Allemaal te gelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kan gelukkig zeggen dat er niet gestaakt wordZe hebben vakantie denk ik ofzo
![]()
Ah gossie, popje tochquote:
IE of FF?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
FF oftopic maar ik baal van de trage fok (alhoewel ik minder spelfouten maak) maar hoe kom ik van die ellendige reclames af Ik tik wat en minuten later zie ik het pas
Staat in de OP van de vorige SC... waarnaar weer een linkje staat in de OP van deze SCquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
FF oftopic maar ik baal van de trage fok (alhoewel ik minder spelfouten maak) maar hoe kom ik van die ellendige reclames af Ik tik wat en minuten later zie ik het pas
Nee, dacht even dat je me uitlachtequote:
Dat vind ik nou liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft SF een schuimbandenpompje voor de volgende keer*
Toeval denk ik dat ze een weekendje voor zich zelf hebben genomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Allemaal te gelijk [afbeelding]
Gelukkig zijn wij lief en maken we er geen super sooitje van zeg![]()
Je kent me toch!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dacht even dat je me uitlachte![]()
Ik begrijp het wel, mja ik zit aan dequote:Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat in de OP van de vorige SC... waarnaar weer een linkje staat in de OP van deze SC![]()
![]()
Maar misschien moet je nuchter zijn om bovenstaande zin te kunnen begrijpen![]()
Kutnewbie Schnitzeltjequote:
Ik ben een meester in het plakken van bandenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie, popje toch
Issie nu weer heel?? Ik kan op dit moment namelijk niet voor taxi spelen
Mooi, wanneer kom je langs??quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben een meester in het plakken van banden![]()
2 DAGEN LANG kunnen we klooien... 5 minuten nadat ik een mod heb opgespoord kom jij binnen kakken... Hoezo sloomquote:
Heb je de koffie klaar dan ?quote:
Ik was lekker eerderquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
2 DAGEN LANG kunnen we klooien... 5 minuten nadat ik een mod heb opgespoord kom jij binnen kakken... Hoezo sloom
Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toeval denk ik dat ze een weekendje voor zich zelf hebben genomen![]()
Jullie zijn heel lief met elkaar![]()
Tuurlijk, echte koffie, geen Senseobaggerquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je de koffie klaar dan ?![]()
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit danquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...![]()
Dan wil ik wel een paar bandjes bij je komen plakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, echte koffie, geen Senseobagger
WTF?? Zitten ze bij mij in de achtertuin?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...![]()
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit dan![]()
![]()
Oh, dacht dat jij erom vroegquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin niet
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin niet
Gna gna gna... de dichtsbijzijnde sloot ligt langs een weiland waar altijd koeien in staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slootwater voor de rest!!![]()
Jij had een lekke band toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit dan![]()
![]()
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme Veulerst...
Ging je lekker?
Laten we maar heel neutraal terrein gebruiken voor een meetquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je FB er zo op naleest moet een DGKMEET toch echt geweldig worden.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
Het lurken van Ian is te pikken
Weet niet dat meerdere dames zitten te snikken
Tis een beetje raar
De dames zitten klaar
En de schnietsel ligt te aan te fikken Om aan zijn schnitzel te likken
En laten we vooral alles vast spijkeren wat los zit...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Laten we maar heel neutraal terrein gebruiken voor een meet![]()
quote:
Idd... en dan moet ik toegeven dat ik SF gePM'd had, maar dat was omdat ik wilde weten of er nog gemod werd en omdat er nog oude dubbele topics open stonden, maar dit vind ik (een beetje) overbodig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:45 schreef Disana het volgende:
Wat een schijnheilige gehuilebalk in de FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |