Digger, je bent toch niet serieus nu he met Riquelme?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, bah, Riquelme op 10 achter de spits, waardeloos.
Hij zal liever in Argentinie ballen dan in Nederland. En als hij dan vertrekt, dan zullen er zat Europese middenmotors zijn van niveau Newcastle die 'm willen hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef DIGGER het volgende:
Enige is - als ze hem in het vizier zouden nemen - of hij zelf ook wil komen.
JRR is typisch zo'n speler die zich te groot voelt voor de eredivisie, denk dat hij niet zal willen komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Z'n contract bij Villarreal loopt nog maar 1 jaar, transfersom zou rond 8 miljoen moeten bedragen, van de rest kun je een mooi salaris betalen. En me dunkt of je voor zo'n speler naar het stadion komt (en ook de buitenlandse media/interesse). Enige is - als ze hem in het vizier zouden nemen - of hij zelf ook wil komen.
Stiekem ben je toch ook wel een beetje supporter van Ajax?quote:Maar als ik 1 iemand graag zou zien als vervanger - als ik fan zou zijn van je club - dan zou het wel Riquelme zijn. En niet geschoten is altijd mis natuurlijk (vergelijk de komst van Ene Diego naar het weinig opvallende Napoli destijds).
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef StarGazer het volgende:
Tsjonge jonge wat een wanbeleid weer.
En Perez blijft een vervelend mannetje om in je selectie te hebben zodra je hem op de bank zet... succes Koemanquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Perez heeft op zijn positie dramatische wedstrijden gespeeld. Hij speelde überhaupt slecht als hij in de basis stond. Volgens mij speelde Perez bij AZ ook een stuk minder toen hij op het middenveld stond het laatste half jaar. Hij is een aanvaller pur sang.
Hij zit nu net op die leeftijd dat je op je top bent. Als hij je 2 x naar het kampioenschap en Europees een ronde verder schiet heb je dat geld er al ruimschoots uit trouwens.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef Chivu het volgende:
Riquelme is toch ook al op leeftijd? Zonde om daar geld in te stoppen. Haal liever Boussoufa en Defour. Dan hou je ook nog wel een paar miljoen over om een extra aanvaller te kopen.
Sta je met ruim veertig miljoen eutjes in je zak te rinkelen, speel je UEFA-cup.quote:
Ajax wordt geen kampioen, face it....quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef BonJovi het volgende:
Ajax als underdog we gaan verassen.
we zijn altijd favoriet!
WE ZIJN AJAX GVD
als iemand nog een keer zegt dat we geen kampioen worden krijgt die een tik
Drenthequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een transfers trouwens dit jaar in de NLse competitieHet zijn bijna Engelse bedragen die Sneijder, Babel en Drenthe opleverden aan Ajax en Feyenoord.
Die speelt bij Deportivo dipshitquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Hmm jammer, ik zag hem graag op de NL velden.
Wordt wel lastig om nu voor woensdag nog een geschikte vervanger op te stellen voor HtC.
Anderzijds kunnen jullie voor dit geld wel weer genoeg leuke alternatieven halen. Guardado iets voor jullie ?
tsja.. je ziet de spandoeken al hangen hequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef Houniet het volgende:
"Met 27 miljoen word je geen kampioen"
![]()
ajax wordt met stam heitinga gabri en huntelaar kampioenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef BonJovi het volgende:
Ajax als underdog we gaan verassen.
we zijn altijd favoriet!
WE ZIJN AJAX GVD
als iemand nog een keer zegt dat we geen kampioen worden krijgt die een tik
we zullen zien, hoop dat ik gelijk heb en klemzuipen bij de huldigingquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax wordt geen kampioen, face it....
De aandeelhouders tevreden houden is nou eenmaal doelstelling numero uno in Amsterdam
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef markisboer het volgende:
[..]
ajax wordt met stam heitinga gabri en huntelaar kampioen
van der Vaart terugquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Haal Riquelme dan maar, mission impossible misschien maar toch!
Die zou eerder naar zijn oude geliefde gaan, Boco Juniors.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Haal Riquelme dan maar, mission impossible misschien maar toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |