Was overduidelijk dat t tegen t bestuur was dat je kenneth zomaar lieten gaan! Mulder had gelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef Chivu het volgende:
Men begon te fluiten toen er werd gezegd dat hij naar PSV ging. Of het nu voor de handelswijze van Ajax, of voor PSV bestemd was weet ik niet. Maar volgens mij was 't niet voor Perez, dan hadden ze wel eerder gefloten.
Herinnert niemand zich dan ook hoe Perez werd gewisseld in de wedstrijd tegen AZ, de laatste thuiswedstrijd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef Chivu het volgende:
Men begon te fluiten toen er werd gezegd dat hij naar PSV ging. Of het nu voor de handelswijze van Ajax, of voor PSV bestemd was weet ik niet. Maar volgens mij was 't niet voor Perez, dan hadden ze wel eerder gefloten.
Toch twee memorabele wedstrijden per jaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja nuttig, kan hij 2 wedstrijden per jaar spelen
Gisteren was het ook een Feyenoord aflevering met alleen maar meer van het zelfdequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat gebeurt de laatste tijd alleen als het over Feyenoord gaat, dat de laatste tijd enorm wordt gehypt door de NOS.
Ajax topic FFS!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Sneijder zal vanavond om 18.30 gepresenteerd worden in Madrid.
Hij is al medisch goed gekeurd.
[afbeelding]
Tegelijk met Drenthe ? Of komt die vanmiddag al ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Sneijder zal vanavond om 18.30 gepresenteerd worden in Madrid.
Hij is al medisch goed gekeurd.
[afbeelding]
Tegelijk, Hollandse presentatie dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegelijk met Drenthe ? Of komt die vanmiddag al ?
ik weet niet of dit al is langsgekomenquote:Wesley Sneijder is de duurste Ajacied ooit. Ajax ontvangt 27 miljoen euro voor de middenvelder. Het record van Ajax was tot nu toe de transfer van Cristian Chivu in 2003 naar AS Roma. De club ontving toen 18 miljoen euro.
De transfer van Sneijder is de op één na grootste vanuit de Nederlandse competitie. Alleen voor Ruud van Nistelrooy werd ooit meer betaald. Manchester United kocht de spits voor 30,4 miljoen euro van PSV.
De duurste Nederlander aller tijden blijft Marc Overmars. Barcelona betaalde in 2000 circa 40 miljoen euro aan Arsenal voor de aanvaller.
ik vind het niet kunnen, Ajax, Perez en PSV worden daar niet beter van. het is gewoon onzinquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Chivu het volgende:
Het meest trieste van het stuk van Studio Sport is trouwens niet zozeer het op zich grappige filmpje. Het is de manier van aankondigen van het filmpje.
Jack van Gelder wees op het gefluit richting Perez bij dat stukje met Van Geel. Echter, toen dat door de anderen een beetje werd tegengesproken zei hij serieus "Dit wordt straks nog vervolgd, want daar bleef het niet alleen bij" om de clou van het filmpje intact/leuk te houden.
Het kan best hoor. Als Jack het niet zo aankondigt, er een grappig deuntje onder gezet wordt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen, Ajax, Perez en PSV worden daar niet beter van. het is gewoon onzin
Dat was inderdaad de grote fout, het werd als serieus onderwerp gepresenteerd....quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Chivu het volgende:
Het meest trieste van het stuk van Studio Sport is trouwens niet zozeer het op zich grappige filmpje. Het is de manier van aankondigen van het filmpje.
Jack van Gelder wees op het gefluit richting Perez bij dat stukje met Van Geel. Echter, toen dat door de anderen een beetje werd tegengesproken zei hij serieus "Dit wordt straks nog vervolgd, want daar bleef het niet alleen bij" om de clou van het filmpje intact/leuk te houden.
dat is dus niet gedaan. dus is het niet grappig in mijn ogen. maar de NOS heeft het geflikt. nu lult heel voetballend Nederland over hun programma, en dat is wat ze willenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het kan best hoor. Als Jack het niet zo aankondigt, er een grappig deuntje onder gezet wordt.
Kan me best voorstellen dat vele floten richting het bestuur. Want zoals al eerder gezegd, je kan het Kenneth Perez of PSV toch niet kwalijk nemen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Youri Mulder ging nog wel het meest de fout in met z'n dit gefluit is tegen het bestuur.
zeker niet. ik ben trouwens benieuwd of Perez erin heeft toegestemd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat vele floten richting het bestuur. Want zoals al eerder gezegd, je kan het Kenneth Perez of PSV toch niet kwalijk nemen?
Kijken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef Blight het volgende:
Check http://www.boussoufa.com eens, trouwens. Dat filmpje rechtsboven op de pagina. Heerlijk moment om terug te zien.
Plaats dan gewoon een directe link voor de luie mensen onder ons, pannekoek!quote:
Het is maandag,quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Plaats dan gewoon een directe link voor de luie mensen onder ons, pannekoek!![]()
http://users.skynet.be/boussoufa/mbark/boussoufa13jaar.wmv
Prachtig hoe hij hem stil legt en dat gebaar met zn handen maakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Plaats dan gewoon een directe link voor de luie mensen onder ons, pannekoek!![]()
http://users.skynet.be/boussoufa/mbark/boussoufa13jaar.wmv
quote:Het is nog niet zeker waar de toekomst ligt voor Juan Roman Riquelme. De Argentijnse middenvelder mag vertrekken bij zijn huidige club Villarreal, na een botsing met trainer Javier Aguirre.
Volgens het Spaanse AS is Riquelme kandidaat om de vacante postitie van nummer 10 bij Ajax te gaan bekleden, na het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Ook Atlético Madrid lijkt echter geïnteresseerd te zijn in de international.
Het afgelopen half jaar speelde Roman op huurbasis bij zijn oude liefde Boca Juniors. De spelverdeler beleefde een spetterende periode bij de club, die hij afsloot met winst van de Copa Libertadores.
Te hoge salarisschaal, kan streep doorheen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
´Riquelme mag weg voor 8 miljoen euro´
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |