk liever Aissati dan Affelay..
Ik gok zelfs dat er helemaal niemand meer komt, nou ja iig geen echte grote aankoop. Misschien nog een opvulspeler, maar echt de vervanging voor Sneijder? Neuh...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, die blijft ook niet langer dan 1 jaar... laat ze er maar een stuk of drie goeie spelers voor terughalen, da's voor de breedte veel beter
Eigenlijk is dat de grote miskleun van de afgelopen jaren, VDV die voor een habbekrats naar HSV ging...
Net alsof PSV een van die twee voor zo;n fooi naar jullie laat gaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:14 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dan zou ik snel 12 miljoen bieden.. Heb eigenlijk liever Aissati dan Affelay..
van Geel geeft aan dat er adequate vervangingen komen en jij blijft stug zeggen dat er geen grote aankoop komt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok zelfs dat er helemaal niemand meer komt, nou ja iig geen echte grote aankoop. Misschien nog een opvulspeler, maar echt de vervanging voor Sneijder? Neuh...
Inderdaad, sommige mensen kunnen echt alleen nog maar zwartkijken lijkt het wel... Van Geel levert prima werk, met V Eijden hadden we nog niet de helft van de huidige transfersommen binnen gehad...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:32 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
van Geel geeft aan dat er adequate vervangingen komen en jij blijft stug zeggen dat er geen grote aankoop komt?
Adequate aankopen zijn dus directe versterkingen.
Ja denk eigenlijk ook dat PSV nog wel meer wil, en dus je ben echt absurd veel kwijt voor een redelijke vervanger.... Maar ja dat is het resultaat van de verkoop.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:28 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Net alsof PSV een van die twee voor zo;n fooi naar jullie laat gaan![]()
Helemaal mee eens. van Geel weet precies wat ie wilt en denkt ook aan de lange termijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen kunnen echt alleen nog maar zwartkijken lijkt het wel... Van Geel levert prima werk, met V Eijden hadden we nog niet de helft van de huidige transfersommen binnen gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |