Mwah.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef DIGGER het volgende:
Even serieus: Met 2 van zulke transfersommen zou ik Riquelme proberen te halen.
2e rangs spelers waarschijnlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan wel leven met deze gang van zaken hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat er morgen twee spelers worden gepresenteerd waar we ook weer veel plezier aan kunnen beleven...
Snap je het niet meer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef El-Salvador het volgende:
?
Echt lekker is de relatie tussen hem en het bestuur van Villareal niet. Boca wil hem lenen, Villarreal wil hem niet uitlenen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Suijk het volgende:
Waarom zou die naar Ajax willen komen?
Transfersom moet geen probleem zijn, salaris wel en daarbij wil hij misschien niet eens naar NL komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef DIGGER het volgende:
afwachten geblazenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan wel leven met deze gang van zaken hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat er morgen twee spelers worden gepresenteerd waar we ook weer veel plezier aan kunnen beleven...
of briljantjes in de dop.... ik heb vertrouwenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef sociologist het volgende:
[..]
2e rangs spelers waarschijnlijk
Das toch geen speler voor Ajax?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef DIGGER het volgende:
Precies, en zijn dat nou allemaal van die briljante spelers zoals Sneijder, NEE.... het is een eenheid die goed op elkaar is ingespeeld... dat moet ook de kracht van Ajax wordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Snap je het niet meer?
Sneijder weg. SNEIJDER.
Dit is heel kut. Ik was gisteren even bij AZ en als je ziet wat daar voor middenveld aan de gang is....
Blijf er dan ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Snap je het niet meer?
Sneijder weg. SNEIJDER.
Dit is heel kut. Ik was gisteren even bij AZ en als je ziet wat daar voor middenveld aan de gang is....
Je moet het middenveld wel in dienst van hem laten spelen, maar dat was met Sneijder niet anders. Maar ik zie het niet gebeuren.quote:
Dat gaat Henkie niet lukken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef TheVulture het volgende:
dat moet ook de kracht van Ajax worden
je hebt de gemiste CL kosten van vorig seizoen er weer uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
En dan zit je met bijna 50 miljoen, waarvan alleen Suarez gehaald is.
Ben je nou gek?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
Blijf er dan ook
Nee in Spanje heb je alleen topwedstrijden hequote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn, weet alleen niet of ie te porren is voor vvv-uit etc.
En die van komend jaar misschienquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt de gemiste CL kosten van vorig seizoen er weer uit![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef Fides het volgende:
Boussoufa en Dufour halen voor gezamelijk 15M. Dan heb je nog 12 over.
Wat een kutopmerking trouwens.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
Blijf er dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |