Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toeval denk ik dat ze een weekendje voor zich zelf hebben genomen![]()
Jullie zijn heel lief met elkaar![]()
Tuurlijk, echte koffie, geen Senseobaggerquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je de koffie klaar dan ?![]()
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit danquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...![]()
Dan wil ik wel een paar bandjes bij je komen plakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, echte koffie, geen Senseobagger
WTF?? Zitten ze bij mij in de achtertuin?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat ze met z'n alle in een tentje op de veluwe zitten...![]()
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit dan![]()
![]()
Oh, dacht dat jij erom vroegquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin niet
quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij mag koffie komen drinken, dat krijgen ze in de achtertuin niet
Gna gna gna... de dichtsbijzijnde sloot ligt langs een weiland waar altijd koeien in staanquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slootwater voor de rest!!![]()
Jij had een lekke band toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik geef ze groot gelijk, alleen vraag ik me dan wel af waarom ik als enige nog thuis zit dan![]()
![]()
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme Veulerst...
Ging je lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |