Als ik vragen mag, waarom wederom een verandering in beleid?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:22 schreef Petre het volgende:
In overleg mag het nieuwe topic wèl open blijven, mits er geen getroll/bash/falme tussen users plaatsvindt.
De vorige werd nogal hard op elkaar ingehakt, op zo'n manier is het niet wenselijk. Persoonlijk vind ik het geen frisse mening, maar het gaat wel om een mening. Vorig topic is dicht gebleven vanwege het bashen e.d., niet expliciet vanwege de mening van TS.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, waarom wederom een verandering in beleid?
Dat klopt niet met wat je eerder opgaf als redenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:01 schreef Petre het volgende:
[..]
De vorige werd nogal hard op elkaar ingehakt, op zo'n manier is het niet wenselijk. Persoonlijk vind ik het geen frisse mening, maar het gaat wel om een mening. Vorig topic is dicht gebleven vanwege het bashen e.d., niet expliciet vanwege de mening van TS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In mijn sluitpost staat toch echt 'voorlopig'. Dat ik zelf het onderwerp niet erg fatsoenlijk vind mag uiteindelijk niet meewegen in de beslissing om een topic waarin normaal gediscussieerd wordt te sluiten of open te houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt niet met wat je eerder opgaf als redenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah das ook wel weer zo. Mag ik dan voorstellen dat Lambiekje zijn claims eens wat gaat onderbouwen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef Petre het volgende:
[..]
In mijn sluitpost staat toch echt 'voorlopig'. Dat ik zelf het onderwerp niet erg fatsoenlijk vind mag uiteindelijk niet meewegen in de beslissing om een topic waarin normaal gediscussieerd wordt te sluiten of open te houden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was niet eens zozeer een grap, maar misschien wel iets wat in FB thuishoort. Als ik met informatie van internet kan "aantonen" dat de holocaust een complot van de Joden tegen de Duitsers is, wordt dat hier getolereerd als ik daar een topic over open? Ik snap de opzet van dit subforum wel hoor, maar ik vind het in sommige topics echt idioot ver gaan, zoals het topic over AIDS.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:12 schreef Petre het volgende:
Wederom opgeschoond, ontopic blijven aub.
En ook grappen over holocaustontkenning en discussie over hoe een user op FOK! post lijkt me hier niet op zijn plaatsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zag je grap, Baaj. Het was van het niveau dijenkletser, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik maakte een grap haus, ik zei "Maar de joden hadden toch tickets gekocht voor de kampen" (en erachter aan dat het als zwart grapje bedoeld was en ik zelf joods ben)
Nou ja, op zich kan het halve forum natuurlijk via de pm dus of dat nu een criterium is..quote:Op maandag 17 september 2007 02:46 schreef David Letterman het volgende:
Deventer Moordzaak #19: Louwes moet maar eens bekennen
deze hele discussie kan volgens mij gewoon via de pm, alleen maar persoonlijke reacties en gelul...
Ik onderstreep deze post, kijk nu toch eens in het september clues topic....het is echt om tequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah das ook wel weer zo. Mag ik dan voorstellen dat Lambiekje zijn claims eens wat gaat onderbouwen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb je ook wel weer gelijk in...bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 17 september 2007 06:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou ja, op zich kan het halve forum natuurlijk via de pm dus of dat nu een criterium is..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is wel erg incrowd enzo. Dat was het al een tijdje maar net als bij de vele SC-topics dacht ik zo van als verder niemand er last van heeft, wat is dan het bezwaar? De vaart is er al uit dus ws. lost het zichzelf wel op, in zoverre er een probleem is dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik het ook 's met je eens.quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik onderstreep deze post, kijk nu toch eens in het september clues topic....het is echt om teom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:14 schreef Terecht het volgende:
Ik wil hier mensen laten inzien wat voor een ongelooflijk grote plaat ze voor hun kop hebben. Die grote plaat gaat vrijwel altijd gepaard met een vorm van afgunst naar de VS, zij zijn immers de grote boefjes in deze boze wereld. Juist dat wereldbeeld probeer ik bij te stellen, al zijn enkelen hier erg koppigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan maar koppig...quote:The U.S. is the world's biggest possessor of biological and chemical weapons and it is again the U.S. which has used them in the wars of aggression against humanity.
http://www.globalsecurity(...)rk-060811-kcna01.htm
Het is een eindeloze herhaling van zetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:38 schreef David Letterman het volgende:
September Clues 4
Gezien je post, wat is er mis met het vragen om bewijzen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dit is een forum wat bestemd is om te speculeren en alternatieve verklaringen of scenarios voor te stellen. Dat speculaties en mogelijke alternatieve scenarios niet bewezen zijn is inherent aan het concept 'speculeren' en 'alternatif scenario exploreren'.
Jouw verwijt is dat er hier gespeculeerd wordt, en gezocht wordt naar alternatieve scenario's. Jouw verwijt is ook dat het onbewezen is.
Jij verwijt dus dat de bezoekers van dit forum doen, waar dit forum voor bedoeld is.
Jij verwijt de bezoekers van het forum dat er geen bewijzen zijn, wat echter logisch is en in overeenstemming is met de scope van dit forum.
Jij verlangt dus bewezen statements - en daar is dit forum niet voor, ga dan maar naar WFL of NWS.
Zaken die bewezen zijn en geheel duidelijk liggen horen niet eens thuis op dit forum, zouden off-forum zijn.
Nee, ik zeg dat de manier waarop in het betreffende topic met het vragen om bewijs werd omgesprongen, niet zo is als gewenst is. In die context wordt je dus gevraagd om niet alleen 'bot' te 'blaffen' om bronnen ( zoals dat kan overkomen), maar met een beetje respect met elkaar om te gaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 02:48 schreef David Letterman het volgende:
Gezien deze denkwijze kan ik dus een een nieuw topic in BNW openen dat ik sex heb gehad met Beatrix, btw Alex was er trouwens ook bij om het trio volledig in te vullen..daarna hebben we de Troonrede besproken, waarna Bea zin had in een duootje met Maxima...
Bewijs is niet nodig...
ik probeer alleen te vragen om bij het presenteren van complotten ook degelijke bewijslast te geven, zoals ook complotdenkers veel tegenbewijs vragen...het is en blijft een spel, alleen valt me op dat veel complotten worden afgeleid van sites die maar in 1 richting werken, en ook totaal geen expertise hebben in vakgebieden waar het over gaat...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:51 schreef Petre het volgende:
Nee, ik zeg dat de manier waarop in het betreffende topic met het vragen om bewijs werd omgesprongen, niet zo is als gewenst is. In die context wordt je dus gevraagd om niet alleen 'bot' te 'blaffen' om bronnen ( zoals dat kan overkomen), maar met een beetje respect met elkaar om te gaan.
zal het wel op uit draaien, maar was gewoon een voorbeeld om aan te geven dat maar alles kan worden beweerd zonder enige bewijslast...quote:Bovendien is het topic wat jij wil openen ws. Majesteitsschennis en derhalve niet toegestaan.
Tot nu toe heb ik totaal geen bruikbare bronnen gezien die mij kunnen overtuigen. Daarom vraag ik om bronnen, tell me...quote:Op donderdag 20 september 2007 03:13 schreef Petre het volgende:
Maar dan een tegenvraag, ben jij tevreden met elke bron die je mede-debeter aandraagt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Wanneer wel? Als het jouw denkbeelden ondersteund?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je het gevaar? (debat-technisch gezien)
Wat je fantasie is ...quote:Op donderdag 20 september 2007 02:48 schreef David Letterman het volgende:
Gezien deze denkwijze kan ik dus een een nieuw topic in BNW openen dat ik sex heb gehad met Beatrix, btw Alex was er trouwens ook bij om het trio volledig in te vullen..daarna hebben we de Troonrede besproken, waarna Bea zin had in een duootje met Maxima...
Bewijs is niet nodig...
Je zou een topic kunnen openen over roze vliegende olifanten. Maar dat valt ECHT niét te bewijzen. De complotten tegen het amerikaanse govt. is met z'n onnoemelijk veel artikelen, natuurkundige modelen, circumstanial evidence aan te tonen dat het officiele verhaal nog al summier en zwaar onjuist is.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik totaal geen bruikbare bronnen gezien die mij kunnen overtuigen. Daarom vraag ik om bronnen, tell me...
De docu is naar mijn mening echt bs, alles is te verklaren als je een beetje kennis hebt met bijv camera technieken, simpele natuurkunde, etc...maar dat wil men niet horen...
Ja, dan wil ik bewijzen zien van de complotters, niet 1 simpele bron, graag meerdere, gek heh?
Als laatste, een antwoord op je vraag:
Ik ben tevreden met elke bron waarmee ik mijn mening kan vormen en misschien aanpassen. Maar is het toegestaan om zomaar gelul in de ruimte te verkondigen onder de paraplu van BNW?
En volgens de reply's van mods kan ik dus nog steeds zonder bewijs een totaal lulverhaal hier posten om een discussie uit te lokken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop